Kirjoitettu Elokuu 11, 2007 Olin näköjään tuhannes joka laittoi aiheen pystyyn. Elikkä kaikki jotka oli kyseisessä näytöksessä, kuvia vaan tänne. Omani: Suomen ilmavoimien ylpeys [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Euroopan huipputuote? [ attachment removed ] MIG-29 Puolalta [ attachment removed ] Joko ois mun vuoro? [ attachment removed ] Flt Lt J. Bolton [ attachment removed ] Yhtään hyvää ylilentoa eurolta en saanut Toivottavasti teillä on. Bussi teki oman kieroksen suoraan Helsingistä. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2007 Et ollut eka, muut laitto kuvansa tonne ilmailutapahtumiin..=) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2007 Hyvä reissu.. vaan niin helekutin pitkä ajomatka Polskit esittelivät auliisti omaa kuljetuskonetta mutta casaan ei päässy sisään... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2007 Hyvä reissu.. vaan niin helekutin pitkä ajomatka Polskit esittelivät auliisti omaa kuljetuskonetta mutta casaan ei päässy sisään... Kyllä pääs, esitysten päätyttyä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2007 Kyllä pääs, esitysten päätyttyä. Ja eikös päässyt heti alussakin, kun kone saapui? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2007 En ollu enää paikalla esitysten päätyttyä.. no toivottavasti oli näkemisen arvoinen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2007 Kyl Casaa minusta pääsi sisään kokoajan (sisäänkäynti ahterin puolelta). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2007 Itse kävin esityksen jälkeen, noin klo. 18.20 vilkaisemassa ja silloin oli ainakin pääsy estetty... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2007 Korjaan... totta, sinne pääsi vähän sen saapumisen jälkeen, itse kävin siellä aika tarkkaan kello 14.00 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 14, 2008 Löytyisikö joltakin sen puolalaisten An-26:n (?) rekisteriä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 14, 2008 Löytyisikö joltakin sen puolalaisten An-26:n (?) rekisteriä? Siitäpä se näkyy... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla