Guest Dankke

Halpoja lentoja ja hotelleja riikaan?

5 viestiä aiheessa

Joo joo olen googlella yrittänyt etsiä ja olen paljon löytänyt.Lennon pitäisi tapahtua tällä viikolla.

Halvin hotelli jota löysin oli 50€.

Kertokaas te ny sitten halpoja lentoja ja hotelleja joiilla/joissa olette olleet. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai että Riikaan? Halvinmpia lentojaa lienee Air Balticin lennot. ??? Aerollahan kanssa pääsee, tosin noiden vanhojen Atikoiden matkustus mukavuus ei oikein ole huipussaan, ainakaan moottoreiden kohdalla, tai niiden takana. BTW_Kaikki reissut, joita olen Atikalla taittanut, on tullut ainaistuttua moottoreiden kohdalla, tai aivan niiden takana.

Ja hotelleista, Hotel Metropol on hyvällä paikkaa, mutta ei liene kaikista halvin vaihtoehto. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertokaas te ny sitten halpoja lentoja ja hotelleja joiilla/joissa olette olleet. :)

Ikinä en ole Riikaan lentänyt, mutta ensimmäisenä tulee mieleen halvoista lennoista Ryanair.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo 50€ kuulostaa jo melko halvalle, mikäli se on tasoltaan oikeasti hotelli ja likikään Riikan keskustaa (<2 km). On nimittäin kohtuullisen hintavaa ihan keskustassa kaikki palvelut olut mukaanlukien. Jos Tampere ei ole ylitsepääsemättömän kaukana niin Ryanair kannattaa tsekata, unohtamatta aiemmin mainittua Air Balticia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten Petri tuossa sanoi, niin tuo 50€ kuulostaa kyllä varsin edulliselta. Itse tiedustelin tuossa toista kuukautta sitten hotelleja sekä lentoja nyt alkavalle viikolle, niin hotelleissa 48€ tais olla halvin. Ja hostelleissa oli tähän aikaan todella täyttä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään