Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Avataas eilispäivän triidi. Eilen oli ensimmäinen spottausreissuni EFHK:lla. Omat kuvani on otettu turistipokalla (Sony Cyber-shot DSC-T30), ja sää oli varsin harmaa, mutta koittakaa kestää. Peruskaruaa, OH-LXA. [ attachment removed ] Emppu, OH-LKG. [ attachment removed ] Mädäri, OH-BLC. [ attachment removed ] Air Finlandin pitkäsääri, OH-AFI. [ attachment removed ] Ukrainalaisten putte, UR-GAJ. [ attachment removed ] CSA:n nintendo OK-GEA. [ attachment removed ] Heavyja, OH-LGF. [ attachment removed ] Samaa sarjaa, OH-LGG. [ attachment removed ] Bussi, OH-LQB. [ attachment removed ] Uutukainen OH-LQC. [ attachment removed ] Kommenttia tulemaan, ja omia kuvia jatkoksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Ihan ok hienot kuvat, minusta vika kuva oli paras Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Hehe, vähän yksitoikkoisia kuvia, kun kaikki samasta paikasta. Täällä spottauspaikkoja Seutulassa. Ja jos koneiden tunnustus ei ole hanskassa, niin apuna voi käyttää Ilma-alusrekisteriä Tiedä sitten millaisia kuvia pokkarilla saa noista kiitoteiden päissä olevista paikoista... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Tiedä sitten millaisia kuvia pokkarilla saa noista kiitoteiden päissä olevista paikoista... Ei minkäänlaisia, ainakaan sellaisia missä näkyisi kone, Allekirjoittanutkin heiluu aina pokkarin kanssa treenaamassa mutta kuvat pysyy näytönsäästäjällä visusti.. Rotaatiokiviltä saa pokkarillakin ihan kohtuullisia kuvia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Osassa kuvista aika kontrastiton ja haalea väri, voisi myös terävöittää lähes kaikkia. Paljonko on zoomia kamerassa? Itse olen joskus kuvannut 6x zoomilla samaisesta paikasta, eikä sen ajan kuviini verrattuna näissä ole mitään moittimisen aihetta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Paljonko on zoomia kamerassa? 3x, noita on Picasalla rajailtu. Otan palautteen huomioon seuraavissa kuvissa, kiitos kommenteista. (ja jos jotakuta kiinnostaa kameran tekniset tiedot, ne löytyvät täältä) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Sattuisiko Petteriltä tai joltakin muulta löytymään kuvaa Severstalin Yakista, joka lähti 14.30? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2007 Tulee ihan omat Ixus40 kuvat mieleen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2007 Tulee ihan omat Ixus40 kuvat mieleen. Ai, mä kun luulin, että olet kuvannut koko ajan Ixuksella Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2007 Ai, mä kun luulin, että olet kuvannut koko ajan Ixuksella No, ainakin Ixuksen optiikkaa vastaavalla linssillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2007 Tosta se lähtee. Kaverilla on lentsikkaslangi hanskassa jo 12-vuotiaana! Ei kun lisää vaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla