Guest Masa

iPhone (Apple osaa markkinoinnin / hypetyksen)

384 viestiä aiheessa

Kuule, nämä Ijotain-friikit ovat kaikkein herkintä laatua olevia friikkejä. Omasta mielestään he itse ovat älykkäintä kansanosaa ja vain he voivat ymmärtää, ettei heidän ihannoimansa konsernin tuotteissa voi olla mitään huonoa.

;D

Hmm... Enemmänkin tuntuu siltä, että kun iTuotteesta löytyy jokin "vika", non-iTuote -ihmiset heti nostavat siitä hirveän äläkän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mjaah. Itselläni on ollut Iphone siitä ensimmäisestä lähtien, se on edelleen käytössä ja toimii. Nykyisin käyttelen nelosta. Ei ole ollut sen suurempia ongelmia kuin aiemmin Nokialaisilla tai muilla.

Mitä muihin Applen tuotteisiin tulee, kyllästyin aikoinaan Bill Gatesin kostolle maailmalle ja hankin MacBooking korvaamaan PuuCeen. MacBook on edelleen käytössä jo neljättä vuotta. Kotona meillä on koko kirjo Applen tuotteita eikä ole juurikaan ollut valittamista. Huomattavasti helpompi kuin Widows (Leskiä sillä tulee, sydärit jne) pohjaiset vekottimet.

En ainakaan toistaiseksi näe mitään syytä miksi palata takaisin PuuCee maailmaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MacBook on edelleen käytössä jo neljättä vuotta.

Wau!

Minulla on toimistollani yksi Windows-kone, joka on hankittu kesällä 2001 varustettuna Windows 2000 käyttiksellä ja päivitetty pari vuotta myöhemmin XP-käyttikseen. Konetta ei ole sammutettu koskaan ja se on vielä täysissä voimissaan ja ihan tuotannollisessa käytössä. Sille on kyllä varalaite olemassa, mutta sitä ei vaihdeta ennen kuin vanha hyytyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Applella on enemmän paalua kuin Yhdysvalloilla  :laugh:

Melkein kaikilla on enemmän  ;) Jos on centtikin, tai penni taskussa. Se on jo todella paljon  ;) Yhdysvalloilla on vain h******ti velkaa, eikä paljon mitään  muuta !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wau!

Minulla on toimistollani yksi Windows-kone, joka on hankittu kesällä 2001 varustettuna Windows 2000 käyttiksellä ja päivitetty pari vuotta myöhemmin XP-käyttikseen. Konetta ei ole sammutettu koskaan ja se on vielä täysissä voimissaan ja ihan tuotannollisessa käytössä. Sille on kyllä varalaite olemassa, mutta sitä ei vaihdeta ennen kuin vanha hyytyy.

Mä olen niin onnellinen tuosta mahtavasta softan ja tekniikan yhteensovitukseta joka kahdettatoista vuotta nakuttaa. Aivan loistavaa. Täytyy varmaan mennä vaihtamaan housut ja käydä suihkussa sen verran innostuin tuosta saavutuksesta. Että oikein Windows 2000 vaihdettu ihan XP-käyttikseen. Hellanduudelis siis siinähän on jotain mistä voin kertoa lapsenlapsille jonakin päivänä.

Tätä riemua, rajatonta sellaista ja iloa kun on noin hyvin asiat. Täytyy heti aloittaa järjestelyt ja katsoa toimiiko tämä laite vähintää 12v yhtäsoittoa. Tai vielä parempi juttu: Vaihdan takaisin Gatesin kostoon ihmiskunnalle ja kadun syvästi osittain syödyn omenan kanssa pelleilyäni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä pisti kyllä vähän silmään, Samsunghan käyttää Androidia  :) Mutta totta.

Androidin lisäksi käyttävät myös Badaa sekä Windows Phonea ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olen niin onnellinen tuosta mahtavasta softan ja tekniikan yhteensovitukseta joka kahdettatoista vuotta nakuttaa. Aivan loistavaa. Täytyy varmaan mennä vaihtamaan housut ja käydä suihkussa sen verran innostuin tuosta saavutuksesta. Että oikein Windows 2000 vaihdettu ihan XP-käyttikseen. Hellanduudelis siis siinähän on jotain mistä voin kertoa lapsenlapsille jonakin päivänä.

Tätä riemua, rajatonta sellaista ja iloa kun on noin hyvin asiat. Täytyy heti aloittaa järjestelyt ja katsoa toimiiko tämä laite vähintää 12v yhtäsoittoa. Tai vielä parempi juttu: Vaihdan takaisin Gatesin kostoon ihmiskunnalle ja kadun syvästi osittain syödyn omenan kanssa pelleilyäni.

Ikävä kyllä, maailma on Microsoftin maailma (paitsi mobilepuolella ainakaan vielä), muiden osuus on naurettavan pieni, eikö tämä jo kerro riittävästi.

Mac/i-miehet ja naiset ovat yleensä niitä, jotka juoksevat muodin perässä eivätkä yleensä ymmärrä asiasta tuota enempää, pitää vain olla mac tai i-jotain (harmi sanoa, mutta tämä väite pohjautuu kokemukseeni).

edit: Jos Windows ei korjaa linjaansa mobilepuolella, saa minun puolesta painua vaikka *******iin ja Google kopioida WP7:n selaimen, jota on tällä hetkellä hiukan ikävä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Mac/i-miehet ja naiset ovat yleensä niitä, jotka juoksevat muodin perässä eivätkä yleensä ymmärrä asiasta tuota enempää, pitää vain olla mac tai i-jotain (harmi sanoa, mutta tämä väite pohjautuu kokemukseeni).

Kerro lisää. Mikä on se asia jota ei ymmärretä? Montaako Applen viime vuosina tekemää tuotetta olet itse käyttänyt?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerro lisää. Mikä on se asia jota ei ymmärretä? Montaako Applen viime vuosina tekemää tuotetta olet itse käyttänyt?

Enhän väittänytkään että itse ymmärtäisin applesta mitään, vaikka olenkin muutamia joskus testannut. Kokemukseni on applen omistavista ihmisistä ja heidän ymmärryksestään tietotekniikkaan. Varmasti poikkeuksia on olemassa, mutta tämän olen pannut merkille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enhän väittänytkään että itse ymmärtäisin applesta mitään, vaikka olenkin muutamia joskus testannut. Kokemukseni on applen omistavista ihmisistä ja heidän ymmärryksestään tietotekniikkaan. Varmasti poikkeuksia on olemassa, mutta tämän olen pannut merkille.

Taitaa olla aika suppea otanta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enhän väittänytkään että itse ymmärtäisin applesta mitään, vaikka olenkin muutamia joskus testannut. Kokemukseni on applen omistavista ihmisistä ja heidän ymmärryksestään tietotekniikkaan...

Aivan. Omasta kokemuksesta voi minäkin sanoa, että ihmiset jotka pyörittävät ikivanhaa Windows-konetta vuosikausia, eivät tiedä tietotekniikasta mitään. Tällaiset koneet ovat niitä pahimpia bottiverkkojen käskyläisiä, roskapostin, virusten ja muiden tuholaisten lähettäjiä ja etäispesäkkeitä. Tukihenkilön painajaisia.

Suosittelen omakohtaisesti kunnolla kokeilemaan Applen tuotteita niin ehkä huomaat, miksi ihmiset niistä innostuvat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan. Omasta kokemuksesta voi minäkin sanoa, että ihmiset jotka pyörittävät ikivanhaa Windows-konetta vuosikausia, eivät tiedä tietotekniikasta mitään. Tällaiset koneet ovat niitä pahimpia bottiverkkojen käskyläisiä, roskapostin, virusten ja muiden tuholaisten lähettäjiä ja etäispesäkkeitä. Tukihenkilön painajaisia.

Entäpä ne, jotka pyörittävät uudempia Windows -koneita? Tietääkö ne tietotekniikasta mithän? Omasta kokemuksesta voin minäkin sanoa, että en tiedä tietotekniikasta mitään, mutta suhteellisen nykyaikainen Windows -koneeni toimii niin kuin pitää. No, sen mitä minä tarvitsen. Nyt. Tässä. Ja vähän muussakin.  ;)

Mäkki on varmaan "hyvä", mutta en nyt tältä seisomalta löydä omakohtaista syytä vaihtaa.

Niin, ne vanhat Windows -koneet on syytä hylätä pikaisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen omakohtaisesti kunnolla kokeilemaan Applen tuotteita niin ehkä huomaat, miksi ihmiset niistä innostuvat.

Hehheh!

Voin luvata sinulle että tiedän jotain tietotekniikasta. On minulla uusiakin koneita, jotka ovat myös käynnissä 24/7, tämä vanha yksilö on minulla testissä ihan mielenkiinnon vuoksi, eikä taatusti palvele bottiverkkoasi eikä levittele tai tallentele mitään ylimääräistä.

Apple otantani on melko suppea, vain muutamia kymmeniä tapauksia, mutta sanoinkin sitä omaksi kokemuksekseni.

Ei ne applen tuotteet sentään minulle ihan outoja ole, en vain itse ole innostunut niistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutamia joskus testannut. Ei hyvää päivää. Ignorance is bliss, idiots abundant.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutamia joskus testannut. Ei hyvää päivää. Ignorance is bliss, idiots abundant.

Katos kun osui arkaan paikkaan kun applemiehiä aloin arvostelemaan  ;D

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, vai miten se nyt meni  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voin luvata sinulle että tiedän jotain tietotekniikasta. On minulla uusiakin koneita, jotka ovat myös käynnissä 24/7, tämä vanha yksilö on minulla testissä ihan mielenkiinnon vuoksi, eikä taatusti palvele bottiverkkoasi eikä levittele tai tallentele mitään ylimääräistä.

Tämä on jo aika vahvaa tosiuskovaisen puhetta. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katos kun osui arkaan paikkaan kun applemiehiä aloin arvostelemaan  ;D

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, vai miten se nyt meni  8)

:laugh:

Mullakaan ei ole pikkurilli tarpeeksi kierossa hommatakseni noit i-härveleitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.