Kirjoitettu Joulukuu 28, 2013 Tuohon perutteeluuhan saa vaikeutta kun hakee modeilla niitä uusia laitureita. url tähän nyt heti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2013 No katohan vaan, kun tulee taas aivopieruja Paljonko raskaan kaluston määrä tieliikenteessä kasvaa, kun maksimipainoksi tulee 48tn? Juuri näin. Sitten vielä kuvitellaan ,että maitopurkki maksaa edelleenkin sen euron kaupassa kun pudotetaan maksimipainot 48 tonniin. Vois nämä transportteri tyypit edes pikkasen aatella mitä suustaan ilmoille laukovat. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2013 Jos isolla autolla peruuttelu kiinnostaa niin suosittelen roskakuskin duunia. Olin 6v L&T:llä töissä ja siellä sai peruutella ihan riittävästi, varsinkin maaseudulla jossa jonkun mökkitien päässä oli purkit eikä mitään kääntöpaikkaa. No helppohan sellasella 10- metrisellä kärryttömällä on pakitella, mutta kuitenkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2013 Jos isolla autolla peruuttelu kiinnostaa niin suosittelen roskakuskin duunia. Olin 6v L&T:llä töissä ja siellä sai peruutella ihan riittävästi, varsinkin maaseudulla jossa jonkun mökkitien päässä oli purkit eikä mitään kääntöpaikkaa. No helppohan sellasella 10- metrisellä kärryttömällä on pakitella, mutta kuitenkin. Mikäs tossa se pointti on ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2013 Juuri näin. Sitten vielä kuvitellaan ,että maitopurkki maksaa edelleenkin sen euron kaupassa kun pudotetaan maksimipainot 48 tonniin. Vois nämä transportteri tyypit edes pikkasen aatella mitä suustaan ilmoille laukovat. Se 48t ei olisi ainoa lakimuutos mitä siinä hötäkässä tehtäisiin, vaan myöskin ajettaisiin kuljetusalaa kannattavammaksi... Tai sitten laitettaisiin vähän enemmän autoilun verotuksesta, kuin se 1 miljardi noihin teiden kunnossapitoon... Terveisin, Urissa vittuuntuva h-autoilija. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2013 Se 48t ei olisi ainoa lakimuutos mitä siinä hötäkässä tehtäisiin, vaan myöskin ajettaisiin kuljetusalaa kannattavammaksi... Tai sitten laitettaisiin vähän enemmän autoilun verotuksesta, kuin se 1 miljardi noihin teiden kunnossapitoon... Terveisin, Urissa vittuuntuva h-autoilija. No sillähän siitä kannattavaa tehdään, että tiputetaan 16tn normiyhdistelmästä painoa. Urissa voit vittuuntua vapaasti. Ite ajan niiden vieressä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2013 Se 48t ei olisi ainoa lakimuutos mitä siinä hötäkässä tehtäisiin, vaan myöskin ajettaisiin kuljetusalaa kannattavammaksi... Tai sitten laitettaisiin vähän enemmän autoilun verotuksesta, kuin se 1 miljardi noihin teiden kunnossapitoon... Terveisin, Urissa vittuuntuva h-autoilija. Siis meinasit, että jos pudotetaan 48 tonniin niin kuljetusala saataisiin kannattavemmaksi ? Luonnollisesti olisin perusteluja vailla... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2013 Tämä on hauskin keskustelu ikinä tällä foorumilla. Aikuiset rekkapenat jaksaa kinata 19v junnun kanssa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2013 Tämä on hauskin keskustelu ikinä tällä foorumilla. Aikuiset rekkapenat jaksaa kinata 19v junnun kanssa. Huumori pitää repiä sieltä mistä sen saa irti. Älä nyt vielä maanrakoon 19vuotiasta polje. Voihan sieltä tulla ihan järkeviäkin kommentteja... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2013 Meinasin että lakimuutoksillahan se tehdään. Tässä tullu ite ainakin huomattua että hinnat noussee sitä mukaa mitä Arkadianmäellä kehitelty uutta maksua ja hinnannostoa. Eikös nyt taas vuoden vaihteeta PA-hinnat nouse? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2013 Huumori pitää repiä sieltä mistä sen saa irti. Älä nyt vielä maanrakoon 19vuotiasta polje. Voihan sieltä tulla ihan järkeviäkin kommentteja... Mun sympatiat on Suomelan puolella. Miten kokeneet rekkapenat jaksaa päteä täällä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 30, 2013 Mun sympatiat on Suomelan puolella. Miten kokeneet rekkapenat jaksaa päteä täällä? Oletko sattunut muuten lukemaan aikaisempia vastaavia keskusteluja? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 19, 2014 Hesarin Kuukausiliitteessä matkataan rekkakuskin kyydissä Euroopan halki Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 20, 2014 Että yhdistelmille 48 tonnia maksimimassat. Ois kaikkien elämä mukavampaa. Kaverilla ketä ajaa runkoa niin ei oo koskaan ollu suurempaa yhdistelmän kokonaismassaa kuin 56 tonnia, viime talvena ja siinäkin massassa oli jonkin verran lumikuorrutusta päällä... Tuntuu ihan oikeesti että noista suuremmista massoista ei hyödy ku sorakeisarit ja puu/hakekuskit. Harvoin tulee vastaan runkoautoa tai elintarvike autoa missä ois saatu tappiin asti lastattua. On se kumma, kun oon itse kuormannu rekan epähuomiossa pari tonnia ylikuormaan jakelulavoja/rullakoita lastaamalla. Jotain mehua tai sokeria jos laittais kaapin täyteen, tulis pelkästä kuormasta yli 70 tonnia, kokonaismassan ollessa n. 100 tonnia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 22, 2014 Terveisiä Norjasta. Pätkä norjalaista NRK:n"reality sarjaa". http://tv.nrk.no/serie/broeyt-i-vei/dnpr61005312/sesong-1/episode-3#t=8m31s Sippo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 22, 2014 Jotain mehua tai sokeria jos laittais kaapin täyteen, tulis pelkästä kuormasta yli 70 tonnia, kokonaismassan ollessa n. 100 tonnia. Kaljaahan ajetaan jo 76tn yhdistelmillä ja paperia yms. (vaikka kaverin runkoautossa 56tn onkin max ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2014 Kaljaahan ajetaan jo 76tn yhdistelmillä ja paperia yms. (vaikka kaverin runkoautossa 56tn onkin max ) Missä kaljafirmassa vedetään runkoautoon 76tn kokonaismassa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2014 Missä kaljafirmassa vedetään runkoautoon 76tn kokonaismassa? Semmoisessa, jossa on hankittu uuden säännösten mukainen 76tn yhdistelmä Ei muuten välttämättä tartte olla kaljafirma. Ajetaan mekin kaikki Pirkkaolut tehtaalta Keskolle, vaikka ei kaljafirma ollakaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2014 Semmoisessa, jossa on hankittu uuden säännösten mukainen 76tn yhdistelmä Ei muuten välttämättä tartte olla kaljafirma. Ajetaan mekin kaikki Pirkkaolut tehtaalta Keskolle, vaikka ei kaljafirma ollakaan Jujuu kyllä mä ton ymmärsin, mutta missä firmassa saat runkoautoon ton verran mahdutettua juomajakelun tavaraa..?? Vai onko ns pelkkää täyttä lavaa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 26, 2014 Jujuu kyllä mä ton ymmärsin, mutta missä firmassa saat runkoautoon ton verran mahdutettua juomajakelun tavaraa..?? Vai onko ns pelkkää täyttä lavaa? Harvoin taidetaan runkoautoon jakokuormaa tehdä... Ja mikäli oikein firman arvaan niin toiseen suuntaan kulkee aika paljon sellua.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 26, 2014 Jujuu kyllä mä ton ymmärsin, mutta missä firmassa saat runkoautoon ton verran mahdutettua juomajakelun tavaraa..?? Vai onko ns pelkkää täyttä lavaa? En minä tiedä mitä siellä on. Sitä paitsi saahan sitä lastattua päällekkäinkin. Meillä ei taida vielä olla näillä uusilla 64tn painoillakaan kaljakuormat täysiä kun menee painot edelleen yli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2014 Pientä kuvantynkää tähän juttujen väliin: [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 10, 2015 Satuin löytämään Hesarin nettisivuilta Esa Karangon mielipidekirjoituksen linja-autonkuljettajien turbaaneista. http://www.hs.fi/mielipide/a1389244471717 Tästä tuli välittömästi mieleen muutamat kolleegat ,jotka ovat päättäneet kokeilla pykälien rajoja. Eräs tyyppi ajelee intiaanipäähine päässään. Sulat vain heiluu kun näkee jossakin. Matkustajat luo kuuleman mukaan piiiiitkiä katseita, mutta kukaan ei toki suutansa uskalla avata. Eräällä toisella kuljettajalla on päässään Länsi- ja Itä-Saksan edeltäjävaltion aikainen upseerin koppalakki, kotkalogolla varustettuna. Toivottavasti kys. maan edustajat eivät tunnista tai huomaa. Sanomista ei näistä päähinevalinnoista toki ole tullut. Aina voi vedota vakaumukseen.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 12, 2015 Satuin löytämään Hesarin nettisivuilta Esa Karangon mielipidekirjoituksen linja-autonkuljettajien turbaaneista. http://www.hs.fi/mielipide/a1389244471717 Tästä tuli välittömästi mieleen muutamat kolleegat ,jotka ovat päättäneet kokeilla pykälien rajoja. Eräs tyyppi ajelee intiaanipäähine päässään. Sulat vain heiluu kun näkee jossakin. Matkustajat luo kuuleman mukaan piiiiitkiä katseita, mutta kukaan ei toki suutansa uskalla avata. Eräällä toisella kuljettajalla on päässään Länsi- ja Itä-Saksan edeltäjävaltion aikainen upseerin koppalakki, kotkalogolla varustettuna. Toivottavasti kys. maan edustajat eivät tunnista tai huomaa. Sanomista ei näistä päähinevalinnoista toki ole tullut. Aina voi vedota vakaumukseen.... Antaisin moisista vaatteista lopputilin. Täydellisen ss-upseerin univormun kohdalla voisin tehdä poikkeuksen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2015 Logistiikka-Kuljetus 15 Tapahtumasta muutama kuva – ilman tekstejä, näistä kun en mitään ymmärrä. Keulallahan tuo lukee mitä esittää. Järeää rautaa ovat, komeaa katseltavaa... Historic: p> Uutta rautaa: p> 24.j Malleja: p> [attachment]404343_malli4.jpg[/attachment] Jarmo J >>>>>>>> Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla Edellinen 51 52 53 54 55 56 57 Seuraava Sivu 56 / 57 Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun Luo käyttäjätili Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti! Luo uusi käyttäjätili Kirjaudu sisään Sinulla on jo käyttäjätili? Kirjaudu sisään Kirjaudu sisään seurataksesi sisältöä Seuraajat 1