Guest tornadof36

Halpoja lentolippuja eri yhtiöillä !!

1 368 viestiä aiheessa

Nyt ei taida enää toimia tuo Japanin sivuilta varaaminen. Ainakin mulle heittää niitä ihan normaleja hintoja HEL-JFK/SFO :( Vai löytyvätkö halvat hinnat jostakin muualta kun perus-lentohausta?

Ei löydy enää, ei... 

Lukivat vissiin Japanissa tätä foorumia (tai Kelmillä Helsingissä) ja vaihtoivat hintasääntöä!

Pitäisköhän laittaa nää "erikoishinnat" tästä lähtien privana.

/mn

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lufthansa myy nettisivuillaan Helsinki-Frankfurt -lentoja hintaan 91€ meno/paluu. Ostin lennot ensi keväälle kahdelle aikuiselle, lapselle ja sylivauvalle; hinta 300€/koko satsi. Vertailun vuoksi Finnair Plus veloittaisi vastaavasta pompsista 274€ sekä 117 000 pistettä :P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lufthansa myy nettisivuillaan Helsinki-Frankfurt -lentoja hintaan 91€ meno/paluu. Ostin lennot ensi keväälle kahdelle aikuiselle, lapselle ja sylivauvalle; hinta 300€/koko satsi. Vertailun vuoksi Finnair Plus veloittaisi vastaavasta pompsista 274€ sekä 117 000 pistettä :P.

99 eurolla ne on olleet jo kauan myynnissä niinkuin nytkin näkyisi olevan?

Tosin saa reilulla 88 eurolla kun samat lennot varaakin Lufthansan Irlannin sivuilta ???  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

99 eurolla ne on olleet jo kauan myynnissä niinkuin nytkin näkyisi olevan?

No niinpäs onkin. En huomannutkaan tuota kympin varausmaksua. No, pirun halpaa kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liikennöikä Ryanair suomesta suomeen/ulkomaille säännöllisesti itse en löytänyt sivuilta suomea...

Kyllähän se liikennöi, tutkipa vaikka tuota karttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se liikennöi, tutkipa vaikka tuota karttaa.

Kiitos! Vielä kyselisin sellaista mitkä muut lentoyhtiöt kuin Finnair,Fincomm ja Blue1 lentävät kuopioon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oisko tämä halpa?

Estravelin "syntymäpäivähinta" USA:n itärannikolle.

Lähtö Tukholmasta, 1-5 kohdetta oman valinnan mukaan:

Baltimore, Boston, Charlotte, Chicago, Cincinnati, Columbus, Detroit, Fort Myers, Hartford, Indianapolis, Jacksonville, Louisville, Memphis, Miami, Minneapolis, Nashville, New Orleans, New York, Orlando, Philadelphia, Raleigh Durham, Richmond, San Juan, St Croix, St Louis, St Thomas, Tampa, Tulsa, Washington

yksi pitää olla Miami.

Lentoyhtiö BA/AA (AY+ pisteet)

Hinta 3990 EEK (255 EUR)

http://www.estravel.ee/index.php?lang=est&main_id=1415,4019&show=uudised&id=1971

/mn

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpas erikoinen virolaisen matkatoimiston tarjous kun lähtö on Tukholmasta. 

BA/AA yhdistelmässä on huonoa se, että syöttävät kaikki Heatrown kautta mennen tullen.

Sisältääkö tuo muka kaikki matkustajamaksut myös? Jos sisältää niin aika outoa kun ei edes tiedetä mitä kenttiä reitityksessä käytetään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei taas!

Olen menossa kk päästä luultavasti beriliiniin tai jopa frankfurtiin spottailemaan. Millä yhtiöllä kannattaisi matkustaa? Mahdollisimman halvalla kun omasta pussista joutuu maksamaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka Ville,

Kannattaa kokeilla ainakin Air Berlinin sivuilta: http://www.airberlin.com/site/start.php?LANG=fi&all=1

Tosin nuo näytti todella kalliilta nyt. Me lennetään reilun kk kuluttua HEL-MÜN ay:llä. Takaisin tullaan Gewillä/Air Berliinillä. Liput olivat halvat, mutta varauskin tehtiin jo pari kk sitten.

Tällainen supersaver on ollut aika toimiva: http://www.supersaver.fi/etravelstore/supersaver_fi/ibe/air/search/search.jsp?gclid=COnoodT12ZICFRCoQwodZAQK_g

Mutta kyllä totuus on se, että jos nykyään haluaa tosi halpoja lentoja, niin ne on syytä varata hyvissä ajoin ennen matkustusajankohtaa, niin homma toimii :thmbup:.

-jukka

Kannattaa ehkä kokeilla myös LH Saksan suuntaan. Joku kertoi, että myyvät nyt esim. HEL-MUN-HEL, lennot ja 3 yötä hotellissa aamiaisineen. Ainoastaan pari sataa juuroa :o.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei taas!

Olen menossa kk päästä luultavasti beriliiniin tai jopa frankfurtiin spottailemaan. Millä yhtiöllä kannattaisi matkustaa? Mahdollisimman halvalla kun omasta pussista joutuu maksamaan ;)

www.supersaver.fi on minulle löytänyt varsin kohtuuhintaisia lippuja - varsinkin jos on voinut jumpata aikataulun kanssa. Sivusto näet ehdottelee kivoja vaihtoehtoja, kuten ens helmikuuksi Air Berlinin nonstop me-pa 67€. Ei paha ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei taas!

Jos frankkulaan menet niin Lufthansa ja Berliiniin taas Airberlin on yleensä ne halvimmat. Jos oikeasti haluaa halvalla päästä niin matkat kannattaa ostaa kuukausia etukäteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos frankkulaan menet niin Lufthansa ja Berliiniin taas Airberlin on yleensä ne halvimmat. Jos oikeasti haluaa halvalla päästä niin matkat kannattaa ostaa kuukausia etukäteen.

Kiitos Olen menossa kyllä tänä vuonna (ehkä) milloin saksaab tulee lumi yleensä haluaisin otta kuvia hyvällä säällä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lumen tulosta...

Eiköhän tuolla Frankissa ainakin hyviäkin kelejä riitä ainakin lokakuulle(lue: lämpöäkin), mutta kuten syksy muuallakin on se Saksassakin epävakainen.

Eli keliasiat on ihan tuurista kiinni. Missäs vaiheessa se oli kun Frankin terassin aukioloaika lyhenee. Nyt kesällä taitaa olla 10-18 tjtn. Vai olikohan peräti 20 saakka avoinna.

-jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei taas!

Frankfurtiin halvimmalla pääsee mansesta, elikkä ryanairin kyytiin. Mikäli Air Berliinillä ei pääse edullisesti niin voithan kokeilla Tallinnan kautta oranssilla Schönefeldin kentälle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Frankfurtiin halvimmalla pääsee mansesta, elikkä ryanairin kyytiin. Mikäli Air Berliinillä ei pääse edullisesti niin voithan kokeilla Tallinnan kautta oranssilla Schönefeldin kentälle!

Otas suomeks :D manse missäs se on onkos Schönefeld hyväki yhtiö vai mikä halpa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otas suomeks :D manse missäs se on onkos Schönefeld hyväki yhtiö vai mikä halpa?

Mansella taitaa Marko tässä tarkoittaa Tamperetta, Schönefeld on on Berliinin lentoasema ja tuo oranssi on Easyjet. Eli Frankfurtiin pääsee Tampereelta Ryanairilta halvalla ja jos Berliiniin ei ole Air Berlinillä halpoja, niin kannattaa katsoa Easyjetin lentoja Tallinnasta Berliinin Schönefeldin kentälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mansella taitaa Marko tässä tarkoittaa Tamperetta, Schönefeld on on Berliinin lentoasema ja tuo oranssi on Easyjet. Eli Frankfurtiin pääsee Tampereelta Ryanairilta halvalla ja jos Berliiniin ei ole Air Berlinillä halpoja, niin kannattaa katsoa Easyjetin lentoja Tallinnasta Berliinin Schönefeldin kentälle.

Mkä yhtiö ??              Ryanair?                Easyjet ?????

Nyt alan ymmärtää eli : Helsinki ----> Tampere ----> Tallinnaan ------> Beriliinin Schönefeldiin ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka Ville,

Kannattaa kokeilla ainakin Air Berlinin sivuilta: http://www.airberlin.com/site/start.php?LANG=fi&all=1

Tosin nuo näytti todella kalliilta nyt. Me lennetään reilun kk kuluttua HEL-MÜN ay:llä. Takaisin tullaan Gewillä/Air Berliinillä. Liput olivat halvat, mutta varauskin tehtiin jo pari kk sitten.

Tällainen supersaver on ollut aika toimiva: http://www.supersaver.fi/etravelstore/supersaver_fi/ibe/air/search/search.jsp?gclid=COnoodT12ZICFRCoQwodZAQK_g

Mutta kyllä totuus on se, että jos nykyään haluaa tosi halpoja lentoja, niin ne on syytä varata hyvissä ajoin ennen matkustusajankohtaa, niin homma toimii :thmbup:.

-jukka

Kannattaa ehkä kokeilla myös LH Saksan suuntaan. Joku kertoi, että myyvät nyt esim. HEL-MUN-HEL, lennot ja 3 yötä hotellissa aamiaisineen. Ainoastaan pari sataa juuroa :o.

"Kannattaa ehkä kokeilla myös LH Saksan suuntaan. Joku kertoi, että myyvät nyt esim. HEL-MUN-HEL, lennot ja 3 yötä hotellissa aamiaisineen. Ainoastaan pari sataa juuroa :o."

- Hyvä idea mutta eipä taida onnistua hyvä että mutsi päästää kaverin kaa berliinii joten enpä usko että saan olla 3 yötä :D Mutta kiitti tiedosta olin myös ajatellu että varaa nyt joskus huhtikuulle lennot saisi halvalla. Mitkä kelit frankfurtissa huhtikuu-toukokuu samat ku suomes?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mansella taitaa Marko tässä tarkoittaa Tamperetta, Schönefeld on on Berliinin lentoasema ja tuo oranssi on Easyjet. Eli Frankfurtiin pääsee Tampereelta Ryanairilta halvalla ja jos EDIT: Helsingistä Berliiniin ei ole Air Berlinillä halpoja, niin kannattaa katsoa Easyjetin lentoja Tallinnasta Berliinin Schönefeldin kentälle. EDIT 2: Tosin tässä viimeisessä joudut myös menemään ensin TLL.

Ja taitaa Ryan lentää Hahniin, eikä EDDF, joten sieltä myös siirtyminen otollisemmille paikoille.

-jukka

EDIT 3: Tuo mainitsemani HEL-MUN-HEL taisi olla joulukuuta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään