Guest skuosman

Koulutus

12 viestiä aiheessa

Olisiko tässä hyvä uusi aiheryhmä tänne Foorumille? Tämä EI OLE mielestäni kaupallinen tiedoite. Tämän tarkoitus on kertoa foorumin lukijoille asiatietoa miten päästä sisään ilmailun ihmeelliseen maailmaan. Tämä on TÄYTTÄ asiaa! Tämän kurssin suoritettua henkilö voi hakeutua mihin tahansa suomalaiseen purjelentokerhoon saamaan LENTOKOULUTUKSEN. Toisaalta niille jotka haluavat tietää faktoja lentämisestä - tässä se on!

Aloitamme taas purjelennon verkkoteoriat Internetissä. Tässä mahdollisuus suorittaa teoriat talven aikana. Koulutukseen liittyvä lähijakso pidetään tammikuussa mitä ilmeisimmin Malmilla. Tämä helpottaa "maakunnasta" osallistuvien osallistumista. Tammikuussa EFRY kun on kovin kaukana asutuksesta ja palveluista....

Hinta 290€. Osta lahjaksi ilmailusta kiinnostuneelle kaverillesi!

Saku

www.suio.fi

P.S 1 Seuraavat teoriat alkavat vuoden vaihteessa - hyvä lahjavinkki Jouluksi! Meidän paketissa mukana kurssin lahjakortti+lennokki (teoriat+FIK+nätti rusetti) Huomatkaa, että kerhot voivat halutessaan järjestää täydentävää ohjelmaa kurssille osallistuville.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikein.

Teoriaopiskelu hoidetaan Internetin välityksellä ja siellä tehdään harjoitustehtäviä kustakin opiskeluaiheesta. Lähijakson ohjelma esimerkkinä:

Lauantai

Kello Aihe Paikka

9.00 - 10.00 Ilmoittautuminen ja henkilöllisyyden tarkastus

10.00 – 11.00 Ilmailukäsikirja, oppitunti

11.00 – 12.00 Lounastauko

12.00 – 14.00 Radiopuhelinliikenne, oppitunti

14.15 – 16.15 Radiopuhelinliikenne, puheharjoitus

16.15 – 17.00 Kahvi / Ruokailutauko

17.00 - Osaamiskokeet

n. 21.00 asti On mahdollista tehdä tarvittaessa osaamiskokeita

Sunnuntai

Kello Aihe Paikka

8.00 – 9.00 Aamiainen

9.00 – 10.00 Ilmailukäsikirja, oppitunti

10.00 – 13.00 Radiopuhelinliikenne, puheharjoitus ryhmissä

13.00 – 14.00 Lounas porrastetusti harjoitusten aikana

14.00 - Radiopuhelinliikenne, henkilökohtainen radiopuhelinliikennekoe

Osaamiskokeet

n. 18.00 asti On mahdollista tehdä tarvittaessa osaamiskokeita

Saku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No just,

tätä minä ajattelinkin. Tarvetta olisi kertoa asiaa.

Muuten, kiinnostaisiko teidän porukasta ketään tulla opekurssille opettamaan?

Olen ymmärtänyt, että laji on erittäin kiinnostava yleisön silmissä ja opettajia kaivataan. Meillä Opistolla ei vain meinata saada opettajakurssia pystyyn kun ei ole opettajia opekurssille - kohtuuhintaan.

saku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

olen kuullut, että tulevaa liidinopettajakurssia odotetaan maakunnissa vesi kielellä. eikö opettajat ole vielä selvillä? huhua on ollut, että olisi...

muiden puolesta en osaa vastata ja itselläni ei ole semmoista kokemusta ja tietotaitoa, että voisi muita alkaa opettaan.

tällaista oli räyskälässä sillä opekurssilla, missä minä olin

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo ulkokuva kyllä sopii Räyskälään, mutta tuo alempi- hm...... en keksi mistä se on kuvattu? Sieltä löytyy löytyy tuttuja naamoja mutta paikka...

saku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

saattoi olla, että olikin kuvattu käytännön harjoittelun osuudella hyvinkäällä siinä hotellissa, jonka nimeä en nyt muista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä kerkiää ilmoittautua maanantaina alkavalle kurssille.

Sopii liitäjille, hyppääjille, lennokkimiehille, purjelentäjille. Kaikille jotka puhuvat ilmailuradioon eikä vielä ole lupaa siihen!

saku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koskas saadaan ultra ja mopu-teoriat verkkokurssina Opistolta? Näille olis varmasti kysyntää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä kysymys ja ajankohtainenkin!

Olikos se nyt keskiviikkona kun sovimme, että laitamme homman liikkeelle. Saamme varmaan teknisesti aineiston kuntoon tammikuuhun mennessä. On sitten ilmailuhallinnosta kiinni kuinka nopeasti saamme luvan aloittaa verkkoteoriat. Minun ajatus on, että ensimmäinen kurssi aloittaa viimeistään toukokuussa 2008.

Laitan lisää infoa kun projekti etenee.

saku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään