Harri Koskinen

Austrian Airlines A321 @ EFHK 25.7.2007

28 viestiä aiheessa

Austrian Airlinesin A321 OE-LBE tuli iltayhdeksältä Tallinnasta laskuun kiitotielle 33.

[ attachment removed ]

Juuri ennen sitä laskeutui Air Berlinin kokovalkoinen A320 D-ANNF.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Odotinkin jo kuvia tuosta. ;D Harmi vaan, ettei itse tullut älyttyä lähteä sinne kentän laitaan.

Mutta kuten tavallista, Harrin otokset ovat ensiluokkaisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei tähän Austrian teemaan ole lisätä, mutta olin aiemmin toisella puolella kenttää kuvantamassa. Harvinaisen yksin saikin olla, taisi eilinen hyvä ilma illalla tehdä kuvaajat taas krantuiksi sään suhteen. Mutta tällaisia juttuja oli mielessä tänään..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin kuokin yhden kuvan verran.. Sää olisi voinut olla parempi ja millejä enemmän.

Laatu ei ole huikea, mutta erilaisuutensa puolesta menköön.

OH-LQC

[ attachment removed ]

-Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei tähän Austrian teemaan ole lisätä, mutta olin aiemmin toisella puolella kenttää kuvantamassa. Harvinaisen yksin saikin olla, taisi eilinen hyvä ilma illalla tehdä kuvaajat taas krantuiksi sään suhteen. Mutta tällaisia juttuja oli mielessä tänään..

Et sitten Jukka yhtään tarkempaa vielä enemmän lähempää saanut noita kuvia otetuiksi?  ;D

Erinomaista kuvaa, on kyllä taidettu harkita näitä kuvakulmia melkosen kauan kun on paikalle eksytty. Meinaa näkee, että tätä on juuri haettu mitä on tuloksena saatu.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä Sami mulla millit loppui kesken noissa takaviisto kuvissa, croppasin niistä sen halutun. Kuvathan on otettu siitä vakio hiekkakasalta.

Ilma oli sen verran mitään sanomaton eli lattea, että päätin paikanpäällä leikkiä zuumin maksimipäällä ja f10-11 aukolla kuitenkin 100ISO.lla. Johtuen kuvien latteudesta eli kontrastin puutteesta, ne sitten terävöityy myös erittäin hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Austrian Airlinesin A321 OE-LBE tuli iltayhdeksältä Tallinnasta laskuun kiitotielle 33.

Tyhmä kysymys varmaan, mut miksi se tallinnasta tänne tuli? ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä kuulin että joku chartteri ois ollu.. ???

Tallinnasta hesaan :D halvemmalla olisivat päässeet lautalla .. vai kuskaako toi kone koko seuruetta koko kiertomatkan ajan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tallinnasta hesaan :D halvemmalla olisivat päässeet lautalla .. vai kuskaako toi kone koko seuruetta koko kiertomatkan ajan :P

Voi tosin olla että oli siirtolento? Mutta mene ja tiedä, chartterista ainakin töissä puhuivat ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi tosin olla että oli siirtolento? Mutta mene ja tiedä, chartterista ainakin töissä puhuivat ;D

Kone jatkoi matkaansa EFHK:lta heti Itävallan Graziin. Molemmat lennot olivat Finavian julkisella listalla, mikä yleensä tarkoittaa sitä, että "maksavia matkustajia" on mukana eikä kyseessä ole siirtolento.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kone jatkoi matkaansa EFHK:lta heti Itävallan Graziin. Molemmat lennot olivat Finavian julkisella listalla, mikä yleensä tarkoittaa sitä, että "maksavia matkustajia" on mukana eikä kyseessä ole siirtolento.

Siis onko Tallinnan rata liian lyhyt ettei A320 pysty sieltä lentämään keski-eurooppaan suoraan vaan pitää tehä tekninen välilasku hesassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis onko Tallinnan rata liian lyhyt ettei A320 pysty sieltä lentämään keski-eurooppaan suoraan vaan pitää tehä tekninen välilasku hesassa?

No ei tod. kun kerta ovat jumboilla ja Ruslaneillakin Tallinnassa olleet. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se purettiin/lastattiin uudestaan täällä..  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistähän sitä faktaa sais että minkä takia se tänne Tallinnasta tuli...  ??? :laugh:

varmaan pitäs mennä austrianin toimistosta kysymään sitä :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla