Guest Nicket

Madventures

53 viestiä aiheessa

Kuinka moni täältä diggailee kyseistä sarjaa?

Itse hurahdin sarjaan jo ensimmäisestä tuotantokaudesta lähtien ja sen jälkeen olenkin ostanut kaikki tuotantokaudet ja kirjan. Ehdottomasti oma suosikkini kaikista sarjoista.

Hieman taustatietoa:

Kyseessähän on siis... http://fi.wikipedia.org/wiki/Madventures  ::)

"Madventures II:n ekassa jaksossa Suomen arkeen jumahtaneet Riku ja Tunna pakenevat Babylonin ylivaltaa Jamaikalle. Mitä on tehtävä päästäkseen irti oravanpyörästä? On vapautettava itsensä henkisestä orjuudesta"

http://www.madventures.tv/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunna ja Riku on kyl tehny todella loistavaa jälkee :thmbup:

Toivottavasti tulee maailmakiertue III:nen ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mad Cookista on tullut opittua paljon muiden maiden mitä "karmeimmista keittiöistä". Onneksi en omista marsua ynnä muuta sellaista koska silloin olisi voinut tulla käyttöä resepteille  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko stuo joku kansainväliseen ohjelmaformaattiin sovitettu suomalainen versio ? Itse törmäsin Tansaniassa englantilaiseen(?) porukkaan, joka oli menossa johonkin vastaavaan juttuun.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko stuo joku kansainväliseen ohjelmaformaattiin sovitettu suomalainen versio ? Itse törmäsin Tansaniassa englantilaiseen(?) porukkaan, joka oli menossa johonkin vastaavaan juttuun.

Madventures ei perustuu mihinkään formaattiin vaan on yleistä reppumatkailua. Jos joku muu keksi tehdä samasta aiheesta ohjelmaa, niin eihän sille voi mitään!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen päässyt juttelemaan Rikun kanssa. Hauska kaveri ihan ilman kameraakin. Huokaili sitä, kuinka paljon työtä tuon ohjelman tekeminen vaati. Että ei se sellaista lomailua uimarenkaan päällä todellakaan ollut - ainakaan kokoaikaa. :)

Keke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
;D Loistava sarja. Kummatki kaudet katottu moneen kertaan extrojen kanssa. Toivotaan että kausia tulee lisää :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ykköskauden DVD-boxi löytyy hyllystä. Jospa kakkosenkin vielä joskus saisi hankittua, senverran hyvää tavaraa on.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ykkös -ja kakkoskauden DVDt löytyy hyllystä. Hyvä visuaalisuus, MadCook ja syvällä slangilla puhuminen ovat hauskoja. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai että kun on laatuviihdettä!

Täällä oli tarjouksessa 6€ DVD kun oli mennyt "vanhaksi" ja vietiin heti käsistä.

Kyllä harmitti  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en ainankaan syyllistä yhtään että on rahan perässä. Ehkä alkuperänen idea on vähän muuttunu, mutta tottakai tommonen kannattaa hyödyntää taloudellisesti.

Tyhmiähän Tunna ja Riku olis jossei rahoja ottais ihmisiltä pois..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sunnuntaita odotellessa! Sitä ennen voisi kyllä vielä kertaalleen fiilistellä parhaat jaksot 1. ja 2. tuotantokausilta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mjooh... Näyttäisi olevan "englannin"kielinen versio. Aikä tönkköä. :thmbdn:

Eräässä haastattelussa kertoivat, että elleivät olisi saaneet kansainvälistä sopimusta niin 3. kautta ei olisi tullut. Joten eiköhän tämä ole parempi kuin ei mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Googlella voi koittaa etsiä listoja avonaisista proxyistä, jotka sijaitsevat Suomessa. Jos löytyy toimiva, niin sen kautta voi sitten katsoa myös aluelukittuja pätkiä. Toinen vaihtoehto on, että kaveri Suomessa asentaa koneellensa proxyn ja avaa sen sulle. Proxyn kautta palveluun otetaan yhteyttä proxyn osoitteesta, jolloin se suomalaisena tulkitaan suomalaiseksi ja täten hyväksytyksi katsojaksi, mutta proxy välittääkin tiedon toiseen osoitteeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. Mietityttävät setti :D Oli plussia ja oli myös miinuksia. Äijien englanti on ihan hyvää tasoa mutta hämäs vaan Britti-aksentti sekä se, että läppiä oltiin käännetty suoraan suomesta englanniksi. Se ei toimi ja paikallisille voi olla vähän vaikeaa ymmärtää mitä joillain läpillä tarkoittivat... Mutta kuitenkin, hienoa settiä saatiin jälleen kerran, laatu oli hienoa ja musat sopivia. Editointi tosin ehkä hieman hätäistä mielestäni, ei ollut sitä matkustamisen fiilistä.

Samaa mieltä, vaikka kyllä se aksentti on enemmän jenkkiä  :)  Jonkinasteinen pettymys kyllä. Aiemmissa kausissa tuli enemmän rennon matkustamisen fiilistä, ja tuntui siltä että kaksi suomalaista kohkaajaa tekevät viihdyttävää raporttia suomalaisille. Nyt englanninkielisenä ja tiukalla aikataululla ohjelma maistui hiukka ihan samanlaiselle kuin mitkä tahansa MTV-tyyppiset matkaohjelmat.

Lisäksi matkustusfiilistä hukkaa vähän se, ettei (ohjelman) reitti tunnu kovin loogiselta. Nyt oltiin Amazonasilla, ensi jaksossa Tsernobylissä?  ???

Luultavasti silti seuraan loppuun asti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ennakko-odotuksista poiketen minua ei englannin kieli kuulostanut tyhmältä vaan oli jouhevaa ja luonnollista.

Näitä seinäjoen hulluja ei jaksa kuunnella minuuttiakaan "JUKKA IS KREISI MÄN" "AIM KONA PLOU UP TIS HAUS"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään