Guest Eero

Temppuileva kaapelimodeemi

3 viestiä aiheessa

Moi!

Nyt sitten on kolmas kaapelimodeemi (Motorola SB4200E Surfboard) käytössä tämän vuoden aikana. Eilen kaikki sujui normaalisti, sammutin virran näytöstä, keskusyksiköstä ja kaapelimodeemista sekä otin modeemin virtajohdon irti. Mutta aamulla tietokoneen käynnistyksen jälkeen motukan valot vain vilkkuivat, toisin on normaalisti, jolloin pelkkä Standby -valo palaa. Netin käytöstä ei siis tullut mitään. Soneran tytsy ei osannut vastata, antoi vain taas uuden motukan. Teenkö jotain väärin vai mitäs leluja nuo kaapelimodeemit oikein ovatkaan ??? ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin osaan auttaa ongelmassasi mutta minulla on neljän vuoden kokemus Motorolan kaapelimodeemista HTV:n verkossa ja siinä kaikkien valojen vilkkuminen tarkoittaa että yhteyttä ei juuri sillä hetkellä saada mihinkään vaan kyse on yhdestä monista "huoltokatkoksista." Tuskin siinä laitteessa on mitään vikaa vaan verkossa tai palveluntarjoajassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin osaan auttaa ongelmassasi mutta minulla on neljän vuoden kokemus Motorolan kaapelimodeemista HTV:n verkossa ja siinä kaikkien valojen vilkkuminen tarkoittaa että yhteyttä ei juuri sillä hetkellä saada mihinkään vaan kyse on yhdestä monista "huoltokatkoksista." Tuskin siinä laitteessa on mitään vikaa vaan verkossa tai palveluntarjoajassa.

Ahaa, olen varmaan sitten vienyt turhan herkästi modeemin vaihtoon. Täytyypä malttaa odottaa kauemmin, jos oikuttelu vielä toistuu. Ja tosiaan, Soneralla on ollut "huoltokatkoksia".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään