Guest peltipurkki

F-secure varoittelee vanhentuneista virustunnisteista?

7 viestiä aiheessa

Pitkästä aikaa avasin kotikoneen ja F-secure läjäytti varoituksen, että virustunnisteet ovat 17 päivää vanhoja. No avasin sitten F-securen hallintapaneelin ja klikkasin manuaalisten päivitysten tarkastamisen, mitään ei kuitenkaan tunnu tapahtuvan? Anti-virus client securityn versio on 5.55 ja virustunnisteiden versio on 2007-06-25_03.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onkos lisenssi vanhentunut? tai joku sitten estää päivitys palvelimelle pääsemisen.

En tiedä. mistä nuo voisi tarkistaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo tilauksen tila  löytynee sieltä lisäasetuksista, kohtaa en nyt muista mitä se on suomeksi. Ja jos palvelimelle ei päästä niin sekin näkyy sieltä päivitys puolella, siis samoista lisäasetuksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

5.55 on jo niin vanha, että on mahdollista, ettei sillä toimivia päivityksiä enää tehdä. Nykyinen versio on 7.01. Ohjelma on muuttunut paljon viitosversiosta. Kannattaa päivittää joka tapauksessa.

Voi tietysti olla, että oli vaan tilapäisesti päivityspalvelin poissa käytöstä tai linjat ruuhkaiset. Taikka sitten voi olla häikkää systeemissäsi. Kokeilepa ladata  tuolta: ftp://ftp.f-secure.com/anti-virus/updates/ paketti nimeltä fsupdate.exe. Se on manuaalinen päivityspaketti versiolle 6 ja vanhemmille. Katso päivittyykö sillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Mulla oli taannoin sama ongelma. Virustunnisteet hyvin hyvin vanhoja. Vika löytyi siitä, että olen vahingossa "säätänyt" noita kuvan päivämääräasetuksia - tarkista, että sulla on oikea päivämäärä tuossa "päivämäärä ja aika" -valikossa. Omalla koneellani olin "hypännyt ajassa" kuukauden eteenpäin ja juuri sen erotuksen (oikea päivä ja asettamani väärä päivä) verran virustunnisteet olivat vanhoja.

[ attachment removed / expired ]

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään