Jani Salo

Mitä on Windows työpöydälläsi OSA II.

1 038 viestiä aiheessa

Tältä näyttää tällä hetkellä työpöytäni.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ne kuule vaan löytää kun tarpeeksi niitä on painellut. Minä ainakin muistan missä etsimäni kuvake on. ;)

No-   ;)  - sovitaan että toisilla menee se "muistamattomuus" jo kokemuksen piikkiin. Kirjoittaa nimimerkki 80-luvun puolessavälissä aloittanut. Ajatteleminen on silti sallittua. Samoin sekä työpöydän että ylipäätään kansiorakenteiden fiksuksi ja itselleen sopivaksi järjestäminen.

PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältä löytyy taas Audi S3, pitkään oli RS4, mutta vasta vaihdoin...

EDIT: Noista pikakuvakkeiden lajitteluista, niiden sijainti on aina riippuvainen taustakuvasta. Viimeksi oli auto vasemmalla, joten kuvakkeet olivat oikeassa laidassa. Pisin rivi on pelit, ja se laitetaan aina sinne, missä on eniten tilaa, yleensä ulkoreuna. Sitten tulee kuvankäpistelyohjelmat, muut ohjelmat, Microsoft Office ja viimeisenä roskakori.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältä löytyy tällä hetkellä oma kuva 8) Tuolla kuvauspuolella kun puhuttiin, että sopisi taustakuvaksi niin pitihän sitä kokeilla ;D

Vähän ylimääräistä roinaakin löytyy työpöydältä, kun vasta latailin skenejä simuun... :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Osaa olla ruma nokka Fokkerissa. :o

helv**** ruma se koko kone on, mutta emot on sitäkin kauniimpia! :thmbup:

EDIT: Tässä nyt vielä omastakin, tällä kertaa siistimmässä kunnossa. Tausta vaihtunut astetta karumpaan ;D Mutta karuhan on kaunista, ja aihe sitäkin kauniimpi 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Pekka hyvästä ideasta, nyt paljon siistimpää

...

Eipä kestä. Mulla tuo oli ihan pakon sanelemaa jo ajat sitten, kun kaikki kuvakkeet eivät enää mahtuneet edes suuriresoluutioiselle ruudulle. Ne kaikki ovat ihan ohjelmakuvakkeita. Vain eniten käytetyt ohjelmat ovat suoraan näkyvissä. Vähemmän käytetyt ovat kansioissa aihepiirin mukaan. Esimerkiksi kaikilla simulaattoreilla on yhteinen kansio, mutta FS9:llä on ihan ikoma kuvake työpöydällä (käyttö päivittäistä  :)). Datakuvakkeita en koskaan ole tallentanutkaan työpöydälle tilaa viemään.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heitetään nyt vaihteeksi tämmöinen, kun tuota pingviiniä on tullut käytettyä jo vuosia.

Picasakin pyörii ja Xp-tä

ajetaan tarvittaessa VirtualBoxissa.

Se hyvä puoli on, että desktopista saa ihan minkälaisen vain, ei ole käyttiksestä vaan käyttäjästä kiinni.

Ja taustakuvakin on ihan omasta kamerasta :)

-cr

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valistakaapa minua hieman: mihin menee tuo desktoppi kuva, kun painan print screeniä. Ja mikä oli näppäinyhdistelmä et saa napattua pelkän avoimen ikkunan?? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valistakaapa minua hieman: mihin menee tuo desktoppi kuva, kun painan print screeniä.

Se desktop kuva ei mene minnekkään automaattisesti, elikkä se itse täytyy esim CTRL+V painalluksen jälkeen lisätä johonkin kuvankäsittely ohjelmaan.

Paintissa se onnistuu suoraan kun vaan avaat ohjelman, muissa kuvankäsittely ohjelmissa joutuu luoda uuden kuvatiedoston ennen kun voit tuoda sen kuvan ns käsiteltäväksi, esim Photoshop 7

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään