Juho Vastapuu

Hyvä tuoli

11 viestiä aiheessa

Nyt olisi asia sillä lailla että tarvitsisin hyvää tuolia, tämä vanha on aika huono jos ajatellaan tuota mukavuuspuolta  ;) Pöydän korkeus on ~70 cm. Olisiko kellään laittaa linkkiä mistä voisi hankkia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten Toni sanoi, niin ihan huonekalukaupasta vaan käyt ostamassa. Eiköhän sieltä ihan tarpeeksi mukavan saa. Mielestäni vähän turhaa lähteä "hifistelemään" liikaa jonkun tuolin kanssa ja maksaa itsensä kipeäksi jostain hiton active headrest rimpulasta. Tuskin ketään niin herkkä on, etteikö voisi ihan tavallisessa tuolissa istua, kun se ero tuskin kovin suuri on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja se on eri asia tuleeko tuoli työkäyttöön vai vapaa-ajalle. Vapaa-ajalla kun ei ole pakko siinä tuolissa koko ajan istua ;)

Ylös, ulos ja lenkille. Minä kävin jo :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ylös, ulos ja lenkille. Minä kävin jo :thmbup:

Käyty  ;)

Joo, jos jokupäivä ehtisi käydä kattelemassa jossainpäin. Kiitoksia kaikille vastanneille  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä sitten tee sitä virhettä, että ostat halvan. Ne tulee kalliiksi. Jos haluat edullisen, ota yksinkertainen. Jos haluat paljon säätöjä, varaudu maksamaan. Minä joskus ostin semmoisen halvan kaasujousituolin, jonka istuin hajosi palasiksi pian takuuajan jälkeen. Ja testaa kunnolla, että mikä sinun persaukselle ja selälle sopii. Kaikkia hienojakaan tuoleja ei vaan saa sopivaksi kaikille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Duunissa on koestettu Kinnarpsin 8000-sarjan malli 8234 N34 ja siitä on tehty standardituoli. http://www.kinnarps.fi/  (Sorry ei voi linkittää tarkemmin.)

Ehdottomasti paras (valvomo)työtuoli näistä joita olen käyttänyt viimeisen 17 vuoden aikana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä sitten tee sitä virhettä, että ostat halvan. Ne tulee kalliiksi. Jos haluat edullisen, ota yksinkertainen. Jos haluat paljon säätöjä, varaudu maksamaan. Minä joskus ostin semmoisen halvan kaasujousituolin, jonka istuin hajosi palasiksi pian takuuajan jälkeen. Ja testaa kunnolla, että mikä sinun persaukselle ja selälle sopii. Kaikkia hienojakaan tuoleja ei vaan saa sopivaksi kaikille.

Jep sen virheen vanhemmat tekivät edellistä tuolia ostaessä, harmi kun minulla ei silloin ollut päätäntävaltaa asiassa :P Selkänojia on saanut korjailla ja laitella kaikenmaailman täytepaloja, jotta se pysyisi paikallaan  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Duunissa on koestettu Kinnarpsin 8000-sarjan malli 8234 N34 ja siitä on tehty standardituoli. http://www.kinnarps.fi/  (Sorry ei voi linkittää tarkemmin.)

Ehdottomasti paras (valvomo)työtuoli näistä joita olen käyttänyt viimeisen 17 vuoden aikana.

Silloin kun olen konttorilla on takapuoleni alla tuollainen. On kyllä kaukana hyvästä, saati sitten parhaasta. Niskatuen säätönivelistö on aivan vammainen ja hyvän asennon löytämisen jälkeen ei tarvita muuta kuin se, että joku siirtää tuolia niskatuesta/nojaa siihen ja homma menee uusiksi. Ristiseläntuki on olemattoman ja naurettavan väliltä...

Itse en niin välitä niskatuellisista tuoleista (Oma lempparini on Hermann Millerin Aeron-tuoli) mutta jos niskatuki löytyy niin sen pitäisi olla myös käytettävissä, eikä tuollainen lysmäinen palikka.

Kotona minulla on Askosta ostettu Ben-tuoli, joka oli hinta/laatusuhteeltaan paras mitä kärsin kotitoimistoon hankkia. Jos pääsen rikastumaan niin ostan Aeronin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään