Jani Salo

Windows Vista & Windows XP samalla koneella

33 viestiä aiheessa

Emossa on integroitu VIA Rhine II Fast Ethernet Adapteri. Minkähänlainen boxi tuolle sitten menisi kaveriksi että saisin netin toimimaan Vistan puolella ?

Jani

Mulla on käytössä Zyxelin DSL boxi jossa on sekä USB ja ethernet kaapeli kytkentä mahdollisuus. Soneralta joskus sain kylkiäisenä liittymän avauksesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Emossa on integroitu VIA Rhine II Fast Ethernet Adapteri. Minkähänlainen boxi tuolle sitten menisi kaveriksi että saisin netin toimimaan Vistan puolella ?

Jani

Kattelin tuossa Zyxelin sivuja ja siellä oli toi kyseinen moteemi ja siinä oli myös ethernet liitäntä....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kattelin tuossa Zyxelin sivuja ja siellä oli toi kyseinen moteemi ja siinä oli myös ethernet liitäntä....

No voihan kerpele niin onkin   :-[ Nyt netti pelittää Windows Vistassa  :thmbup:

edit: Onko Firefoxista olemassa vielä Vista versiota ? Yritin installoida Firefox 2.0 mutta Vista ei suostunut sitä installoimaan...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos muilla ATI:n näyttiksen käyttäjillä ollut ongelmaa Vistassa Catalyst Control Centerin kanssa ? Itselleni tulee ilmoitus aina käynnistettäessä että Host Contoroller on lopettanut toiminnan  :-\ ATI:n sivuilta olen ladannut uusimman 7.6. Catalyst ajurin Windows Vistalle. Tämä ilmoitus on tullut nyt aina kun olen käynnistänyt Vistan.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lataa se multilingual versio n.70mb se asentuu paremmin.ainakin niin oli itselläni.

Vexi

Sen asensin toisella kerralla mutta sama ongelma on edelleen. Oikeassa alareunassakaan tai työpöydällä ei näy sitä ATI Desktop kuvaketta  :-\ Ruutu toimii kuitenkin hyvin, mutta pelejä en ole ehtinyt testata.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti vika on ajureissa.Minä jouduin toiseen Vista-koneeseeni asentamaan ja poistamaan ajurit useita kertoja, lopulta se vain loksahti paikoilleen.Useita kertoja asentui vain ajuri ei kontrollipaneeli,toiseksi viimeisellä kerralla meni vuorostaan paneeli ,ei ajuria sitten asentui kunnolla.Ikävää tumpulointia,mutta näinhän se usein on uuden systeemin kanssa.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko Firefoxista olemassa vielä Vista versiota ? Yritin installoida Firefox 2.0 mutta Vista ei suostunut sitä installoimaan...

Siis minähän tiedän näistä asioista harvinaisen vähän, mutta kuitenkin, ostin juuri uuden koneen, jossa on pelkästään Vista Home Premium ja (valmiiksi asennettuna) Firefox 2.0.0.4, joka toimii erinomaisen hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään