Guest peltipurkki

Eniten käyttämäsi sana?

24 viestiä aiheessa

Varmasti jokaisella ihmisellä on hivenen erilainen tapa puhua ja elehtiä, joten mikähän mahtaa olla foorumilaisten tyypillinen tapa puhua? Itse olen huomannut käyttävän erittäin paljon mm. sanoja: "Just.." ja "Jahas..", sekä "Vai niin.." ja "Ettei vaan". :-[ Mitenkäs te muut foorumilaiset?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No taitaapi olla juurikin "Jaahas" "Voi Morjes" "Aeva Ihaaaana  ;D" "Katoppa joo" "Kato tuolla menee lentokone  ;D"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. En ole omaa puhetyyliäni seurannut, mutta "öö" ja "no siis" tulee mieleen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki ainakin huomauttelevat "niinkun" -sanan runsaasta käytöstä...kielestä riippumatta.. :P

Det är niinku jättekiva ;D

Mulla taitaa enemmänkin puhe vaan pätkiä, kun vartoilen sanojen valumista aivosta. Ei niin hirveää määrää täytesanoja voi käyttää, että ne tauot täyttäisi. Yleisin sana saattaisi olla "joo" tai "niin", joilla lauseet tuppaavat alkamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla varmaankin "tiätkö?" ja "uskokko?" ;D Nämä johtuu ihan siitä, että silloin harvoin, kun minulla on jotain asiaa, niin puhun sen verran nopeasti, että käytän noita em. täyte sanoja ikään kuin "varmistamaan", että ne tyt... eiku siis kuulija tai kuulijat pysyvät perässä, etten sitten joudu selittämään heille uudelleen.

Ja sitten tietysti, yleisesti tulee käytettyä sellaisiakin sanoja kuin "nimittäin", "shillälailla" ja vähän huononpana päivänä "perkele" saattaa kaikua läsnäolijoiden tärykalvoille suhteellisen usein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällä hetkellä taitaa olla listan kärjessä (kaksi sanaa): "Herra alikersantti..."

Heh, sama täällä. Usein tulee möläytettyä myös Rouva alikersantti. :)

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Emmä tiiä, tä?, joo, jaa ja kyllä sieltä sointuu änkyttämättä sellane sana aika useasti kuin kun *erkele  ;)  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään