Kirjoitettu Heinäkuu 1, 2007 Tarkoituksena oli mennä kuvaamaan Zürichista saapuvaa Helvetic Airwaysin Fokkeria, mutta tulivat yli puoli tuntia etuajassa joten en ehtinyt kuvaamaan laskua . HB-JVG tuli tällä kertaa. [ attachment removed ] Kone kiihdytteli todella pitkään ja hartaasti kiitotiellä 28 ja nousi vasta poikkikiitotien risteyksen jälkeen. Kun ei ollut tikkaita niin täytyi odotella ennen kun kone tuli aidan takaa esiin. [ attachment removed ] Muutakin liikennettä oli, uusi tuttavuus minulle. Robin HR-200 OH-RAB [ attachment removed ] Lopuksi kävin Joen Service hallilla katsomassa onko siellä koneita. Cessna 152 OH-CLE oli ainoa, josta pystyi ottamaan kuvan. [ attachment removed ] Laitelkaahan muut paikalla olleet kuvianne tähän jatkoksi . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 1, 2007 Kiitokset kuvista entisen kotikaupunkini maisemista. Siiskö Helvetic ym. eksoottiset lennot suuntaavat nyt EFJO:lle Kuopion remonttien tiimoilta? - Ja heinäkuun lopulla näemme Joensuussa EM-taitolentojen puitteissa lisää erilaista eksotiikkaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 1, 2007 Kiitokset kuvista entisen kotikaupunkini maisemista. Siiskö Helvetic ym. eksoottiset lennot suuntaavat nyt EFJO:lle Kuopion remonttien tiimoilta? - Ja heinäkuun lopulla näemme Joensuussa EM-taitolentojen puitteissa lisää erilaista eksotiikkaa. Periaatteessa kyllä, periaatteessa ei. Kyseinen matkatoimisto tekee Suomeen matkoja mm. Rovaniemelle. Kuopion kentän mennessä kiinni tilalle otettiin Joensuu ja nyt tänne tehdään pakettimatkoja mm. Kolille ja lähikuntiin. Yhtiö vaihtui kokonaan Kuopioon lentävästä Spanairista Helvetic Airwaysiin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 1, 2007 Lopuksi kävin Joen Service hallilla katsomassa onko siellä koneita. Cessna 152 OH-CLE oli ainoa, josta pystyi ottamaan kuvan. CLE:n takana oli mielenkiintoinen "uusi" tuttavuus. Beechcraft A23 Musketeer: [ attachment removed ] EDIT: tällainen pyrähti näköjään tänään myös paikalle heti kohta, kun itse tulin visiitille... [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 2, 2007 Siellä tököttää myös platalla malminetsintäkone, joka saapui lauantaina Helveticin jälkeen ja oli ainakin vielä eilen paikalla kun töissä olin. Koneesta en kummemmin osaa sanoa kun en ole vielä lähellä käynyt. Näyttää ihan joltain De havillandilta (?), jossa on punainen pyrstö ja siis tosiaan kaukaa katsottuna se kone näyttää ISOLTA siellä bensapumppujen vieressä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 2, 2007 Siellä tököttää myös platalla malminetsintäkone, joka saapui lauantaina Helveticin jälkeen ja oli ainakin vielä eilen paikalla kun töissä olin. Koneesta en kummemmin osaa sanoa kun en ole vielä lähellä käynyt. Näyttää ihan joltain De havillandilta (?), jossa on punainen pyrstö ja siis tosiaan kaukaa katsottuna se kone näyttää ISOLTA siellä bensapumppujen vieressä. Varmaankin OH-KOG http://www.airliners.net/open.file/1214111/L/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla