Ville Elomaa

Saitekilta Yoke-ohjain

10 viestiä aiheessa

Huomasin juuri saamastani SimWaren sähköisestä mainoksesta, että Saitekilta on tulossa Yoke-ohjain syyskuussa.

Tuo vekotin on tosi mielenkiintoinen, varsinkin kun hinta ei ole ollenkaan paha varustetasoon nähden.

Minulla on CH:n Yoke, mutten ole aikoihin käyttänyt sitä, kun se jousimainen tuntuma ei oikein vakuuta.

Toivottavasti tästä Saitekin mallista tulee parempi.

- Ville -

PS. Modet voi siirtää, jos tämä olisi pitänyt pistää johonkin muuhun alueeseen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno homma, että tulee kilpailua tuollekin saralle. :thmbup:

Pelkäänpä vaan, että yhtä jousiselta tuokin tuntuu. Aika vaikea tuota varmaan on toteuttaa edullisesti mitenkään muuten.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ymmärsinkö nyt varmasti oikein että tuohon 139,00 € hintaan sisältyy myös tuo throttle?! Aika hyvä hinta, jos vertaa että CH:n vastaava kompo maksaa (verkkokaupassa) 352.80 €  :o Toivottavasti on laadukas ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ymmärsinkö nyt varmasti oikein että tuohon 139,00 € hintaan sisältyy myös tuo throttle?! Aika hyvä hinta, jos vertaa että CH:n vastaava kompo maksaa (verkkokaupassa) 352.80 €  :o Toivottavasti on laadukas ;)

ööh? CH:n USB Yokeen kuuluu 3 "kaasua" vakiona.

Noita "instrumentti" paneeli virityksiä kun katsoo niin ei oikein tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai, niin kuuluikin ;) Mutta uskon että tuolla saa kyllä paremman tuntuman.

Saanko kysyä, mihin uskosi perustuu ? Luulen, että halvalla tuotetussa laitteessa ei hirveästi panosteta "tuntumaan"... Vai siis tarkoititko, että CH:lla on parempi tuntuma ?

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ööh? CH:n USB Yokeen kuuluu 3 "kaasua" vakiona.

Noita "instrumentti" paneeli virityksiä kun katsoo niin ei oikein tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa  :'(

No on noiden hinnassakin vähän eroa.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saanko kysyä, mihin uskosi perustuu ? Luulen, että halvalla tuotetussa laitteessa ei hirveästi panosteta "tuntumaan"... Vai siis tarkoititko, että CH:lla on parempi tuntuma ?

Arttu

No siis kun ajattelee, että CH:n Yokessa on pienemmät nuo kaasuvivut (ainakin mitä kuvan perusteella näkee -> en ole itse ikinä nähnyt oikeaa CH yokea), niin kyllä uskon, että suuremmalla liikeradalla saa paremman tuntuman...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään