Tuomas Pirttimäki

Ilmailu TET- paikkoja?

12 viestiä aiheessa

Moi kaikille!

Osalla foorumin jäsenistä on TET- jakso edessä. Itselläni ei ole vielä paikkaa.

Kysyn nyt, että tietääkö muu foorumin väki jotakin TET paikkaa, joka liittyisi ilmailuun? Lähinnä täällä pääkaupunkiseudulla.

Tämä saattaa vaikuttaa epätoivoiselta, mutta olen jo kolunnut läpi Finnairit ja Finaviat, eikä mitään tahdo löytyä...  :'( Muita TET- paikkoja on kyllä vapaana ja tiedossa, mutta parempihan se vaan, jos ilmailualalle pääsis.  ;)  Muistaakseni täällä on ollut ennenkin juttua näistä ilmailutet- paikoista...(?)

Kiitos kaikille!

(melkein hävettää)

---Tuomas---

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös ne sällit ole olleet Malmillakin tetissä? Siellä on monta hyvää paikkaa.

Salpauslento ainakin on ottanut duuniin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu täytyy tuota Malmia sitten harkita. Helsinki-Vantaalta ei varmaan kovin helposti saa paikkaa, kun siellä tarvitaan kulkuluvat. Tosin parastahan olisi jos sinne pääsisi, mutta täytyy kai olla realisti  :laugh:  (myös museo varteenotettava  :thmbup:)

Kiitos kuitenkin teille! Lisää ehdotuksia toki otetaan vastaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysy Tuomas rohkeasti vaan "isommistakin" paikoista. Itse kysyin Oulusta  ja heti tärppäsi. Sinne siis toukokuussa  olen menossa. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekin olisin kiinnostunut TET-paikoista, kun tuossa lokakuussa olisi se taas edessä. Laurilta kysyisin, että miten kysyit paikkaa sieltä Oulusta? Kävitkö ihan kentällä, vai puhelimitse tai sähköpostilla?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekin olisin kiinnostunut TET-paikoista, kun tuossa lokakuussa olisi se taas edessä. Laurilta kysyisin, että miten kysyit paikkaa sieltä Oulusta? Kävitkö ihan kentällä, vai puhelimitse tai sähköpostilla?  ???

Ekaksi kävin paikan päällä. Jos lokakuuksi meinaat paikkaa hankkia, niin pistähän töpinäksi. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Salpauslento ainakin on ottanut duuniin.

Mä kyllä soitin sinne, ja siellä sanottiin, ettei ole mitään TET:iä tekevälle sopivaa hommaa :( Täytyy sitten jostain muualtakin alkaa jo pikapikaa kyselemään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä kyllä soitin sinne, ja siellä sanottiin, ettei ole mitään TET:iä tekevälle sopivaa hommaa :(

Hah...ei tetissä olekkaan tarkoitus niinkään työskennellä vaan tutustua millaista elämä on työpaikalla...eli toisinsanoen seurata muitten työntekoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään