Jani Nissi

Koska raskas kuorma vaatii...(Kuorma/Rekka-autokuvia)

1 422 viestiä aiheessa

Ei ole merhedes päässyt vieläkään tuosta typerästä vasemmasta viiksestä eroon :thmbdn:

Vasen monitoimi viiksi :-[ sehän löytyy "kaikista" autoista :thmbup: Tänään istuin työn touhussa eli soran ajossa pitkän päivän ja missäpä muussa kuin MB truck V8..Ai niin unohtui mainita vanhuksella ajettu 1,2 milj km vain kansi rempat tehty ja jotain pientä asiaan kuuluvaa..

Sitkeä vanhus

[ attachment removed / expired ]

Kokenut kovia? ja kuskille pelkkiä naarmuja..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vasen monitoimi viiksi :-[ sehän löytyy "kaikista" autoista :thmbup:

Ei kyllä mistään muusta autosta löydy yhtä huonoa kuin mersusta. Iso ja pyyhkijöiden ja lasinpesurin käyttö on yllättävän raskasta pidemmän päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kyllä mistään muusta autosta löydy yhtä huonoa kuin mersusta. Iso ja pyyhkijöiden ja lasinpesurin käyttö on yllättävän raskasta pidemmän päälle.

Olkoon sitten niin :laugh: mutta toimii ja on yksin kertainen niin kuin minäkin ;) vanhakin koira oppii uusia temppuja....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollu varmaan jo 10 vuotta samanlainen paska. Kehitystä ei mursuissa hirveästi näytä tapahtuvan... Tasan yhden "hyvän" ominaisuuden oon niistä löytänyt, ja se on ollut sivuikkunan rullaverho.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollu varmaan jo 10 vuotta samanlainen paska. Kehitystä ei mursuissa hirveästi näytä tapahtuvan... Tasan yhden "hyvän" ominaisuuden oon niistä löytänyt, ja se on ollut sivuikkunan rullaverho.

No miksi sitä hyvää ja toimivaa pitäisi muuttaa :laugh: ennen kaikkea käteen käyvä.. etenkin kun sisuun vertaa??Sisu miehet kiroaa kun huollossa menee vaihtoon paljon osaa?? eli eipä sekään ole tehtaalla valmiiksi tehty 8) Toki olen kyllä amatööri ja en tiedä asioista mitään ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten on tietenkin B-junat.... Olenpahan kerran nähnyt kuvan 53ft+65ft B-junasta..........

Onhan tuo kotimainenkin B-juna melko ovelan näköinen ilmestys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikku treenit työpaikan pihamaalla  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hirveä 4-aks kärry paripyörillä ja rautajousilla jne :D

Tästä liikennetriidissä jo kirjoitinkin. Tämmöinen 2300kg rulla painaa kylkeä.

Kas tältä se näyttää ulkopuolelta..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutama satunnainen shotti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hirveä 4-aks kärry paripyörillä ja rautajousilla jne :D

Moi Joona!

Muutama vuosi sitten itse olin kesätöissä K&K:lla Kuopiossa, pääosin ajojärjestelijänä. Sen verran tuli ajettua, että mm.ko "pommi"kärryllä hinasin 20tn sementtisäkkejä Varkaudesta Kuopioon...5 minuuttia oli matkaa takana ja sittenhän jo sivuovista neljä oli auki ja lepattivat minkä ehtivät  ::). Kallaveteen olisin tuon komeuden mielelläni upottanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi Joona!

Muutama vuosi sitten itse olin kesätöissä K&K:lla Kuopiossa, pääosin ajojärjestelijänä. Sen verran tuli ajettua, että mm.ko "pommi"kärryllä hinasin 20tn sementtisäkkejä Varkaudesta Kuopioon...5 minuuttia oli matkaa takana ja sittenhän jo sivuovista neljä oli auki ja lepattivat minkä ehtivät  ::). Kallaveteen olisin tuon komeuden mielelläni upottanut.

Oli ne kuulemma eilen päivälläkin auenneet. Sidoin sitten illalla ne sisäpuolelta kiinni nyyttikuormaa lastaessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haa, olet ilmeisesti Mr.Virtanen joka toimittaa tomaatteja ketsuppitehtaalle. ;D

En sentään, olen Mr.Virtanen joka toimittaa sekalaista romua sekalaisiin paikkoihin! :D Se on mansikka mikä tuola katolla komeilee ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se päivä aina mene putkeen... Kasipytyn mäntä halkesi, tässä ollaan sitten Tampereen Scanauton pihassa :D

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Semmosta se on, kun ajelee noin tuoreilla vehkeillä. Auto ei ehdi tuottaa mitään, kun on tuhlaamassa pajalla  ;)

Näinhän se on. Isännän mukaan kuulemma hyvässä kunnossa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näinhän se on. Isännän mukaan kuulemma hyvässä kunnossa ;D

Sulla on näköjään tommonen metallilevy tossa takaovien edessä. Ilmeisesti pelkkiä kylkilastauksia ja -purkuja.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sulla on näköjään tommonen metallilevy tossa takaovien edessä. Ilmeisesti pelkkiä kylkilastauksia ja -purkuja.. ;)

Ei läheskään, liikaa vaan vittumaisia paikkoja joissa sitä metallilevyä tarvitsee. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään