Jani Salo

Mitä on Windows työpöydälläsi OSA II.

1 038 viestiä aiheessa

Tällainen työpöytä cycle 0908  ;)

[ attachment removed / expired ]

Oma aina parempi.  :D Kymmenen pistettä sille joka arvaa radan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hockenheim.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Unkarin Hungaroring ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

BUMP

Ostin tuossa uuden 22" näytön ja resuluutiona on tällä kertaa 1600 x 1050..

Näyttöä kaunistamassa on Anna K.  :thmbup:

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttöä kaunistamassa on Anna K.  :thmbup:

Komia on!  8)

Pitää tässä tunnustaa tyhmyyteni, mutta onko nuo kalenterit ja mittarit ym. muut kilkkeet jotka näkyy näytön oikeassa laidassa, Vistan ominaisuuksia vai onko sulla Samurize käytössä?  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komia on!  8)

Pitää tässä tunnustaa tyhmyyteni, mutta onko nuo kalenterit ja mittarit ym. muut kilkkeet jotka näkyy näytön oikeassa laidassa, Vistan ominaisuuksia vai onko sulla Samurize käytössä?  :-[

Nuo on Vistan gadgetteja joita olen ladannut netistä ilmaisena. Ihan kiva lisä..

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Työpöytää vähän siivoiltu ja joulutaustakuva sai vaihtua.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos todisteesta, että waretat. ;D uTorrent ja windows 7 7100 build kertoo että RC löytyy. ;) Ei sillä, välillä itsekkin sorrun sille tielle.

Siinä oma, kerrankin siistinä. Kohta kyllä vaihtuu Windows 7 RC:hen, kunhan uuden kovon ostan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos todisteesta, että waretat.

Jaetaan uTorrentin kautta paljon laillistakin materiaalia, joten ei tuo mitään todista..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä todista ei, mutta windows 7 build 7100 on RC, joka julkaistaan 5.5. Piraatti versio on kylläkin jo levinnyt nettiin, ja uTorrent vahvistaa epäilyjä. ;D Mutta ei se warettaminen minua haittaa, koska itsekkin olen sitä joskus tehnyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä todista ei, mutta windows 7 build 7100 on RC, joka julkaistaan 5.5. Piraatti versio on kylläkin jo levinnyt nettiin, ja uTorrent vahvistaa epäilyjä. ;D Mutta ei se warettaminen minua haittaa, koska itsekkin olen sitä joskus tehnyt.

MSDN (kuten itse) ja Technet  tilaajille RC build tuli 30.4 saataville, joten ei kaikki versiot tuosta RC:stä enää ole välttämättä torrentista haettua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MSDN (kuten itse) ja Technet  tilaajille RC build tuli 30.4 saataville, joten ei kaikki versiot tuosta RC:stä enää ole välttämättä torrentista haettua.

Jep, sama juttu. Itse olen myös ollut vuodesta 2001 MSDN beta porukassa mukana. En vaan ole sitä RC:tä ladannut mutta nähtävästi jossain välin kun siltä alkaa tuntumaan.

Odotan kaverin kokemuksia RC:stä pelien suhteen. Sitten vasta osaan päättää asentuuko se oletukseksi omalle koneelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no waretusta tai ei, tässä oma työpöytäni volvon hallitsemana  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Työpöydän kuorrutus on turhaa, kun kone on käyttöä eikä näyttöä varten, ja työpöytä on kuitenkin aina ohjelmaikkunoiden peitossa. Teinix-karkkiteemat ei nappaa; wanha kunnon selkeä Classic win95-look se olla pitää, fonttina tietenkin MS Sans Serif ilman mitään pehmennyksiä. Vain taustaväri on 2k/XP:n sininen eikä 9x:n vihreä  ;D Tämä on XP ja sellaisena pysyy aikas pitkään. Toimivaa ei pidä päivittää päivittämisen ilosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun työpöytää ei hallitse Volvo, vaan Torres. Vois vaihtaa tohon kyl C-Crosserin tai Casillaksen. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tein sitten sen mitä uhkasin. ;D Ikeristä ei löytynyt oikein hyvää kuvaa niin laitoin tämän kun tämä on minulla ennenkin ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään