Guest ilkku

Laske oma kuolinhetkesi

49 viestiä aiheessa

Tottakai täytyy olla paljon kysymyksiä, että voidaan tilastojen valossa jotakin suuntaa antavaa tulosta antaa. Eri asia on sitten nämä Testimaa.comin ja vastaavien kuolinaika testit, joissa kuolinaika lauotaan suurinpiirtein randomilla.

Testimaa näytti, että kuolen paljon nuorempana kuin tässä Hesan sanomien testissä ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testimaa näytti, että kuolen paljon nuorempana kuin tässä Hesan sanomien testissä ::)

Niin, koska Testimaa laukoo suht. randomilla noita tuloksia, kun taas Hesarin testi ymmärtääkseni vertaa vastauksiasi tutkimus tuloksiin, ja antaa näin ollen paikkaansa pitävämmän kuvan kuolinajastasi, kuin Testimaan huuhaa testi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehe, jännä testi. 28 prosentin todennäköisyydellä elän 74 -vuotiaaksi, eli kuolen torstaina 10. syyskuuta 2065. Testissä oli muutama vaikeahko kysymys. Niistä yksi oli tuo paastoverensokeri. Itselläni tuo on joskus 20, joskus 10, joskus jopa 3. Laitoin 6-8, mutta uskoisin, että kuolen aiemmin, koska nimenomaan verensokerin vaihelu, sekä korkea verensokeri rasittaa elimistöä. Toisaalta voisi ajatella, että diabeetikolla on paremman elämäntavat, kuin terveillä ihmisillä. Itse ainakin syön taudistani johtuen suht. terveellisesti ja liikun kohtuullisesti, jonka taas pitäisi pidentää elämääni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuin niin? Kyllähän kolestroli arvoja voidaan mitata nuoriltakin, yhdellä pan... eiku siis kaverillani on ollut kolestroli lääkityskin, vaikka hän on vasta 14 vuotta. Että terveisiä vaan Sohville, jos sattuu tätä lukemaan. ;)

Mitäs mitäs; "yhdellä pan... eiku siis kaverillani on ollut kolestroli lääkityskin, vaikka hän on vasta 14 vuotta", mistä sanasta Pekko lyhensit ton "pan..". Ei muuten ihmetytä mutta toi 14-vuoden ikä heijastuu silmiin kun omaa ikääsi et ole maininnut  ;D

Joo´o, itse nukun lähes poikkeuksetta 9h, eli menen nukkumaan noin 22:00-23:00. Uni-harrastusta vaikeuttaa työ, opiskelu, pieni tytär sekä harrastukset. No muutaman kerran olen kokeillut nukkua niin pitkään kun mahdollista mutta kyllä sitä aina tulee herättyä 9:00 aikoihin. Päikkäreitä en nuku kuin harvoin, sotkee unirytmin totaalisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs mitäs; "yhdellä pan... eiku siis kaverillani on ollut kolestroli lääkityskin, vaikka hän on vasta 14 vuotta", mistä sanasta Pekko lyhensit ton "pan..". Ei muuten ihmetytä mutta toi 14-vuoden ikä heijastuu silmiin kun omaa ikääsi et ole maininnut  ;D

En tullut ajatelleeksi tuolta kantilta, ;D. Minä olen 13, että mitään pedofiili toimintaa ei ole tullut harrastettua. Ja tosiaan, ihan huumori pohjalta ton heitin, ennenpää en sano, menee sitten niin tyhmäksi, että ette varmaankaan halua kuulla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tullut ajatelleeksi tuolta kantilta, ;D. Minä olen 13, että mitään pedofiili toimintaa ei ole tullut harrastettua. Ja tosiaan, ihan huumori pohjalta ton heitin, ennenpää en sano, menee sitten niin tyhmäksi, että ette varmaankaan halua kuulla...

Joo kuitti  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vuorotyö sotkee sisäistä kelloa joka vuosi yhä pahemmin.

Olen samaa mieltä. Tein vuorotöitä ensin merillä ja sitten lennonjohdossa. Nuorena miehenä jaksoi. Saatoin kesäisin lähteä lennonjohtajakavereiden kanssa yövuorosta Helsingin hulinaan. Nelikymppisenä aloin olla jokaisen yövuoron jälkeen päästäni pyörällä. Piti rukata tapoja ja vuonna 1988, kun olin 46 vuotias, onnistuin siirtymään pääsääntöisesti päivätöihin.

Vastasin muuten tuon testin kysymyksiin niin totuudenmukaisesti, kuin osasin. Elän 66 prosentin todennäköisyydellä 82 vuotiaaksi. Silloin voi varmaan siteraata Juha "Vatt" Vainion laulun sanoja. "Sen näkee naamasta. kun lakkaa saamasta".  Huh!

Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten joku pystyy yöpymään 14 tuntia päivässä?

YÖPYMÄÄN? Eihän yö edes ole noin pitkä. Tuossahan menee päiväunet samaan putkeen...  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

66% todennäköisyydellä yli 74 vuotiaaksi.

Noutaja saapuu 31.10.2058 77 vuoden ikäisenä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon testin mukaan minulla on 60% mahdollisuudet elää 75 vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Testi väittää, että kuolen 77 vuotiaana 22.4.2047.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä on 25v elinajasta jäljellä, eli elän 60-vuotiaaksi, parempi ennuste mitä lääkärit antoi  :P Pitäänee siis jatkaa elämästä nauttimista niin kuin tähänkin asti, eihän tätä elämää turhalla pingottamisella jaksa noin pitkään elää  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

YÖPYMÄÄN? Eihän yö edes ole noin pitkä. Tuossahan menee päiväunet samaan putkeen...  ???

Ja kesäisin Lapissa on yöttömiä öitä, niin eikö siellä sitten yövytä ollenkaan?

Nojoo. En vain keksinyt sillä hetkellä parempaa termiä nukkumiselle. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tehnyt tämän joskus muutama vuosi sitten ja samansuuntaisia tuloksia se antoi silloinkin. Nyt luvataan jo kohtuullista 67 vuoden ikää, joka voi hyvin pitää paikkansa. Harmittaa vaan maksaa eläkevakuutusmaksuja, kun on kovin todennäköistä että eläkkeitä ei paljon ehdi nauttia.... Aion pistää uusien perunoiden päälle voita jatkossakin  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

35 prosentin todennäköisyydellä elän 75 vuotiaaksi tai vanhemmaksi :P

Kuolen 74 vuotiaana 23.tammikuuta

ja sekunteja kuolemaan 1971496541 :D heh

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään