Harri Koskinen

Tupolev Tu-204 "64035" @ EFHK 6.7.2007

68 viestiä aiheessa

Eilen iltayhdeltätoista saapui Cubanan väreissä oleva Tupolev Tu-204 testirekisteritunnuksella "64035" lentämään matalia lähestymisiä 04L:lle. Kone jäi parkkiin rahti 2:lle paikalle 402.

[ attachment removed / expired ]

Teippauksen alta näkyy Cubana-teksti. Koneversio on Tu-204-100E.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi...

Kyseessä olivat siis todelliset lähestymisharjoitukset? Minä olin sattumalta katsomassa laskeutuvia koneita ja sitten kiinnitin huomiota tämän kyseisen koneen ylösvetoihin. Olin kovin kummissani. Lähes huolestunut kun ajattelin jo matkustajien istuvan siellä sormet kiinni kauhukahvoissa. :o En tunnistanut hämärässä koneen tunnuksia ja tyyppiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tönttö on edessä.

TNT blokkaa lähes täysin tällä hetkellä.

Eikö teillä zuumi riitä ottaa toiselta puolelta? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä siellä kahden aikoihin ollut muuta kuin portaat.

Nehän ne riittää, Reject reason: Foreground clutter  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä siellä kahden aikoihin ollut muuta kuin portaat.

No jos sulle kelpaa portailla niin fine, kaikille ei  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku tietävä valistaa, miksi ja miten läpilasku- ja lähestymisharjoituksia tehdään. - Eihän tuo Tu-204 enää aivan uusi kone ole, joten kaipa sitä on jo aikoinaan testailtu. Ja miksikähän EFHK on valittu kentäksi, jossa ko. harjoitukset Cubanan koneella suoritetaan? 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku tietävä valistaa, miksi ja miten läpilasku- ja lähestymisharjoituksia tehdään. - Eihän tuo Tu-204 enää aivan uusi kone ole, joten kaipa sitä on jo aikoinaan testailtu. Ja miksikähän EFHK on valittu kentäksi, jossa ko. harjoitukset Cubanan koneella suoritetaan? 

Ilmeisesti tuossa suoritetaan jotain kelpuutuksia koneelle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten mulle tuli tuosta mieleen 757 kun nopeasti katsoin. :P

Samoin minulle. Ettei vaan taas olisi käynyt niin, että ryssä on vakoilemalla saanut kaiken valmiiksi keksittynä >:( Oudon samankaltaisia tosiaan... Mahtaako B757 ja tuo molemmat olla saman aikakauden tuotoksia ?

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samoin minulle. Ettei vaan taas olisi käynyt niin, että ryssä on vakoilemalla saanut kaiken valmiiksi keksittynä >:( Oudon samankaltaisia tosiaan... Mahtaako B757 ja tuo molemmat olla saman aikakauden tuotoksia ?

Arttu

:laugh: Arvasin jo ennen kuin edes avasin tämän ketjun...ryssiin liittyvää+arttu, millaista kommenttia mahtoi odottaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla