Jaakko Kuusisto

Koirani kuljetus Malaga - Vantaa.

20 viestiä aiheessa

Onko kukaan foorumilainen tulossa tämän viikon aikana Malagasta.

Olen hankkinut sieltä PAD:lta koiran 

Perheessä hoidettu koira on tuotu, pitovaikeuksien takia, Tarhaan.

Kuljetus ei aiheuta lisäkustannuksia. Koiran lentokuljetus on maksettu ja http://www.espanjankoirat.com/

toimesta on asiapaperit ja huolinta hoidettu.

Koira tuodaan kentälle ja noudetaan heidän toimesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

uppia uppia  :-[

Nostan tämän ylös, kunnes saattomatkustaja löytyy.

Antaskaa anteeksi, mutta asiallani on kiirusta.

jk. en raaskisi käydä noutamassa itse, koska kustannukset olisivat n 500 Ekua, Air Finlandin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä sinä tarkkaan ottaen pyydät ? Mennä kentälle vastaan vai lentää mukana vai jotain muuta ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä sinä tarkkaan ottaen pyydät ? Mennä kentälle vastaan vai lentää mukana vai jotain muuta ?

kysyin tuossa: Onko kukaan foorumilainen tulossa tämän viikon aikana Malagasta. mieluummin lentäen  ;)

Tuosta antamastani linkistä selviää ;)  http://www.espanjankoirat.com/

Kun joku matkustaja tulee Malagalta ja ilmottautuu minulle lentokummiksi, niin siellä Malagassa annetaan koiran paperit hänelle ja koira toimitetaan koneeseen, paikallisen koirayhdistyksen toimesta.

Vantaalla koirayhdistyksen edustaja ja lentokummi toimittaa koiran vastaanottajalle.

Matkustaja voi halutessaan pitää kääpiökoiran kassia mukanaan matkustamossa.

Matkustajalle ei aiheudu kustannuksia, pieni vaiva vain ottaessaan koiran paperit itselleen.

Tuolla tavoin on sieltä tuotu jo satoja koiria Suomeen ja annettu näille koirille hyvä koti Suomessa.

Olen hankkinut sieltä kääpiövillakoiran, jonka kuljetusta yritän näin nopeuttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hauska systeemi, tulee muistaakseni roimasti halvemmaksikin kuin rahtina lähettäminen  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hauska systeemi, tulee muistaakseni roimasti halvemmaksikin kuin rahtina lähettäminen  :)

Olen maksanut tuon hauvelin lentolipun, passin ja tarpeelliset dokumentit.

Ei tuo ole halvempi tapa,   vaan on  turvallisempi.

Hauveli ei vain osaa matkustaa yksin, siksi huutelen tännekin tällaista.

Rahtina heitä ei lähetetä, he ovat eläviä ja kovia kokeneita luontokappaleita

Kyllä noille luontokappeleille löytyisi Suomeessa hyvä koti, kuljetus vain kanittaa.

Kurkkaappas noille sivuille.

Apuamme siellä kaivataan vastakin :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Apua kaivataan myös Suomessa. Esim:

www.hesy.fi

Priorisoikoon kukin miten haluaa.

Olikos Teemu ihan pakko halveerata pyyntöäni, valitsemani hauvan kotiinkuljetuksen suhteen.

Mä autan noita luontokappaleita , autatkos sinä?

Täällä en yksilöi sulle apujani. Autan tuolla ja täällä kotosuomessa, kykyjeni mukaan.

Antaa vain kaikkien kukkien kukkia, jookos ja priorisoiiiiiiii  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parahin Jaakko,

en millään muotoa halveerannut pyyntöäsi kuten kaikki pystyvät sen lukemaan. En pyydä sinua yksilöimään apuasi.

Laitoin nettiosoitteen yleisesti ihmisille tiedoksi, avuksi ja jakaakseni infoa.

Olisi miellyttävää jos et lähtisijokaisesta viestistäni tulille, kuten sanoit anna kukkien kukkia.

Jokos olet tyytyväinen tekstisi sanamuotoon vai poistatko tämänkin viestisi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En malta olla ottamatta kantaa edellisiin kommentteihin. 8) Olen sitä mieltä, että koko asia on ulkopuolella priorisoinnin, koska kukaan ei tee pahaa tässä asiassa kenellekään. Mielestäni he jotka yksittäisen asian kanssa rupeavat asettamaa etuoikeutetuksi jonkun toisen, vaikkapa pelkän tunneasian pohjalta, voisivat opiskella vaikkapa maailmantiedettä. Kysymys kuuluu, tämäkö vai joku toinen asia, minäkö vai sinä? :-\

Toivon, että joku olisi tulossa Malagasta ja ryhtyisi kummiksi, olisihan se niin partiolaista.

Infoa vaan enemmän ja Te jotka olette mieleltänne aikuisia, kasvakaa vanhemmiksi. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parahin Jaakko,

en millään muotoa halveerannut pyyntöäsi kuten kaikki pystyvät sen lukemaan. En pyydä sinua yksilöimään apuasi.

Laitoin nettiosoitteen yleisesti ihmisille tiedoksi, avuksi ja jakaakseni infoa.

Olisi miellyttävää jos et lähtisijokaisesta viestistäni tulille, kuten sanoit anna kukkien kukkia.

Jokos olet tyytyväinen tekstisi sanamuotoon vai poistatko tämänkin viestisi...

vastauksesi tuosta priorisoinnista maistui  pahalle.

kuten tuossa jo vihjattiinkin tuosta mainitsemastasi  "arvojärjestyksestä".

En ymmärrä miten tuo priorisointi  liittyi viestiini.

Muutan poistan tai katoan. siihen on mulla oikeus. Autan minkä pystyn.

http://www.kulkukoirat.com/

http://www.espanjankoirat.com/

http://www.sey.fi/

http://koti.mbnet.fi/werstas/elainsuojelu/

http://www.kauniainen.fi/info/vets.htm

http://www.kodittomat-koirat.com/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö tuo ole joka ihmisen omassa harkinnassa hommaako koiransa Ruotsista,Norjasta Eestistä, venäjältä, Hollannista vai espanjasta.

Hankkivathan ihmiset vaimonsakin vastaavista maista ja muualtakin, ei minua ainakaan häiritse, päinvastoin.

Ja otsikkoon liittyen vanha suomalainen kansanviisaus"makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli"

t:aw

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maistui apua pyytäessä vain pahalta tuollainen "priorisointi".

Me autamme noita luotokappaleita kykyjemme mukaan.

Tuomme jopa vaimon mistä vain  ;D , nyt oli pelastettavan koiran kuljetuksesta kyse.

Vai mitä Arne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näinhän on Jaakko, olen pahoillani etten satu tuolla reitillä kulkemaan näinä aikoina, ehkäpä tuo saattaja vielä löytyy. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näinhän on Jaakko, olen pahoillani etten satu tuolla reitillä kulkemaan näinä aikoina, ehkäpä tuo saattaja vielä löytyy. :thmbup:

Pojat järjestelevät parast´aikaa tuota.

Priorisoivat asioitaan  ;D

Poitsun olo tuolla tarhalla, yksiössään, ei ole varmaan kotiolon veroista. Siksi kiirus tänne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meille tuli kulkukoirien kautta rotupuhdas, 7kg, noin vuodenvanha Espanjanseropi Malagasta tän kuun alussa Air Finlandin kyydissä. Cargokummi löytyi systeemin kautta, iso kiitos heille.

Kotimaiset ja lähialueiden järjestöt tekevät hyvää työtä mutta joka perheeseen ei vaan mahdu virolainen isosti turpaansaanut, 60-kiloinen tappelukoirawannabii. Meillä oli pohjilla kaksi alle 10-kiloista terrieriä, tulokkaan on hyvä mahtua samaan sarjaan.

Hesy ja muut samanhenkiset palkattatyöskentelevät vapaaehtoiset tekevät varmasti vilpitöntä työtä, siitä ei ole kyseenalaistaminen. On vaan hyvä miettiä nenäänsä pitemmälle eikä ottaa talteen ensimmäistä tarjottua karvaista joka saattaapi suttaa omansa lisäksi kaikkien muidenkin karvaisten ja ihmisten elämän. Otuksia, oli ne mitä hyvänsä, ei oteta kotiin säälistä eikä kokeeksi - niitä otetaan jos perhe on päättänyt että yksi otus vielä mahtuu asumaan tappiin asti. Ja se otus sitten kanssa mahtuu kun se on otettu, kotiinotetusta eläimestä luopumista säestää aina huono tekosyy, poislukien eläimen kuolema.

Rami

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno juttu. Saako kysyä, että millainen poitsu on tulossa?

Meillä on kotona tällä hetkellä yksi pelastettu koira (En kerro mistä otettu, niin ei tule kenellekään pahaa mieltä) ja kolme rotukoiraa. Täytyy vaan sanoa että seropi tuntuu hakkaavan rotukoirien älyn ihan mennen tullen.

Kivoja otuksia kyllä, tosin löytökoiran kanssa saa tehdä aika paljon töitä että siitä saa yhteiskuntakelpoisen. (Ainakin meillä) Meille tullut kaveri tosin oli varsin kiva ja Tokoa ja Agilityä on harrasteltu ihan kilpailutasollakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno juttu. Saako kysyä, että millainen poitsu on tulossa?

Meillä on kotona tällä hetkellä yksi pelastettu koira (En kerro mistä otettu, niin ei tule kenellekään pahaa mieltä) ja kolme rotukoiraa. Täytyy vaan sanoa että seropi tuntuu hakkaavan rotukoirien älyn ihan mennen tullen.

Kivoja otuksia kyllä, tosin löytökoiran kanssa saa tehdä aika paljon töitä että siitä saa yhteiskuntakelpoisen. (Ainakin meillä) Meille tullut kaveri tosin oli varsin kiva ja Tokoa ja Agilityä on harrasteltu ihan kilpailutasollakin.

Mulla on ollut vuosikymmeniä  kääpiövillakoiria.

Edellisen poismenon jälkeen on ollut tauko.

Nyt tuleva on kääpiövillakoira-uros 3V, valkoinen.

Kun saan, kerron kuinka alku sujui

Terv. Jaska

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään