Jani Salo

Google Adwords blokkaus AdBlockilla ?

8 viestiä aiheessa

moi

Nyt on alkanut nyppimään avsimissä esiintyvät SimWords (AdWords) by Google mainokset.  :thmbdn:

Olen yrittänyt niitä blokata Firefoxin Adblock Plussalla, mutta tuloksetta. Nuo SimWordsit ilmestyivät jonkin aikaa sitten avsimiin ja itseäni ne ainakin häiritsevät kun olen tottunut mainoksettomaan surffailuun.

Onko Firefoxille saatavilla lisäohjelmaa tms. jolla nuo saisi blokattua ? Tai säätöä Ablock Plussaan joka blokkaa Googlen AdWordsit ja avsimin SimWordsit.

Näitä siis tarkoitan.

[ attachment removed ]

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avant Browser blokkaa kyseiset jutut yksinkertaisesti ruksaamalla "Disable Scripts".Olisiko Firefox jo niin kehittynyt että sama pätee siihenkin.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äh... Varmasti oiva tuo Script Blocker, mutta nyt ei enää Gmail toimi, vaikka olen asettanut sen sallituksi sivustoksi. Miten sen saisi takaisin toimintaan ?

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos scriptit blokkaa, niin sitten lakkaa kaikki sitä käyttävä toimimasta. Jos ongelma tulee vain ennalta tiedetyistä osoitteista, niin palomuurilla voi blokata mitkä tahansa IP- tai webbi-osoitteet. Ainakin osalla palomuureista, esim. Agnitumin sellaisilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos scriptit blokkaa, niin sitten lakkaa kaikki sitä käyttävä toimimasta. Jos ongelma tulee vain ennalta tiedetyistä osoitteista, niin palomuurilla voi blokata mitkä tahansa IP- tai webbi-osoitteet. Ainakin osalla palomuureista, esim. Agnitumin sellaisilla.

Niinmutku... Haluaisin blokata scriptejä tietyiltä saiteilta, mutta en koko saittia. Olen laittanut tuon Gmailin "whitelistille", mutta silti ei enää toimi :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinmutku... Haluaisin blokata scriptejä tietyiltä saiteilta, mutta en koko saittia. Olen laittanut tuon Gmailin "whitelistille", mutta silti ei enää toimi :(

NoScript laajennuksella ainakin onnistuu, ollut käytössä pitkään ja todennut erittäin toimivaksi :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Nyt on alkanut nyppimään avsimissä esiintyvät SimWords (AdWords) by Google mainokset.  :thmbdn:

Olen yrittänyt niitä blokata Firefoxin Adblock Plussalla, mutta tuloksetta. Nuo SimWordsit ilmestyivät jonkin aikaa sitten avsimiin ja itseäni ne ainakin häiritsevät kun olen tottunut mainoksettomaan surffailuun.

Onko Firefoxille saatavilla lisäohjelmaa tms. jolla nuo saisi blokattua ? Tai säätöä Ablock Plussaan joka blokkaa Googlen AdWordsit ja avsimin SimWordsit.

Näitä siis tarkoitan.

[ attachment removed / expired ]

Jani

http://www.avsim.com/rev/ blockkiin. Tämä siis Adblockilla, näyttäisi tuon revin alla olevan kaikki mainokset joten kun sen hakemiston pistää blockiin niin epä näy enää mainoksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään