Jani Salo

Mitä on Windows työpöydälläsi OSA II.

1 038 viestiä aiheessa

Tämmöistä löytyy työpöydältäni. Vähän liikaa turhaa tavaraa...  :-[  Ja aina kun työpöytä täyttyy turhista tiedostoista siirrän ne tuonne TAVARAA TYÖPÖYDÄLTÄ -kansioon.  ;D

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöistä löytyy työpöydältäni. Vähän liikaa turhaa tavaraa...  :-[  Ja aina kun työpöytä täyttyy turhista tiedostoista siirrän ne tuonne TAVARAA TYÖPÖYDÄLTÄ -kansioon.  ;D

[ attachment removed / expired ]

Ei perkule, ja sano nyt vielä että "kevät siivouksen jälkeen"   :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed ]

8) Tää ei ole kohta enää mikään vapaakeskustelu kun kaikilla on lentsikka työpöytä kuvana  ;D .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

8) Tää ei ole kohta enää mikään vapaakeskustelu kun kaikilla on lentsikka työpöytä kuvana  ;D .

Ei muutes ole...  Nostetaas Threadia, ettei jää ihan kokonaan :).. Tässä tulevan syksyn menopeli. Tosin se tulee olemaan vuotta nuorempi.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Firefox päätti vähän muuttaa kuvien järjsetystä ja tulos oli varsin Oskarin kuvatekstiin sopiva:  ;D

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöstä...... ei mahtunu kokonaan ku näyttö tällä hetkellä 80" enkä osaa laittaa. kaveri avitti :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tällänen Vekotin mulla..... tollasen ku sais nii ai jai jai jai kaikilla lisävarusteilla ja tehokkaimmalla koneella nii enemmän ai jai jai jai ou jee ja kyllä lähtis valoista räväkästi.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään ***tun vehkeitä työpöydällä, vaan nainen!  ;D

Prkle onpas tyylikäs!!Tuossa minun:

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oskari, älä viitti murjottaa. :)Tehdään kompromissi. Sinulla on taustakuvana NAINEN, minulla on KONE, aka "vehje". Mitäs jos yhdistetään ne? ;)

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oskari, älä viitti murjottaa. :)Tehdään kompromissi. Sinulla on taustakuvana NAINEN, minulla on KONE, aka "vehje". Mitäs jos yhdistetään ne? ;)

Mistäs tuo kuva on peräisin? Ei vissiin ihan A-netistä?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tällänen Vekotin mulla..... tollasen ku sais nii ai jai jai jai kaikilla lisävarusteilla ja tehokkaimmalla koneella nii enemmän ai jai jai jai ou jee ja kyllä lähtis valoista räväkästi.....

Noitahan kun saakin eri moottoreilla ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

NO jaa ei niit kai sit saakkaa mut kyl se siitä 5litran V10 koneesta tehoa lähtee jotain 430Hv ne sano muistaakseni startis ja sit ku painaa ohjaamossa M nappia niin se kehittää sitten 507Hv

Hv=Hevosvoima

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D

Okei, okei. Loistava idea :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

NO jaa ei niit kai sit saakkaa mut kyl se siitä 5litran V10 koneesta tehoa lähtee jotain 430Hv ne sano muistaakseni startis ja sit ku painaa ohjaamossa M nappia niin se kehittää sitten 507Hv

Hv=Hevosvoima

Mihis ajattelit niitä 430hv käyttää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jaa ei niit suomes kyl mihinkään tarvii mut saksas Autobaanalla

mut autobaanalla ottaa sit vastaan EU:n pakottama sähköinen lapsenvahti joka rajoittaa nopeuden "vain" 250km/h

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihis ajattelit niitä 430hv käyttää?

Moralisointi sikseen. :P Tuskin sinuakaan haittaisi, jos autostasi löytyisi 430hv, ja napin takaa 507hv? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään