Juho Vastapuu

Tahtoo tollasen näppiksen

11 viestiä aiheessa

Alkaakos tuossa mallissa näppäimet heti reunasta asti? Siinä on kyllä sitten muotoilu mennyt pahasti käytännöllisyyden edelle. Sellaisen mallin olen mäkissä nähnyt, missä pintana on läpinäkyvä muovi, joka ulottuu normaalisti jonkin verran näppäimien ulkopuolelle. Se on kyllä toimivampi, voi sentään siirtää näppistä painamatta vahingossa jotain näppäintä. Ihan tyylikkään näköisiä kyllä molemmat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahaa, se olikin siis Macin näppis. Eiköhän sitten pysytellä ihan PC yhteensopivissa näppiksissä, vaikka tuo hieno onkin. Voihan tuollaista koittaa itsekin modata :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

25th. Anniversary Cube on erittäin helposti käännettävä. Ilmeisesti tuo alkuperäinenkin on ihan hyvin käännettävissä, mutta on myös liikkeellä piraattikuutioita, joissa ei lue valkoisessa keskipalassa mitään Rubik's cube -juttua. Itselläni on tällainen, eikä tuppaa kääntyä ollenkaan sulavasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paha offtopic, mutta miten ihmeessä kuutiosta noin helposti käänneltävän? :o Itse olen yrittänyt ruikkia öljyä sinne sisälle, mutta mutta aika kankea on edelleen. :P

Kultaisella 80-luvulla tuli suihkutettua silikonispraytä kuutioon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Takaisin asiaan - vaikka jäikin vähän hämäräksi mikä tuossa omenakoneen näppiksessä viehätti?

Mutta, kävisikö Zippy?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näppiksessä taitaa viehättää se kun näppäimet alkavat heti näppiksen reunoista. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan tää omppunäppis ihan mukavan tuntuinen. Nyt kun asia mainittiin, niin kiinnitin minäkin huomiota tähän ulkonäköön. Näppäimetkin ovat juuri sopivan jäykät, eivät lonksu eivätkä jumita. Ja onhan se aika kaunis sisustuselementti tuon iMacin kanssa. 8)

t: jonkinmoinen Apple-fani...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meillä on duunissa tuo näppis ja mac, ja minä en pidä tuosta yhtään. Esimerkiksi näppäimet painuu miten sattuu: täytyy osua usein ihan keskelle näppäintä, reunalta painettaessa tuo on todella jäykkä ja hankala.. Nopeasti kirjoittaessa virheitä tulee aika helposti. Ulkonäköäkään en sanoisi mitenkään hemaisevaksi  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään