Jani Nordqvist

Powershot S3 IS ongelma

6 viestiä aiheessa

Noniin!

Homman nimi olis sellainen, että kyseisellä kameralla kuvatessani välittömästi pattereiden vaihdon jälkeen ilmoittaa "muistikortti häiriö"stä. Tätä ennen kamera toimi moitteettomasti ja nyt ei anna kuvata kyseisellä kortilla eikä anna esikatsella kuvia kortilta. Myöskään kuvien lataaminen ei onnistu tietokoneelle. Googlen kautta löysin jo oljenkorren ongelmaani, mutta siihen se sitten jäikin. Jollakin foorumilla oli juttua, että saattaa hoitua ohjelmistopäivityksellä? En kuitenkaan löytänyt tätä päivitystä. Onko Kyseistä ongelmaa ollut muilla kameran kanssa?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse omistan saman kameran, mutta ei mulla vaan mitään tuollaisia huolia sen kanssa ole ollut... :-\ Tuskin se nyt mikään yksilöllinen vika on. Milloin sait/ostit kamerasi? Omani nimittäin ostettiin kesäkuun lopussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antaako kamera alustaa muistikorttia? Mulla S1:lla tuollainen ongelma korjaantunut sitä kautta. Kuvat tosin samalla kortilta häviää. 

Noniin!

Homman nimi olis sellainen, että kyseisellä kameralla kuvatessani välittömästi pattereiden vaihdon jälkeen ilmoittaa "muistikortti häiriö"stä. Tätä ennen kamera toimi moitteettomasti ja nyt ei anna kuvata kyseisellä kortilla eikä anna esikatsella kuvia kortilta. Myöskään kuvien lataaminen ei onnistu tietokoneelle. Googlen kautta löysin jo oljenkorren ongelmaani, mutta siihen se sitten jäikin. Jollakin foorumilla oli juttua, että saattaa hoitua ohjelmistopäivityksellä? En kuitenkaan löytänyt tätä päivitystä. Onko Kyseistä ongelmaa ollut muilla kameran kanssa?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kamera ei anna tehdä kortille mitään. Eikä se helpottaisi, vaikka saisinkin kortin tyhjäksi ja toimintakuntoon, koska ainut mitä haluan on ne kuvat sieltä kortilta. Sähköpostilla olin yhteydessä yhteen engelsmannifirmaan, joka lupautui 57£ ottamaan kuvat pois kortilta ja lähettää ne cd:llä sitten. Jos eivät onnistu, ei maksua oteta... Saa nähdä miten käy. Ja kameran ikään sen verran, että se on ostettu siten, että takuu päättyi ennen kesälomareissua  :thmbup: että silleen. Eihän siinä toisaalta mitään, sillä vika on todennäköisesti muistikortissa. Antaa meinaan toisella kortilla kuvata oikein kivasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko kellään ehdottaa mitään suomalaista vaihtoehtoa tuolle photo recoverylle? Missä niitä tehdään, tai tehdäänkö niitä?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään