Guest ilkku

Laske oma kuolinhetkesi

49 viestiä aiheessa

Eipä ottanut tuo kysely huomioon tällä foorumilla saatua iän menetystä  ;D

Lauantai 19.5.2057, kerkee sentäs tuonakin vuona vielä vapun juhlia!  :thmbup: :thmbup:

Ade

EDIT: Ai niin, todenäköisyys elää yli 74-vuotiaaksi oli 73%.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Elät 1 prosentin todennäköisyydellä 75-vuotiaaksi tai vanhemmaksi. Nykyisillä elintavoillasi kuolet 63-vuotiaana 20. marraskuuta 2039."  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi ***kele, kyllä täytyy rueta muuttaan elintapoja, 6% tsännssi elää 74 vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Ja kuolinpäivä, 17.4.2066, täytyy käydä tuoksi päiväksi tilaamassa kakkua, että tuolloin on sitten meikäläisen kuoppa bileet, kaikki tuolloin elävät foorumilaiset ovat tervetulleita, kukkia saa tuoda, mutta pakko ei ole. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ennuste paranee kyllä kun ikää tulee sen verran lisää, että on pakko parantaa elintapojaan oman hyvinvoinnin takia. Aika varovainen tuo on kyllä, mutta kyllähän yksi nelikymppisenä syöpään kuoleva laskeekin keskiarvoa aika lailla. Siksi kai mulla on tuon mukaan 63% mahkut elää yli 78-vuotiaaksi, vaikka olen kyllä aikeissa ainakin 85-vuotiskahvit hörpätä. Peruskouluikäiselle ei kyllä mikään kysely ennusta elinikää kovin hyvin, kun elintavat eivät ole vielä edes ehtineet huonontua siihen mistä ne sitten vanhempana paranevat. Paitsi roskaruoka on kyllä jo nuorilla elinikää lyhentämässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joopa joo... 63-vuotiaana tuon mukaan heitän lusikan nurkkaan. Sinänsä yllätys, sillä tähän mennessä kaikki sukuni miespuoliset henkilöt ovat saaneet vähintään sydäninfarktin alle 50-vuotiaina - suurin osa kuollutkin siihen. :(

On kaksikin aika hyvää tutkimusta olemassa, jossa molemmissa osoitettiin, että anestesialääkärit (=minä) kuolevat keskimäärin 8 vuotta nuorempina, kuin muut lääkärit. Syynä (ehkä) stressaava työ ja raskaat päivystykset. Joten eipä ole kovin ruusuisia vanhuudenpäiviä odotettavissa... :(

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä 74 kieppeillä oleva luku on aikasta yleinen, näemmä. Sattui osumaan itsellenikin  ;)

Testissä oli kyllä aivan kamala puute: Siinä yhdessä kohdassa oli keskeytyksetön nukkuminen max 10h. Minä nukun yleensä siihen 10 tunnin pintaan vähintään. Varsinkin lomalla tulee koisailtua helpostikin yli 12 tuntia.. Sanokaa miksi sanotte..  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testissä oli kyllä aivan kamala puute: Siinä yhdessä kohdassa oli keskeytyksetön nukkuminen max 10h. Minä nukun yleensä siihen 10 tunnin pintaan vähintään. Varsinkin lomalla tulee koisailtua helpostikin yli 12 tuntia.. Sanokaa miksi sanotte..  :laugh:

Nukkuisin minäkin, jos saisin. Rajoittaa vaan tuo töissäkäynti hyvää harrastusta - nukkumista. Ja tuskin tuo korjaantuu edes eläkkeellä, sillä niin pitkään en varmaan edes elä... :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elän 95% todennäköisyydellä 74 vuotiaaksi, tai vanhemmaksi.  :thmbup: Ja kuolen nykyisillä elin tavoilla 77- vuotiaana lauantaina 14. syyskuuta 2069.  :-\ En taida olla sukumme pitkä ikäisin, kun melkein kaikki muut ovat eläneet yli 80 vuotiaiksi.  ;D Niin ja mahtui mukaan yksi 98 vuotiaskin.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä nukun yleensä siihen 10 tunnin pintaan vähintään. Varsinkin lomalla tulee koisailtua helpostikin yli 12 tuntia.. Sanokaa miksi sanotte..  :laugh:

Niin mäkin nukkuisin sen 10h vähintään, muttä töihihin tulee herättyä 04:15 joka aamu. :-\ Siis 6h max. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis 6h max. :(

Nännännää! Viime yönäkin nukuin 14 tuntia. :laugh:

Testin mukaan elän 74 vuotiaaksi 10 prosentin mahiksella. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten joku pystyy yöpymään 14 tuntia päivässä? Siis 60% vuorokaudesta. :o Olisin tyytyväinen 8 tuntiin per. päivä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten joku pystyy yöpymään 14 tuntia päivässä? Siis 60% vuorokaudesta. :o Olisin tyytyväinen 8 tuntiin per. päivä.

Hyvin pystyisin, jos vaan saisin. Nukkuminen ei ole koskaan ollut ongelma, jos vaan saisin vielä... :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä sitä keski-ikäisenä enää sillä lailla pysty nukkumaan kuin poikasena. Kyllä mulla ainakin on nykyään hyvin harvinaista, että nukkuisin 8 tuntia, oli sitten työpäivä eli ei. Vuorotyö tietty sotkee unirytmin ja koko sisäisen kellon (tai oikeammin kellot). Se mahtaa vanhemmiten rassata aika lailla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä sitä keski-ikäisenä enää sillä lailla pysty nukkumaan kuin poikasena. Kyllä mulla ainakin on nykyään hyvin harvinaista, että nukkuisin 8 tuntia, oli sitten työpäivä eli ei. Vuorotyö tietty sotkee unirytmin ja koko sisäisen kellon (tai oikeammin kellot). Se mahtaa vanhemmiten rassata aika lailla.

Näinhän se on. Vuorotyö sotkee sisäistä kelloa joka vuosi yhä pahemmin. Olen nyt hieman alle nelikymppinen, ja kauhulla odotan, miten jaksan valvoa öitä edes ensi vuonna - saati sitten kuusikymppisenä. Ei mikään ihme, että kuolo korjaa aikaisin. :(

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ennätys on tähän mennessä 26 tuntia nukkumista.  ;D Toki tuossa tilanteessa oli takana viikko yövuoroja....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on kyllä aika ihmeellistä, jos joku mun ikänen joutuu laittaan juoko alkoholia tai mikä on kolestroli arvo ???[/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on kyllä aika ihmeellistä, jos joku mun ikänen joutuu laittaan juoko alkoholia tai mikä on kolestroli arvo ???[/

Kuin niin? Kyllähän kolestroli arvoja voidaan mitata nuoriltakin, yhdellä pan... eiku siis kaverillani on ollut kolestroli lääkityskin, vaikka hän on vasta 14 vuotta. Että terveisiä vaan Sohville, jos sattuu tätä lukemaan. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuin niin? Kyllähän kolestroli arvoja voidaan mitata nuoriltakin, yhdellä pan... eiku siis kaverillani on ollut kolestroli lääkityskin, vaikka hän on vasta 14 vuotta. Että terveisiä vaan Sohville, jos sattuu tätä lukemaan. ;)

Kyllä se aikamoinen testi oli. Ihan hulluna kysymyksiä ja sellasta...Mutta kyllä se aika vaikee kysymys on, jos ei vaikka tiiä mikä se on ::)

EDIT_ Siis tuo kolestrelori kysymys

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elät 55 %:n todennäköisyydellä 74 vuotiaaksi tai vanhemmaksi. Kuolet 75 vuotiaana torstaina v.  2056  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se aikamoinen testi oli. Ihan hulluna kysymyksiä ja sellasta...

Tottakai täytyy olla paljon kysymyksiä, että voidaan tilastojen valossa jotakin suuntaa antavaa tulosta antaa. Eri asia on sitten nämä Testimaa.comin ja vastaavien kuolinaika testit, joissa kuolinaika lauotaan suurinpiirtein randomilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään