Håkan Sandberg

Kuopijoon Airshow 2007

8 viestiä aiheessa

Tere

Juu meki menthin sinne.

Matka alkoi Lappeenrannasta, jossa tapasimme tosi ilmailijan Heidin ratin takaa :thmbup:

[ attachment removed ]

Lappeenranhan jäläkhen löysimmä jonkhu linnan joko'l jossaki remontisa ressu päällä

[ attachment removed ]

Savolinnasa niinku aina, löyrethin taas se hilijasin paikka aluelha (Malmi huom). Ei häirinny ko yks kärpänen plaanin tekua Kuophion :D

[ attachment removed ]

Komioita maisemia, mutta kauhia paikka löytää niitä ilmailukartalta :-

[ attachment removed ]

Jokku viishat haukku meirän "kukkotunkiota" (cockpit) karhunpesäks, no savolaista huumoria ;D

[ attachment removed ]

Ilimavoimat esitteli tarvithavat työkalhut katolhe menhen konhen koriaamiseks

[ attachment removed ]

Joku pirathi motion, sanoosin minä

[ attachment removed ]

No mikä tärkhein, savo tarijosi mahtavia sivuvaakija, näitä onki sitte loput 150 kuvaa, ei niitä MM antaisi kumminkaa tänne laittaa, eikä muuten kotona toinenkaa hirveesti tykäny ku näki :-[

[ attachment removed ]

No kotio päästhin ja paperityöt alako, hyvä reissu.

Ainua mikä jäi mielhen, savolaasia ei kannata pyytää kaappaan lentokoneita, ne ei saa niitä kaapaks ;D

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, bongasin sattumalta saman raidallisen peräsimen lähtiessäni happeningista...  :D

Maailma on pieni paikka. "Ei maailma oikeastaan ole pieni vaan keskikokoinen", sanoi Freukkareiden Pekka.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin teidät Håkan kun saavuitte Kuopioon. Lähdin itse hakemaan vielä toisen lastin koneella Jyväskylästä. Vaihdettiin kuskia siinä tankkauspisteellä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin teidät Håkan kun saavuitte Kuopioon. Lähdin itse hakemaan vielä toisen lastin koneella Jyväskylästä. Vaihdettiin kuskia siinä tankkauspisteellä :)

Kas kas

Grobilla on vaikea liikennöidä huomaamattomasti ;)

Ultrilla se on heleppoo ;D

HS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nii, ja minäkin näin teijät siellä Lappeess ja rannassaki.

[ attachment removed / expired ]

Heidissä "Ratti" ha ha - ootte Maakrapuja!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nii, ja minäkin näin teijät siellä Lappeess ja rannassaki.

Heidissä "Ratti" ha ha - ootte Maakrapuja!

Niin ollaanki

Mutta ollaan me palijo ilimasaki oltu  8)

Joo nuo venehommat ja termit on vähä hakusessa, onks muuten vesikoneissa sit niinku "ruori", ettei enää niitten piireissä töpeksitä ;D

HS

Hessu, tuo Heidin kippari voisi kaivata esittelyä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tää nyt ihme, että 4645987 kuvaa jo ko. näytöksestä nähnyt, niin yksi kuva kissoista!!! >:( Pitää näköjään itse taas aktivoitua kun muut kuvaa "vaan" koneita...kunnon landarikuvia nähty pitkään aikaan! Nooh, itsellä oli 40V-pileet tuolloin viikonloppuna, siksi en ollut paikalla, täällä paikka oli kyllä täynnä landareita...

-KKK

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tää nyt ihme, että 4645987 kuvaa jo ko. näytöksestä nähnyt, niin yksi kuva kissoista!!! >:( Pitää näköjään itse taas aktivoitua kun muut kuvaa "vaan" koneita...kunnon landarikuvia nähty pitkään aikaan! Nooh, itsellä oli 40V-pileet tuolloin viikonloppuna, siksi en ollut paikalla, täällä paikka oli kyllä täynnä landareita...

-KKK

Jumpra huiti, onk sivuvakaajalla eli peräsimellä ja landarilla Oolussa nimitys "kissa", jos näin, niin mulla meni Lapin loma ja Rissalan kissan kuvat samaan kansioon vahinkossa. On muuten ollut aika hilijasta kotioloissa ;D  Mitenkähän täällä kävisi :-\

Onnea vaan nuorelle miehelle ja terveisiä kissoille :D

HS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla