Kalle Reunanen

HS: Lentäjä loukkaantui Nummelan lentokentällä

11 viestiä aiheessa

Hesarin Kaupunki 15.7. kirjoittaa ( uutista ei Hesarin nettiversiosta löydy? )

Lentäjä loukkantui Nummelan lentokentällä

Nummelan lentokentällä vihdissa tapahtui lento-onnettomuus lauantaina kahden jälkeen iltapäivällä. Pienkoneen lentäjä oli lähtökiihdytyksen myöhäisessä vaiheessa päättänyt, ettei aiokkaan nousta ilmaan. Kun hän alkoi jarrutttaa vauhtia, maasta jo irtautunut lentokone tärähti kovaa kiitorataa vasten. Lentäjä loukkantui selkään kohdistuneesta tärähdyksestä, minkä takia hänet vietiin sairaalaan. Lentäjän tila ei ollut kriittinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos tästä tapauksesta mitään julkisesti jaettavaksi kelpaavaa lisäinformaatiota olemassa?

-A-

Tuulia, se ykkössellainen. Korjauskelpoinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mies vai kone  :o

Molemmat, onneksi, molempien puolesta.

Ps Julistan hyvien ilmailutapojen noudattamisen pakolliseksi tästä hetkestä alkaen kaikille ilmailijoille erinäisten tapauksien johdosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuulia, se ykkössellainen. Korjauskelpoinen.

No näin minä kuulinkin. Arvelin vain sinällään urkkia, mitä mahtoi tapahtua, kun pikku kaunokaiselle tuli pipi eikä pilotillekaan tainnut onneksi vakavia sattua. Mutta ehkäpä asiasta sitten joskus kuulee tarkemmin, tai sitten ei.

-A-

PS. Sitä minä olenkin miettiny, että veljeksiäkö ne Huovialan pojat on. Toisen kera kun oon ollu samalla luokalla, mutta toisen oon nähny vaan kuvasta. Kun vielä tekstiäkin lukee, ni on ne jotenkin samasta puusta veistetyn olosia  ;) Teittiä on vaan niin monta ilmailun saralla. Onneks meitä ei ole...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaunokaisella lennetään taas! Tai on jo melkein kuukausi lennetty. Muutamia satoja työtunteja ja moottori peruskorjauksessa ja 381X on taas huippukunnossa. Peruskorjatun moottorin suorituskyky lähes hämmästytti kun kaikki 39 heppaa olivat pelissä mukana ja lähtökiihtyvyys oli hurjaa luokkaa, samoin matkanopeutta tuli lisää. On se kivaa, toiseksiparasta!

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiellän niin ikään ehdottomasti ketään lentämästä siten, että oma tai sivullisten terveys vaarantuu ja/taitai esinevahinkoja syntyy. Jaska lienee samaa mieltä kanssani.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiellän niin ikään ehdottomasti ketään lentämästä siten, että oma tai sivullisten terveys vaarantuu ja/taitai esinevahinkoja syntyy. Jaska lienee samaa mieltä kanssani.

Täysin samaa mieltä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään