Harry Janhunen

VP-BKI

14 viestiä aiheessa

Mitään oikeata tietoa ei ole, mutta kuvan perusteella näyttäis olevan jotain häikkää laskutelineissä, tai hydrauliikassa, kun laskutelineiden luukut roikkuvat alhaalla... Vois kuvitella, ettei ohjaamossa kaikki laskutelineiden merkkivalot olleet vihreällä.

 

EDIT: Ja samasta asiasta olikin jo toisaalla...

 

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,59719.msg779926.html#msg779926

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Siinä se on bisneksellä parkissa.

[ attachment removed / expired ]

 

Telineitä...

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Näin laskun mutta en huommannut mitään vikaa mutta ihan nätti lasku :thmbup:

En minäkään siinä muuten vikaa nähnyt, mutta oli paloautot yms. Vastassa ja kone tuli ulos kiitotieltä vasta viimeseltä exitiltä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jonkun sortin vuodosta kait on ollut kyse, sillä brankkari levitti alkuillasta platalle imeytysainetta..

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Loma / kuvausmatka 28.12.06 – 12.01.07 HEL-YHZ-POP-SJU-SXM-SJU-POP-BDA-HEL

OSA 4. Keskipäivää St. Maartenilla

Tämän Gulffin ilmastointi täytyy olla kunnossa näissä olosuhteissa. Tästä ei löytynyt kuvaa A.netistä.

Gulfstream Aerospace G-IV Gulfstream IV (VP-BKI)

width=800 height=514http://www.saunalahti.fi/~klawes/Karibia/PICT2456.JPG[/img]

 

Kuulivat varmaan, että Suomessa pitää savupirttejä tuulettaa edelleen räppänöistä (suom. luukku).

Maassa maan tavalla. :laugh:

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Näin laskun mutta en huommannut mitään vikaa mutta ihan nätti lasku :thmbup:

Poikkesi se sen verran normaalista menosta, että se otettiin laskuun 22R:lle, kun muut menivät johdonmukaisesti 15:lle. Lisäksi se mittasi koko radan reverssit auki ja aukoi niitä vielä rullaustielläkin. Eivätkä brankkarit jokaisen Gulfstreamin laskeutumista vahdi. Poliisikin kävi jostain syystä katsomassa operaatiota.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Varmaan ollut hydraulinestevuoto, ja jarrut eivät ole täysin/ollenkaan toimineet jos reversseillä on jarrutus hoidettu.

 

Ville

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Varmaan ollut hydraulinestevuoto, ja jarrut eivät ole täysin/ollenkaan toimineet jos reversseillä on jarrutus hoidettu.

 

Varmaan yksi syy mutta ei selitä täysin sitä, miksi kone tuli todella pitkälle baanan alusta ennen kuin kosketti kiitotiehen.. Ihan mutuna arvioisin tiilikasalta katsottuna, että lasku meni ainakin 500m "pitkäksi".

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Toivottavasti vain teknisiä rahalla korvattavia vaurioita? Tämä Stella Air Services Gulf IV korjattaneen täällä, eli lieneekö edelleen tuolla AP 3.

 

Pikku vinkkinä tämänkaltaisiin tapahtumiin, 121.900  8)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämä Stella Air Services Gulf IV korjattaneen täällä, eli lieneekö edelleen tuolla AP 3.

 

VP-BKI hinattiin aamuyhdeksän kieppeillä Airfixin hallin edustalle AP 4:lle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla