Jan Lindström

ERITTÄIN VAKAVA ONGELMA WINXP:ssä APUA KAIVATAAN

9 viestiä aiheessa

Jotain hämmentävää on tapahtunut mun koneella, koska nykyään \system32 -kansiossa majaillut setupapi.dll -tiedosto on muuttanut nimekseen \setupapi2.dll -nimiseksi. Eli XP:tä ei saa millään ilvelläkään käyntiin... Tällä hetkellä mulla on koneessa XP:n cd:n palautustoiminto käynnissä. Elikkäs MsDOS -tilassa ollaan, mutta probleema on siinä että voinko uudelleennimetä tuon alkuperäisen tiedoston ja poistaa sen nykyisen, ettei mitään kummaa tapahdu... Kun siellä kansiossa on joku epäkelpo setupapi.dll -tiedosto.

Ja saa laittaa vinkkiä ym muuta, kaikki tieto on tarpeellista, mutta salamannopeaa apua kaivataan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

XP:n mukana tulee tosiaankin tuo Recovery tila, johon nähtävästi pääsit.

Suosittelen seuraavaa: Etsi XP:n asennuslevyltä alkupräinen dll-tiedosto ja kopioi sen koneessa olevan päälle. Jos kone starttaa niin aja SP1 ja muut päivityksen ihan varmuuden vuoksi uusiksi.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Suosittelen seuraavaa: Etsi XP:n asennuslevyltä alkupräinen dll-tiedosto ja kopioi sen koneessa olevan päälle. Jos kone starttaa niin aja SP1 ja muut päivityksen ihan varmuuden vuoksi uusiksi.

- J

Tuli toi tehty... Täytyy vaan löytää siit levyltä se oikee tiedosto, kun sain palautettuu sen vanhemman mut se ei toimi esim. kun yritän tulostaa jotakin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei onnistu:

[ Attachment removed / expired ]

+Kyssäri: Onko mitään tehtävissä ja jos on niin mitä?

No varmasti onnistuu, elä asenna sitä windowssista vaan boottaa CD:ltä, sitten koitat korjaavaa asennusta, jos ei onnistu niin asenna ihan normaalisti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla tuli tossa about kuukaus sit mato koneelle.. oli jotain kernel tiedostoja ku meni.. kone lähti käyntiin vasta xpn uudellenlatauksen jälkeen.. tällöinkään ei kone toiminut kunnolla.. jouduin asentamaan XPn 3 kertaa kunnes sain koneen jonkinmuotoiseen toimintaan.. suurin osa(lähes kaikki) kuvat katosi samoin myös suurin osa ohjelmista tilttasi.. jouduin asentamaan käytännössä kaiken uudestaan.. fs kuitenkin toimi(se tärkein).. mutta nettilentäminen ei onnistu sillä kansiosta on kadonnut rekisteritietoja.. ootko varmistanu ettei oo mato koneella.. mulle tuli tämmöinen kun W32.Blaster.Worm.. piiloutuu .exe tiedostoihin..(C:\WINDOWS\system32\enbiei.exe" mun tapauksessa..) joillain tämä sama on aiheuttanut lievempää vauriota.. niinkuin kuullostaisi sinun tapauksessa.. en mene vannomaan mutta tämä on yksi mahdollisuus.. XPhän tallentaa suurimman osan tiedostoista uudelleenlatauksessa.. mutta varmuuden vuoksi olisi tietenkin hyvä olla varmuuskopio..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään