Otto Nieminen

Windows Movie Maker ja musiikin lisäys - bugi

4 viestiä aiheessa

No terveskokkeliis!

Tässä olen pari päivää aikani kuluksi väsäillyt erinäisiä videoita lentokone-klipeistä joita olen netistä keräillyt, ja tietenkin lisänny hyvää musiikkia. Ainoa ongelma on se, että kun lisään jonkun musiikin, ja alan sitten kasailemaan klipeistä jotenkin hienosti musiikin kanssa yhteen menevää videota, niin musiikki tuppaa hiukan bugittamaan ajan kanssa. Siis, jos esimerkiksi olen tehnyt videosta 2 minuuttia, ja katsoisin vaikka 1,5 minuutin kohdalta, että miltä näyttää, niin musiikki menee aivan päin puuta, toisinsanoen, jätättää oikeasta monta kymmentä sekuntia. Onko tähän minkäänlaista korjausta missään? Alkaa pikkuisen hermot menemään, kun pitää aina katsoa video kokonaan alusta, tarkistaakseni, että musiikki menee hyvin videon kanssa...  >:(

Suuri kiitos avusta  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaksi hyvin helppoa vaihtoehtoa:

1. Hanki parempi käyttöjärjestelmä

2. Hanki parempi videonmuokkausohjelma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä ole tuohon bugiin mitään lääkettä löytänyt. Ärsyttävä bugi, mutta kyllä tuon kanssa oppii elämään.

Itse teen aina niin että kasaan ensin videon klipit hyvin suurpiirteisesti kohdalleen. Vasta kun video on muuten varmasti täysin valmis, säätelen klippien pituudet ensimmäisestä alkaen kohdalleen, niin että ovat synkassa musiikin kanssa. Oman aikansa se ottaa, mutta kyllä sen kerran jaksaa tehdä kullekin videolle.

Ja siirtymät kun teet häivyttämällä, niin leikkauksissakaan ei ole ihan niin millintarkkaa tuo musiikin kanssa.

Tee lyhyitä videoita vähillä klipeillä, niin pääset vähemmällä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään