Olli Vainio

Airliners.net myyty

33 viestiä aiheessa

Sehän on aiemmin jo lähtenyt screenaushommista, mut tuo oli uutta että kuvatkin on poistanu...

Joo niinhän tuo tais tehdä.

Sen verran täytyy korjata että yks screeneri tuli takas, liekö lyöneet taaloja pöytään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä koskee myös tätä foorumia ja alan poistamaan kuviani kohtapuoliin täältä.

Poistuvat jokatapauksessa n.3 kk kuluttua lähettämisestä, eli älä turhaa aikaa tuhlaa käsin poistamiseen... mutta harmi jos ei sinulta kuvia enää nähdä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on Jukan kuvat kadonneet A.netistä. Ihmeen pitkään kyllä kesti, mutta ehkä siellä on kirjastontädillä ollut kiireitä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi delete napissa olla aikalukko, kun ruotsin aikaa puolenyön jälkeen hävisivät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hirveä flametus on taas käynnissä. Tietty tuollainen myynti herättää keskustelua ja kysymyksiä, mutta jos kerran vakuutetaan ettei toiminta muutu niin mikäs siinä sitten....rahaa tekevä firmahan tuo on tähänkin asti ollut, ei kai nyt kukaan omaa hyvyyttään tuollaista myllyä pyörittele.

Jukka, ihan mielenkiinnosta kyselen vaan, mikä sai sinut poistamaan kuvasi A.netistä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

rahaa tekevä firmahan tuo on tähänkin asti ollut, ei kai nyt kukaan omaa hyvyyttään tuollaista myllyä pyörittele.

Vähän eri juttu että omistaako firman sivun perustaja vai paljon voittoa tahtovat amerikkalaiset sijoittajat...

The site generates revenue which is a good thing or it would immediately have died as the costs associated with running such a large site is significant. But revenue does not mean profit. You have high costs for the purchase price, new stable and redundant hardware, the image delivery network, salaries etc that means it will be years before there's any profit to talk about.

Kuten Johan sanoi tuossa threadissa...mää vaan toivon että firman tyypit jaksaa katsella vuosia ennenkuin saavat voittoja ulos...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jukka, ihan mielenkiinnosta kyselen vaan, mikä sai sinut poistamaan kuvasi A.netistä?

Nyt on aika monimutkainen kysymys, lopputulos on monien asioiden summa. Tämä kauppa nyt vaan sinetöi aiemman päätökseni.

Olen myös sitä mieltä, että kun Anet nyt ensimmäisessä kaupassa muuttui selkeästi ja näkyvästi kauppatavaraksi, tarvitsee työstä maksaa. Koska näin markkinatalous toimii.

Missään tapauksessa en halua että kukaan nyt ottaa minusta esimerkkiä, ja poistelee kuviaan minun mielipiteen takia. Jokaisella on mielipiteitä ja ne voivat myös olla vääriä. Nyt vaan kävi näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä koko homma on tavallaan kuutio, sitä voidaan katsoa useasta suunnasta, ja joka suunnasta näyttää erillaiselta.

Eli meillä kaikilla on eri motivaatio kuvien sinne laittoon.

Joku työntää kaikki kuvansa sinne, koska haluaa että niitä ostetaan lehtien ym. toimesta. Joku taas haluaa koittaa kuinka kuvat pärjää laskureiden mukaan. Jollekin kuvan saaminen sinne on itsetuntokysymys. Ja näin edespäin.

Joten jokaiselle jotain. Selvää on, että sivustoa oli pakko alkaa jollain tapaa kehittämään. Se miten muutokset kenelläkin vaikuttaa, on siis jokaisen itse mietittävä omien tarpeidensa ja ajatustensa mukaisesti.

Näistä muutoksista ei vielä tiedetä, joten ilman muuta kannattaa katsoa, mitä on tulossa.

Itse olin siis kuten sanoin, jo tavallaan päätöksen tehnyt, nyt vaan toteutin sen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään