Jani Salo

Mitä on Windows työpöydälläsi OSA II.

1 038 viestiä aiheessa

Hyvin pyörii nekin. Ei tartte mitään FS9:äkään käyttää ;D

Huoh. :P Keksisit sinäkin joskus jotain uutta, aina pitää tostakin FS9/FSX vääntää vaikka sun kone on kuitenkin paskempi ku mulla. Et vissiin tajua tota, että en jaksa ostaa lisureita uusiks/rueta säätämään X:ää kun olen saanut 9:n toimivaksi?..  IMO voisit lopettaa tuon ainaisen vääntämisen/paskanjauhamisen... Tai keksi ainakin joku uusi aihe äläkä jatka tota "Mulla on tygimpi kun lennän FSX:llä" -meininkiä...  ::)

OK?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huoh. :P Keksisit sinäkin joskus jotain uutta, aina pitää tostakin FS9/FSX vääntää vaikka sun kone on kuitenkin paskempi ku mulla. Et vissiin tajua tota, että en jaksa ostaa lisureita uusiks/rueta säätämään X:ää kun olen saanut 9:n toimivaksi?..  IMO voisit lopettaa tuon ainaisen vääntämisen/paskanjauhamisen... Tai keksi ainakin joku uusi aihe äläkä jatka tota "Mulla on tygimpi kun lennän FSX:llä" -meininkiä...  ::)

OK?

On vaan hauskaa vääntää kun leijut noilla kuinka uberkone jne sulla on mutta silti käytät jotain wanhoja, vähiten koneelta vaativia juttuja ;D Kovasti säki oot tolla koneellas mehustanu että "Sulla on paska mulla on tykki"... :P Noo, etpä pääse tuotakaan kauaa jauhamaan kun tulee Jimmssiltä uusi mylly... ;D

Uusi aihe: mulla on enemmän rahaa kun lennän FSX:llä ;D

[/offtopic]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Takaisin aiheeseen, kuva 1h vanhasta Windows seiskasta:

[ attachment removed / expired ]

Huomenna asentelemaan FSX, katsotaan paljonko suorituskyky parantui. Winukan käynnistys aika ainakin nousi roimasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed / expired ]

Offtopiccia, mutta sanon kuitenkin. Eli olen kuullut että tuo Xfire olisi haitallinen näytönohjaimelle, mutta en todellakaan tiedä minkä takia se olisi, näin se naapurin tietokone nörtti ainakin sanoi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä se ole, miksipä se olisi haitallinen. Kyllähän se ingame chatin ja fps + kello näytöt antaa, mutta eipä se hirveesti muuten rasita näyttistä. Ei ainakaan kyllä ole mitään syytä olla asentamatta sitä. Hyvin se on mulla toiminut ennenkin, ja hyvin toimii nytkin. (en kylläkään ole pelannut vielä mitään pelejä, huomenna vasta asennan)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä se ole, miksipä se olisi haitallinen. Kyllähän se ingame chatin ja fps + kello näytöt antaa, mutta eipä se hirveesti muuten rasita näyttistä. Ei ainakaan kyllä ole mitään syytä olla asentamatta sitä. Hyvin se on mulla toiminut ennenkin, ja hyvin toimii nytkin. (en kylläkään ole pelannut vielä mitään pelejä, huomenna vasta asennan)

Joo, munkin mielestä se ei mitenkään rasita näytönohjainta ja muutenkin ihan hyvä ohjelma.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, Kim, laitatko linkin, mitä kautta minäkin pääsisin tuohon uuden windowsin testaajatiimiin mukaan. Millaisia vaatimuksia ne vaativat ? Vai onko tuo julkisessa jakelussa ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, kaikille avoin RC on. Tarvitset vain Hotmail tai windows live sähköpostin, jotta voit osallistua. Ja kannattaa se RC key kode kirjoittaa paperille ylös, jos samalle koneelle asentaa kuin mitä normistikin käyttää, koska et sillon asennuksen aikana pääse nettiin. (tieteskään... :P )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako muuten Windowsiin "elävää" työpöytää ? Olisi mukava katsella vaikka riukkakalojen uiskentelevan tuossa taustalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako muuten Windowsiin "elävää" työpöytää ? Olisi mukava katsella vaikka riukkakalojen uiskentelevan tuossa taustalla.

Muistaakseni Vistan Ultimate editionissa on sellainen mahdollisuus. Täysin varma en ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sellainen onnistuu jo Win95, laitat taustakuvaksi animoidun kuvan niin johan on elävyyttä oman maun mukaan :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sellainen onnistuu jo Win95, laitat taustakuvaksi animoidun kuvan niin johan on elävyyttä oman maun mukaan :thmbup:

Hmmm... Mutta onnistuuko silleen, että kalat uivat "randomina" esim. koralliriutalla. Vaatinee ilmeisesti jonkinlaista ohjelmointia. Onko tuollaisia animoituja taustakuvia ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Windows vista ultimate, kuten sanottu. Ei tiedettävästi mahdollista muussa käyttöjärjestelmässä.

Ei pidä paikkaansa, kyllä sen saa käyttöjärjestelmällä kun käyttöjärjestelmällä, ei tarvitse Vistaa sellaiseen.

Kimi keep up the study, windowseissa on ollut kautta aikojen sellaisia mahdollisuuksia joita ei välttämättä tavan käyttäjä tiedä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on tarpeeksi "Laajamittainen" kuvatiedosto joka on animoitu siten että tilanteet muuttuu "filmirullamaisella" tyylillä, saa vaikka tuntitolkulla sitä kuvaa liikkumaan kuinka randomina tahansa, mutta se voi viedä reippaasti sitten sitä järjestelmän resurssia sellainen. Tälläinen vaihtoehto on mahdollista, oli se sitten Vista tai Windows 95.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään