Jari Kähkönen

Pari Sunny Nights Rallysta...

9 viestiä aiheessa

Tiimi Kähkönen & Kanninen käväisi Sunny Nights Rallyssa, jossa Sunnya ei näkynyt, mutta sateen alta ehdittiin just veks. Kuvaajan kannalta keli oli vähemmän miellyttävä ja hieman harmitti että An-2 ei saapunut paikalle. Tässäpä muutama kuva itse tapahtumasta, jossa kyllä väkeä oli kohtuu paljon.

[ attachment removed / expired ]

Toinen päävieras oli Ilmavoimien Hornet, joka veti pilvisessä säässä about parhaan setin, mitä olen nähnyt, pinnassa poltoilla miljoonaa (PPM), todella hieno näytös isoilla G-numeroilla! Sama pilotti lähtee kuulemma RIATiin, joten sielläkin on varmaa hyvää räimintää tiedossa. Jo tuon HN-demon takia olisi kannattanut ajaa paikoille...

Touchdown ilman touchdownia...

Mutta sen jälkeen taas poltot päälle!

Ja ne pidettiin kiitettävästi päällä! Siel' ol niin kovat mökät et' housuun tul' heikommil' plökät!  :thmbup:

Samalla kun HN häipyi, tuli paikalle Wanha Lady ja teki perinteisen fly-byn jonka jälkeen tiukka mutka oikealle ja vasemman kautta laskuun. Lennolle olisi päässyt 50e:llä.

Etsi kuvasta ääliö...

EDIT: ai niin tämä tuli matkailuauton katolla...hyvin oli kiinni.

Niin ja lähtihän se Lady, "hieman" myöhässä...

Osaa näyttää kuvaajillekin paremman puolensa...kun tuo keli olis vielä ollut paikallaan...

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kähmylle kiitoksia kuvista - välittää tunnelmat yli satarosenttisesti meikäläiselle, joka pääsi Sawonmaalle nauttimaan vesisateista koko suunnitelluksi "Sunny Holidayksi", suunnitteeilla oli pari pientä kuvausretkeä Haminalahteen ja Koljonvirran viereen. Vettähän tuli muutamaan päivään ainakin 40 mm, joten lasten kanssa jäi keikat tekemättä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Stop Stop stop Missä ländärit?   :-\

Roskien määrästä veikkaan että on Canonilla kuvattu  ;D

Joo canon on menossa putaukseen...miten noita ländäreitä kuvaat kun kaikilla on melkein toppikset päällä, tuulee 100kts ja vesi tulee vaakatasossa...  :'(

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpa mukava katsella huippuja kuvia tapahtumasta, jonka eteen on tehnyt töitä kuukausitolkulla. Hornet pyörähteli tooooodella upeasti, mahtoi olla ohjaajalla melkoiset g-voimat kohdattavanaan. Mie olen harvoin Hornetteja nähnyt taivaalla, mut silläkin kokemuksella voi sanoa, että saimme nähdä jotakin huippuhienoa lentäjä Heikkalan työskentelyssä.

DC-3 saapui ja sitäkin on Kähkönen kuvanut, hienoa! Itse en ehtinyt paljon kuvailla, piti koko ajan suurinpiirtein juosta.

Ensivuonna taas tavataan Sunny NIghts Fly-innin merkeissä ja toivotan ilmailuvalokuvaajat erittäin lämpimästi tervetulleiksi jo nyt. Täytyy tästä suunnistaa Jämille ja toivon mukaan paremmissa säissä Mikon kanssa Citabrialla korpien ylitse jylistellen....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meil oli Pudasjärvellä kansalle muutakin viihdytystä kuin lentokoneet. Täs Skandinaviaa kiertävä posetiivinsoittaja Tanskasta. Romanialaiset kysyivät onko hän joulupukin veli.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen kerran kun mä kassakoneeseen koskin, niin heti...alla olevan kuvan tytöt sen infon ja kassakoneen hoiti aamusta iltaan kiitettvällä ahkeruudella. 

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla