Jan-Erik Andelin

Lemminkäisellä kesät talvet

7 viestiä aiheessa

Haa! Kävinpä tuolla helmikuussa. Hienot on spottauspaikat, mutta toivottaman vähän spotattavaa...

-A-

Lukemattomat kerrat on tullut käytyä ja ainoa

kerta kun olen siellä koneen nähnyt oli joskus

90-luvun alussa ;)

(turisteja emomaasta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli myös käytyä tuolla pari vuotta sitten ja eipä siellä näkynyt ensimmäistäkään konetta. Toista sitten oli kun vuonna -97 käytiin Hong Kongissa milloin vanha kunnon Kai Tak oli vielä käytössä. Ystävämme ajeluttivat meitä ympäri honkkaria ja veivät sitten läheiselle vuoren rinteelle mistä oli todella mahtavat näkymät kentälle. Minulla on jonkin verran videotakin kyseiseltä näköalapaikalta mutta valitettavasti ei ole mitään mahdollisuuksia saada sitä tietokoneelle ja jakeluun muiden katsottavaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Itse sopivasti kehän varrella asuneena olen vieraillut myös useasti Lemminkäisellä myös talvella!Kovilla pakkasilla illalla tunnelma on varsin mahtava!Kunnolla päälle ja vaimon keittämä kahvi termoksessa lisää tunnelmaa!

T:Harri

P.S Entusiasmi ei ole säästä kiinni!!

P.S.S Kerroppa tällaisia puku päällä 10thFloorissa niin saat arvostusta ;D.No ei sillä väliä jos sovitaan esim. Italian tuonnista(7milj.€/v.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haa! Kävinpä tuolla helmikuussa. Hienot on spottauspaikat, mutta toivottaman vähän spotattavaa...

-A-

Jee, mä olin tuolla joulun välipäivinä.

Gibiksellä taitaa käydä yksi vuorokone kerran päivässä Lontoosta, muutoin liikenne taitaa olla aika satunnaista. Joskus siellä kuulemma Britti-imperiumin sotilaskoneita kuitenkin pistäytyy.

Kiva, kun maayhteys menee kiitoradan poikki.

Ja niitä harvoja maarajoja, joista on viimeaikoina tultu mentyä yli, jossa etsittiin takaluukusta viinaa ja tupakkaa - nimenomaan tultaessa Espanjan puolelle.

----------------------------------------------------

Nordic Airshows - http://www.saunalahti.fi/sariri

----------------------------------------------------

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jee, mä olin tuolla joulun välipäivinä.

Ohoh, melkeen tavattiin nimittäin olin siellä uudenvuoden aattona. Koneita ei kyllä näkynyt mutta hienot oli maisemat ja lämmintäkin riitti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään