Tuomas Itävuori

Microsofti...Outlook Express...

4 viestiä aiheessa

Mulla on tälläinen ongelma taas:

Olin lähettämässä viestiä, jossa oli liitteenä kauheesti kuvia. Ihan suoraan vaan ei mitenkään pakattuna.(Tymästi tehty... Tiedän) Kuvia oli varmaan yli 100 ;D

Sitten koetin lähettää niitä kuvia ja tietysti se menee tileen tosta. Nyt en pysty lähettämään viestejä, koska tuo vanha viesti jummaa tuolla. Tai jotain se valittaa siitä kun koettaa lähettää jtn:

Palvelin katkaisi yhteyden odottamattomasti. Tämä voi johtua palvelinongelmista, verkko-ongelmista tai pitkästä odotusajasta. Aihe 'Hela-kuvat', Tili: 'mail.kolumbus.fi', Palvelin: 'smtp.kolumbus.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Virhenumero: 0x800CCC0F

Jos koitan poistaa viestiä, se menee tileen. Ja muutenkin kauheen hidastunut tuo Express. Miten saisin siis taas wörkkimään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hatusta ravistettua, en ole kokeillut: kokeile katkaista verkkoyhteys ennen Outlookin käynnistystä. Muistaakseni se ei silloin yritä lähettää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tälläinen ongelma taas:

Olin lähettämässä viestiä, jossa oli liitteenä kauheesti kuvia. Ihan suoraan vaan ei mitenkään pakattuna.(Tymästi tehty... Tiedän) Kuvia oli varmaan yli 100 ;D

Sitten koetin lähettää niitä kuvia ja tietysti se menee tileen tosta. Nyt en pysty lähettämään viestejä, koska tuo vanha viesti jummaa tuolla. Tai jotain se valittaa siitä kun koettaa lähettää jtn:

Palvelin katkaisi yhteyden odottamattomasti. Tämä voi johtua palvelinongelmista, verkko-ongelmista tai pitkästä odotusajasta. Aihe 'Hela-kuvat', Tili: 'mail.kolumbus.fi', Palvelin: 'smtp.kolumbus.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Virhenumero: 0x800CCC0F

Jos koitan poistaa viestiä, se menee tileen. Ja muutenkin kauheen hidastunut tuo Express. Miten saisin siis taas wörkkimään?

kolumbuksella on tuo palvelin smtpa.koplumbus.fi käytössä jossa ei ole liitetiedosto rajoitusta, tuolla on max 25Mt. Sen saa toimimaan aika helposti.

Elisan ohje:

"Lähtevän postin palvelin smtpa.kolumbus.fi edellyttää SSL-suojattua yhteyttä ja autentikointia eli kirjautumista tunnuksella ja salasanalla. Jos sähköpostiohjelmasi ei tue näitä ominaisuuksia, voit käyttää suojaamatonta yhteyttä ja palvelinta smtp.kolumbus.fi. Suojaamattomalla palvelimella on käyttörajoituksia mm. massapostitusten viestien määrissä."

Eli vaihda lähteväksi tuo smtpa ja muista laittaa ne kirjautumis tiedot niin toimii taas :)

ps. Elisa lähetti tästä asiasta keväällä tiedotteen oikeen paperilla asiakkailleen ......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään