Kirjoitettu Syyskuu 2, 2007 Hätälasku vai mikä kun oli palokunta vastassa VP-BKI [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 2, 2007 Mitään oikeata tietoa ei ole, mutta kuvan perusteella näyttäis olevan jotain häikkää laskutelineissä, tai hydrauliikassa, kun laskutelineiden luukut roikkuvat alhaalla... Vois kuvitella, ettei ohjaamossa kaikki laskutelineiden merkkivalot olleet vihreällä. EDIT: Ja samasta asiasta olikin jo toisaalla... http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,59719.msg779926.html#msg779926 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 2, 2007 Siinä se on bisneksellä parkissa. [ attachment removed / expired ] Telineitä... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 2, 2007 Mulla on vielä pari tosta laskusta: [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 2, 2007 Näin laskun mutta en huommannut mitään vikaa mutta ihan nätti lasku En minäkään siinä muuten vikaa nähnyt, mutta oli paloautot yms. Vastassa ja kone tuli ulos kiitotieltä vasta viimeseltä exitiltä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 2, 2007 On kyllä sitten niin nätti kone, kuin vain voi olla. Mustia liikesuihkuja saisi olla enemmänkin. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 2, 2007 Jonkun sortin vuodosta kait on ollut kyse, sillä brankkari levitti alkuillasta platalle imeytysainetta.. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 2, 2007 Loma / kuvausmatka 28.12.06 – 12.01.07 HEL-YHZ-POP-SJU-SXM-SJU-POP-BDA-HEL OSA 4. Keskipäivää St. Maartenilla Tämän Gulffin ilmastointi täytyy olla kunnossa näissä olosuhteissa. Tästä ei löytynyt kuvaa A.netistä. Gulfstream Aerospace G-IV Gulfstream IV (VP-BKI) http://www.saunalahti.fi/~klawes/Karibia/PICT2456.JPG[/img] Kuulivat varmaan, että Suomessa pitää savupirttejä tuulettaa edelleen räppänöistä (suom. luukku). Maassa maan tavalla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 3, 2007 On kyllä kaunis kone. Hyvä ettei käynyt mitään vakavaa kuitenkaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 3, 2007 Näin laskun mutta en huommannut mitään vikaa mutta ihan nätti lasku Poikkesi se sen verran normaalista menosta, että se otettiin laskuun 22R:lle, kun muut menivät johdonmukaisesti 15:lle. Lisäksi se mittasi koko radan reverssit auki ja aukoi niitä vielä rullaustielläkin. Eivätkä brankkarit jokaisen Gulfstreamin laskeutumista vahdi. Poliisikin kävi jostain syystä katsomassa operaatiota. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 3, 2007 Varmaan ollut hydraulinestevuoto, ja jarrut eivät ole täysin/ollenkaan toimineet jos reversseillä on jarrutus hoidettu. Ville Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 3, 2007 Varmaan ollut hydraulinestevuoto, ja jarrut eivät ole täysin/ollenkaan toimineet jos reversseillä on jarrutus hoidettu. Varmaan yksi syy mutta ei selitä täysin sitä, miksi kone tuli todella pitkälle baanan alusta ennen kuin kosketti kiitotiehen.. Ihan mutuna arvioisin tiilikasalta katsottuna, että lasku meni ainakin 500m "pitkäksi". Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 3, 2007 Toivottavasti vain teknisiä rahalla korvattavia vaurioita? Tämä Stella Air Services Gulf IV korjattaneen täällä, eli lieneekö edelleen tuolla AP 3. Pikku vinkkinä tämänkaltaisiin tapahtumiin, 121.900 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 3, 2007 Tämä Stella Air Services Gulf IV korjattaneen täällä, eli lieneekö edelleen tuolla AP 3. VP-BKI hinattiin aamuyhdeksän kieppeillä Airfixin hallin edustalle AP 4:lle. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla