Vieras

Mikä tämä hökötys on Kehä II:sen länsipuolella Mankkaan kohdalla ?

9 viestiä aiheessa

[ attachment removed ]

Hei, tätä hökötystä olen ihmetellyt ohi ajaessani mutten ole keksinyt mikä se on. Näyttää että olisi lankkua laitettu tukevasti ristiin rastiin.. Vieressä on joku kumpare, autoja on joskus paikalla. Paikallislehdetkin on jääny lukematta, sieltä olisi varmaan vastaus löytynyt. Jospa joku forumilaisista tietäisi ja kertoisi minulle.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas....liittykö tuo kumpare jotenkin teokseen ? Mulla oli kyllä mielessä joku geologinen tutkimus....vähämpä mä ymmärrän taiteen päälle. :D Onko tarkoitus että teos esittäytyy autoilijoille vai onko tarkoitus että sitä käydään lähempää katsomassa ?Mistä sinne menee tie ? Löytyyko netistä lähempää tietoa teoksesta ?

Hannu

EDIT:Löytyyko netistä lähempää tietoa teoksesta ? Tähän tulikin jo vastaus. Kiitos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Raisiossa oli aikoinaan, silloin kun siellä vielä oli toisen kerroksen kävelysillat koko keskustassa, keskellä tien yli menevää siltaa semmoinen kolmisen metriä kanttiinsa, sileästä levystä tehty kuutio. Se vaan ilmestyi siihen ilman mitään selitystä. Ensimmäisenä yönä se oli jo täynnä spraytöherryksiä ja kolmessa päivässä potkittu paskaksi. Ilmeisesti se onnistui ärsyttämään ihmisten uteliaisuutta, mikä lienee ollut taiteilijan tarkoituskin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suurpellon kuutio on saanut olla ihmeen hyvin rauhassa. Ehkä osa selitystä on siinä, ettei nykynuorison häirikköaines jaksa lähteä/vaivaudu talsimaan tuonne pellon keskelle toteuttamaan kolttosiaan. Parempi tietysti näin päin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tota olen itsekin katsellut viikottain, että mikä ihme värkki tuo on. Nyt on siitäkin selvyys.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Njoo... tosiaan ilmenee paikkana. Taitaa olla varsinainen rakennustaiteen jumalten teatteri...  ;) 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Taideteos". En nyt muista taiteilija nimeäTekijänä Ark.Yo Teemu Seppänen ja muut. Länsiväylässä on ollut jokunen artikkeli tästä Suurpellon kuutiosta.

<edit>Tällainen tieto löytyi kuutiosta. </edit>

Ei sentään ihan vaan "taideteos", niinkun osa tollasista epämääräisistä klönteistä ympäri maita ja mantuja on.

Toinen juttu samasta aiheesta:

http://www.polyteekkari.fi/tulosta.php?k=9876

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään