Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Tältä päivältä on kuitenkin tulossa enemmänkin kuvia niin pistetään oma ketju pystyyn. Kuka väitti ettei koneiden katsojia ole? Kuulemma DHL:n meluvallilla oli myös ollut kova kuhina. [ attachment removed / expired ] Edit: Ai niin tuosta on yks lyhtypylväs kloonattu pois. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Onkos toi Sami 04L:n finaalista ja ovatko ihmiset talsineet (siis luuletko että ovat )kävelleet tonne ylös Tikkurilantieltä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Onkos toi Sami 04L:n finaalista ja ovatko ihmiset talsineet (siis luuletko että ovat )kävelleet tonne ylös Tikkurilantieltä? Joo 04L:n finaalista tuo on. Nurmikon viereen pääsee tikkurilantieltä autolla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Joo 04L:n finaalista tuo on. Nurmikon viereen pääsee tikkurilantieltä autolla. Ni vissiinki niiden hiekkakasojen väleistä. Jape kuittaa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Pistetään kolme kuvatusta näytille. OH-LGG [ attachment removed / expired ] Austrian Arrows F100 OE-LVG [ attachment removed / expired ] OH-LQB [ attachment removed / expired ] tomppa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 On näköjään päästy Virkkulan kuvaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Koska itsekin tuli tänään näihin talkoisiin osallistuttua, niin laitetaan nyt muutama tänne jatkoksi, Minullako muka iso nenä?, ADB UR-82027 [ attachment removed / expired ] Tässä Peijpe- ja winglettifriikeille, OH-LBO tulossa 33:lle [ attachment removed / expired ] Goldenin saapas hinasi itsensä ylös 33:lta, SE-ISD [ attachment removed / expired ] Sattuipa OH-LQB itselle ensimmäistä kertaa linssin eteen, miksi, no ehkä siksi, kun yleensä vain noita pienempiä tulee kuvailtua? [ attachment removed / expired ] Lisää Heviä..., OH-LGF [ attachment removed / expired ] Päivän Blue 1 OH-SAK, hieman laittoi hymyilyttymään 04L päädyssä, kun eräs kiikarin ja skannerin kanssa paikalla ollut "Spotteriherra", esitteli seurueelleen tämän lähestyessä, että nyt tulee hieman harvinaisempi kone eli Tupolev 72, (eli tarkoittaen IL-74:ää) kun on ylätasot ja kaikki , hieman nolona totesi tämän mentyä että taisi olla kuitenkin kotimainen BaE 85 [ attachment removed / expired ] Lopuksi vielä Finncomm:in nopeampaa kalustoa, OH-EBE [ attachment removed / expired ] Tämä setti hiukan laski kuvien tasoa tässä topicissa, mutta heitelkäähän omianne perään kiitos, ja illanjatkoa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 On näköjään päästy Virkkulan kuvaan. Hei, minäkin olin tuolla Remun kanssa, mutta Samilla ilmeisesti joku spotterisuodatin, kun olen feidautunut pois Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Hei, minäkin olin tuolla Remun kanssa, mutta Samilla ilmeisesti joku spotterisuodatin, kun olen feidautunut pois Oliko koko Hurriganes paikalla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Päivän Blue 1 OH-SAK, hieman laittoi hymyilyttymään 04L päädyssä, kun eräs kiikarin ja skannerin kanssa paikalla ollut "Spotteriherra", esitteli seurueelleen tämän lähestyessä, että nyt tulee hieman harvinaisempi kone eli Tupolev 72, (eli tarkoittaen IL-74:ää) kun on ylätasot ja kaikki , hieman nolona totesi tämän mentyä että taisi olla kuitenkin kotimainen BaE 85 Ja kuinka sinä laitoitkaan "hymyn" (lue: hörö naurun) huulille korjatessasi toisen tumpelon tunnistuksen Tu-72:sta Il-72:een jollaista ei ole olemassakaan mutta kävisikö An-72/74 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Hei, minäkin olin tuolla Remun kanssa, mutta Samilla ilmeisesti joku spotterisuodatin, kun olen feidautunut pois Olitko se kaveri siis koiran kanssa joka jäi sinne kun muut häipyi rankkasateen alta niin jäit sinne niitylle päivystämään? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Oliko koko Hurriganes paikalla? Loput orkesterista taisivat spotata tuolta "yläkerrasta" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Olitko se kaveri siis koiran kanssa joka jäi sinne kun muut häipyi rankkasateen alta niin jäit sinne niitylle päivystämään? Minähän se, kyllä se kesä sen kuivasi, minkä kastelikin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Minähän se, kyllä se kesä sen kuivasi, minkä kastelikin Ok. Itse olin kolmen opetuslapsen kanssa liikkeellä joista yksi korkokengillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Ja kuinka sinä laitoitkaan "hymyn" (lue: hörö naurun) huulille korjatessasi toisen tumpelon tunnistuksen Tu-72:sta Il-72:een jollaista ei ole olemassakaan mutta kävisikö An-72/74 Kippas, kappas, sinullahan on tarkat silmät, huomasit meikäläisen näppihäiriön, no eihän sitä muuten ..., niin varmaan pääsisikään T. Se toinen tumpelo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Ok. Itse olin kolmen opetuslapsen kanssa liikkeellä joista yksi korkokengillä. 10-4 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Tämmönen Aeroflotin DC-10 kävi tänään Helsingissä. VP-BDH: [ attachment removed / expired ] EDIT_ Niko, mun mielestä sun kannattais laittaa ISO asetusta vähän isommalle. EDIT 2_ Pistetääs vielä toinen Aeroflopin kone: VP-BGV: [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Olli vois nappaa koko koneen kuvaansa. Vaikka jättää reilumminkin tilaa ja sitten koneella kroppaa tarvittaessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 EDIT_ Niko, mun mielestä sun kannattais laittaa ISO asetusta vähän isommalle. Siis pienemmälle, jos haluaa lumisadetta vähentää. Tosin tämä toimenpide vaatii pidempää valotusaikaa, joka puolestaan aiheuttaa kuvien tarähtämisiä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Tämmönen Aeroflotin DC-10 kävi tänään Helsingissä. EDIT_ Niko, mun mielestä sun kannattais laittaa ISO asetusta vähän isommalle. Tulikos ja lähtikös tuo ajallaan? ISO on jo nyt miedoimmillaan, ei pysty ei Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Tosin tämä toimenpide vaatii pidempää valotusaikaa, joka puolestaan aiheuttaa kuvien tarähtämisiä. Mutta näissä valaistusolosuhteissa ehdottomasti pienin ISO lukema mikä kamerasta löytyy. Uskon kyllä Nikon käyttäneen sitä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Tulikos ja lähtikös tuo ajallaan? En tiedä moneltako piti saapua, mutta tuli kello 18.50. edit_ niin tarkoitin tietysti pienintä ISOa enkä suurinta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Hola Vuodelta 2007 on oma ilmailukuvaukseni jäänyt vähän pienemmälle intin takia, mutta sen kunniaksi, että puolet tuli tänään täyteen, oli hyvä päivä pyyhkiä putkesta pölyt ja pitkästä aikaa lähteä kentälle kattomaan tuttua MD-eleveniä. Tässä Mannikaiselle muutama kuva. 8) [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Komeet kuvat antilla ja myrkkyä perään [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Komeet kuvat antilla Mielestäni tämän vuoden tähän mennessä parhaat md-11 kuvat. :thmbup: Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla