Markus Kujawa

AY???? Larnakaan joskus silloin

10 viestiä aiheessa

Tietääköhän/muistaakohan joku, mikä oli Finnairin lomalennon numero Larnakaan kesällä 1990? Entä konetyyppi? Itse veikkaisin MD-83.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Silloin 80-90-luvun taitteessa paljon Finskin lomalentoja lennettiin Kar-Airin A-300-kalustolla. Jos operoijana Finnair itse, niin MD-82/83/DC-9 voisivat kai olla myös mahdollisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästähän on ollut juttua täällä joskus. Mistä näitä muutaman vuoden takaisia konetyyppejä voi selvittää? Itselläni on ollut vuonna 2000 - lentoja, joiden konetyypit kiinnostaisivat...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen lentojeni konetyyppejä tiedustellut lentoyhtiöiden asiakaspalveluista. Ainakin CSA:lta ja Estonian Airilta olen saanut tiedot rekisterinumeron tarkkuudella. Finnairilta en. Heidän sähköpostivastauksissa vedotaan asiakaspalvelun rajallisiin resursseihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse lensin Larnacaan -89. Muistini mukaan kyseessä oli silloin juuri MD-83. (Ei siis ainakaan A300.) Viisaammat ottanevat kantaa siihen, riittäisikö MD-82:n tai ysin kantama.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tammikuussa 1989 lensin Pafokseen MD-83:lla, joka oli vuokralla Transwedelta... Rekkarikin on tuoreena muistissa: SE-DHB. Oli eka ulkomaanmatka asevelvollisuuden jalkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

90-luvun alussa Helsingistä Larnakaan lensi sellainenkin eksoottinen vieras kuin Cyprus Airwaysin A310, tuollaisen kyydissä tuli oltua muistaakseni v.-91...

-Lasse-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen lentänyt Larnakaan 90-luvun alussa KarAirin A300:lla sekä Finnairin DC10:llä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään