Jani Salo

Mitä on Windows työpöydälläsi OSA II.

1 038 viestiä aiheessa

Onhan sitä tullut joskus käytettyä, täytyy tunnustaa  :-[

Niinhän me kaikki, niinhän me kaikki.

Mutta jottei menisi aivan yli aiheen:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mä ajattelin, että pistän kaikki kansionimet ja "arat" ohjelmat piiloon jottei kuulu perässä mitään sitten.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Läppärin työpöytä näyttääpi tältä:

Taustakuvan lisäksi on samaan teemaa oleva näytönsäästäjä käytössä. Näytönsäästäjän voit ladata täältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matiaksella komia taustakuva. :laugh:

Oma työpöytä näyttää tältä (Muutama vanha pikakuvake sinne on jäänyt, täytys varmaan "siivota" työpöytä :P):

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tältä näyttää mulla, eipä siellä mitään ihmeempää ole

(Oli hieman vaikeuksia saada tota näyttämään terävältä 1920x1200 resoakun käytän : D )

Huomasin kanssa, että ompa tutun näkönen taustakuva Kapasen Joonaksella.   :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tältä näyttää mulla, eipä siellä mitään ihmeempää ole

[/img]

(Oli hieman vaikeuksia saada tota näyttämään terävältä 1920x1200 resoakun käytän : D )

Huomasin kanssa, että ompa tutun näkönen taustakuva Kapasen Joonaksella.   :D

Miten sait noin teräväksi? Mulla on kuva tuolla edellisellä sivulla, ja laadun näkee siitä. Reso 1920x1080, mutta ei ole kyllä yhtä terävä kuin sulla. Miten sait sen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse pidän työpöytäni mahd. siistinä, kun en sen kuvakkeita juurikaan tarvitse koska yleensä tulee Oma Tietokoneen kautta lähinnä mentyä jokapaikkaan (paitsi netti)  ;D Kuvana itse otettu kuva rimerasta Kuopiosta. En noista vistan haistapaskan gadgeteista (sivulla, mikä lie oikea nimi) enkä koristeellisuudesta välitä, niin yleensä kone näyttää windows 98 tyyliseltä. Pyöriikin sitten paremmin.  ;D

Kuvaan toki hienona... :P

Mutta, pidemmittä puheitta, tässäpä tämä:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä niistä gadgeteista hyödyllistä tietoa näkee. Ja ei toi mikään Win 98 tyyli ole. Windows vista aero tai basic.

yleensä kone näyttää windows 98 tyyliseltä. Pyöriikin sitten paremmin.  Grin

Kuvaan toki hienona...

No on Aero of koors, kun kuvaan vartavasten kaunistin. Kannattaa lueskella vähän tarkemmin.  ;) Yleensä on tosiaan valittuna "paras suorituskyky". Ja ite en kyllä koe tarpeelliseksi sitä, että iltasanomien lööpit tai sää tai pörssikurssit näkyy työpöydällä. En tarvitse ko. kilkkeitä mihinkään. Uutiset näkee netistä ja sään ikkunasta. Ja ne pelit joissa siirrellään laattoja että saadaan papukaijan kuva siihen, ovat kyllä totaalisen perseestä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No on Aero of koors, kun kuvaan vartavasten kaunistin. Kannattaa lueskella vähän tarkemmin.  ;) Yleensä on tosiaan valittuna "paras suorituskyky". Ja ite en kyllä koe tarpeelliseksi sitä, että iltasanomien lööpit tai sää tai pörssikurssit näkyy työpöydällä. En tarvitse ko. kilkkeitä mihinkään. Uutiset näkee netistä ja sään ikkunasta. Ja ne pelit joissa siirrellään laattoja että saadaan papukaijan kuva siihen, ovat kyllä totaalisen perseestä ;D

Onhan ne papukaija pelit turhia, mutta kyllä mulle ainakin valuuttakurssit, sää ja prossujen ja muistin rasitusten näkeminen on hyödyllistä. Eikä lämpötilaa näe ikkunasta katsomalla, ellei ole lämpömittari siinä ikkunan ulkopuolella. Mulla ei ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yleensä on tosiaan valittuna "paras suorituskyky".

Kertoo siitä että sulla on sittenkin paska kone kun joudut tota Win98:ia käyttämään....... ;D

Tässä meikäläisen sotku :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertoo siitä että sulla on sittenkin paska kone kun joudut tota Win98:ia käyttämään....... ;D

Äläpäs taas alota, sun kone kun on huonompi. ;D  Sitä paitsi tolla "rumemmalla" aukeaa nopsemmin kone..

Mitäs sulla nyt oli, ...Kaivelee YV:n kätköistä..

Intelin Core2 Duo E6550, 3gb muistii ja 8600GT näyttis

Että...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äläpäs taas alota, sun kone kun on huonompi.  ;D

Mitäs sulla nyt oli,

Että...  ::)

No kyllä tää ainakin jaksaa pyörittää ilman mitään win98 näköistä pskaa... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä tää ainakin jaksaa pyörittää ilman mitään win98 näköistä pskaa... ;D

No varmaan "hienoa" käyttistä kyllä, mutta pelit/sovellukset on sitten eriasia... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No varmaan "hienoa" käyttistä kyllä, mutta pelit/sovellukset on sitten eriasia... ;D

Hyvin pyörii nekin. Ei tartte mitään FS9:äkään käyttää ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään