Guest arttula

Welhon kanavauudistus. PRKL !!!!!

15 viestiä aiheessa

Nyt meni käpy nurin ! >:( Juuri äsken tipahti luukusta Welho -kaapeliTV:n infolehdykkä, jossa kerrotaan "kanavauudistuksesta". Jatkossa kanavat jaetaan 4:ksi eri paketiksi. Olen tähän saakka seurannut Discoverya, Discorevy Scienceä, Animal Planetia, NGC:tä ja Discovery Civilisationia. Jos jatkossa haluan noita katsella, pitää minun ostaa 3 erillistä kanavapakettia yhteishintaan 60,90e/kk. Jumankauta !!!! >:( Mitä tuolle voisi tehdä ?? Ok, tosin lehdykässä mainitaan, että TOISTAISEKSI nämä kanavat näkyvät tässä yhdessä paketissanikin, mutta en usko, että montaa kuukautta. :thmbdn:

PRKL !!!!!!

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt meni käpy nurin ! >:( Juuri äsken tipahti luukusta Welho -kaapeliTV:n infolehdykkä, jossa kerrotaan "kanavauudistuksesta". Jatkossa kanavat jaetaan 4:ksi eri paketiksi. Olen tähän saakka seurannut Discoverya, Discorevy Scienceä, Animal Planetia, NGC:tä ja Discovery Civilisationia. Jos jatkossa haluan noita katsella, pitää minun ostaa 3 erillistä kanavapakettia yhteishintaan 60,90e/kk. Jumankauta !!!! >:( Mitä tuolle voisi tehdä ?? Ok, tosin lehdykässä mainitaan, että TOISTAISEKSI nämä kanavat näkyvät tässä yhdessä paketissanikin, mutta en usko, että montaa kuukautta. :thmbdn:

Lopeta se tv:n katselu. Digiboksin voit myydä, tv-luvan voit lopettaa ja telkkarin voit antaa mulle  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PRKL !!!!!!

Arttu

Moron.

Asun Welhon "kaapelitalossa".

Tänään näkyy lähes kaikki kanavat.TÄKYINÄ/SYÖTTEINÄ :thmbdn:

Mistään kanavapaketista en maksa mitään.

Katson vain mitkä näkyy TV-LUVALLANI.  Tai sitten en maksa TV-LUPAA ja tilaan jonkun "paketin".

EIKÖHÄN OLE PIAN KULUTTAJAVIRASTON HOMMIA.

Maksat TV-luvan, etkä näe mitään sillä luvalla. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ärrrhhh... Pakkohan sitä töllöä on töllöttää... :P

Ja itse asiassa, nyt kun verenpaineeni hieman tasoittui, ja jaksoin lukea koko lehdykän, niin mainitaanhan tuossa yhdessä kohtaa, että ns. "L-paketti" sisältää myös edelliset, pienemmät paketit. Sorry väärä hälytys... :-[

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ärrrhhh... Pakkohan sitä töllöä on töllöttää... :P

Ja itse asiassa, nyt kun verenpaineeni hieman tasoittui, ja jaksoin lukea koko lehdykän, niin mainitaanhan tuossa yhdessä kohtaa, että ns. "L-paketti" sisältää myös edelliset, pienemmät paketit. Sorry väärä hälytys... :-[

Arttu

Katson vain mitkä näkyy TV-LUVALLANI.  Tai sitten en maksa TV-LUPAA ja tilaan jonkun "paketin".

Maksat TV-luvan, etkä näe mitään sillä luvalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maksat TV-luvan, etkä näe mitään sillä luvalla.

Noh, tuleehan sieltä Big Brother, Talk Showta ja urheilua... Ai niin, unohtamatta TV-pelejä näin päivisin. ;D

Ihan hirveää sontaa mielestäni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka mulla näkyisi kaikki maksukanavat, niin 95% katsomistani ohjelmista tulisi noilta lisämaksuttomilta. Discoverykin on ihan hyvä pari ensimäistä kuukautta kun sen ottaa, mutta sittenpä onkin kaikki siellä pyörivät hyvät ohjelmat nähty ja uusia tulee aniharvoin. Ehkä muutaman vuoden päästä voi taas ottaa sen pariksi kuukaudeksi. Formulat on mulla ainoa syy maksaa lisäkanavista.

TV-luvalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä kanavia katsot. Se on lupamaksu vastaanottimesta. Jos haluat katsoa ohjelmia ilman TV-lupaa, sinun pitää hakea niitä netistä tai katsoa DVD:ltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Formulat on mulla ainoa syy maksaa lisäkanavista.

Mutta ei sekään ole sen 20 euron arvoista. Pääsee kahtomaan jonossa-ajokisaa.

Mielummin maksaa muutaman kerran vuodessa saman summan ja lähtee kahtomaan Rata SM kisoja ihan paikan päälle. Näkee jopa ohittelua ja kunnon kilvanajoa.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä ihmettä ihmiset näkee formuloissa? Ihan turhaa touhua. Auto"urheilun" päiväkotisarja.

edit: siis: mikä noissa on sellaista, että niin moni suomalainen rupeaa maksamaan siitä, että saa katsoa, kun autot ajaa jonossa. F1 on ollut jo pitkään melkoista pelleilyä, kokoajan hierotaan entistä epämääräisempiä ja älyttömämpiä sääntöjä siihen, mitä nyt oon sivukorvalla kuullut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä ihmettä ihmiset näkee formuloissa? Ihan turhaa touhua. Auto"urheilun" päiväkotisarja.

Mitä ihmettä ihmiset näkee vaikka uutisissa? Ihan turhaa touhua. Eläkeläisten ajantappoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä ihmiset näkee Big Brotherissa? Ihan turhaa touhua. Nuorison ajantappoa  :thmbdn:

Banaania, banaania, apinat ne syövät  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielummin maksaa muutaman kerran vuodessa saman summan ja lähtee kahtomaan Rata SM kisoja ihan paikan päälle. Näkee jopa ohittelua ja kunnon kilvanajoa.

Itse katselen MotoGP:tä ja 250-kuutioisia, ajaahan jälkimmäisessä luokassa Mika Kalliokin.

Motskarikisoissa on aina ohituksia ja kaatumisia, jotka lisäävät kilpailun jännitystä.

En mäkään aina oikein jaksa tajuta formulakisoja niillä radoilla, joilla ei käytännössä pysty edes ohittamaan.

Silloinhan eniten ratkaisee aika-ajot ja tallin tankkaustaktiikka eikä itse kilpailu.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moron.

Asun Welhon "kaapelitalossa".

Tänään näkyy lähes kaikki kanavat.TÄKYINÄ/SYÖTTEINÄ :thmbdn:

Miltei kaikkien kanavien pitäisi näkyä ilmaiseksi parisen viikkoa HTV:n alueella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään