Guest Petsku333

Runescape

35 viestiä aiheessa

Eli runescape on semmone ilmanen roolipeli jota pelataa selaimella. Juu kyslisin onkos teillä tyyppiä runessa onko membu vai ei ja minkä levelinen on?

Minun ukot on pääukko 62lvl tai 63 en muista ja range mage pure 34 lvl kysyisin kummasta kannattaa tehdä memberi.

www.Runescape.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä taida olla monellakaan foorumilaisella kiinnostusta noihin chat peleihin..

Mistä niin päättelet? Ei sillä, että itse tuota pelaisin (ikinä kuullutkaan moisesta)...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä niin päättelet? Ei sillä, että itse tuota pelaisin (ikinä kuullutkaan moisesta)...

Niin en tiedä voipi täällä kyllä noita pelaajia ollakkin , eikös tuo runescape ole jonkinlainen keskiaikaan sioittuva miekkailupeli? Jossai voi myös NS. Chatata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika kökkö tuo Runescape... P**kat grafiikat, jökkivät animaatiot, äänet... nojaa, enkä muutenkaan älyä, että miten tuommoinen WOW:in köyhä vastine jaksaa kiinnostaa... Eihän sitä tosin WOWin pelaajat ymmärrä miten tällainen oikean lentokoneen lentämisen köyhä vastine jaksaa kiinnostaa. (Se mikään köyhä vastine ole  ;D)

EDIT_ Niinjuu, en mikään mitään wowittaja-porukkaa ole... Enemmän kiinnostaa simut ja autopelit  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sonta peli. Joskus yläasteella tuota jotkut pelaili. Silloin itsekkin sitä joskus kokelin, mutta parin kerran jälkeen ei jaksanut enää kiinnostaa yhtään. Ja tuo peli nyt on ollut todellakin kauan olemassa ennen mitään helkatin WoW:ia, jota en arvosta yhtään sen enempää. Molemmat samanlaista sontaa tuo Rune ja WoW.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
:thmbdn: Sanon minä. En perusta tollaisista peleistä. Joskun olin kuumana eräälle Sulakkeen pitämälle virtuaalihotellille, mutta ei siitä sen enempää. Joku kaveri pelasi joskus runea, mutta en tiedä pelaako enää. Ainakin hän pelaa (ilmeisesti hieman samantyyppistä) Wowia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älkääs nyt! Täähän on hyvä peli!  :thmbup: Se on opettanut suurimman osan englannista, mitä olen oppinut! Pelaaminen loppui uuden version myötä(myös memberi loppui) siinä siinä.. 2003?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Molemmat samanlaista sontaa tuo Rune ja WoW.  :thmbdn:

Olet varmaan kokeillut molempia? Ovat nimittäin aikas erilaisia. Runea en ole edes kokeillut, mutta WoWia on tullut pelailtua jo jonkin aikaa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet varmaan kokeillut molempia? Ovat nimittäin aikas erilaisia. Runea en ole edes kokeillut, mutta WoWia on tullut pelailtua jo jonkin aikaa. :)

Niin olenkin.

WoW:ia tosin melko lyhyesti, mutta kuitenkin...en kyllä tykkää muutenkaan tuon tyylisistä peleistä, joten se selittää varmaan aika pitkälti miksi en tykkää kummastakaan. Enkä kyllä olisi valmis maksamaan jotain kuukausimaksuja, jotta voisin pelata jotain WoW:ia. Ei vaan uppoa tollaiset roolipelit yms. Mutta kyllähän siitä monet tykkää ja tiedän yhdenkin tapauksen, jolla ei tunnu paljoa WoW:in ulkopuolella muuta eläämää olevan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta ovat hyvinkin samanlaisia. Tosin WoWissa on paljon enemmän fiilistä. Voisin tehdä yhteenvedon, että RuneScape on WoW:i huonoilla grafiikoilla ja riisutuilla ominaisuuksilla esim. killat, raidit, instanssit yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta ovat hyvinkin samanlaisia. Tosin WoWissa on paljon enemmän fiilistä. Voisin tehdä yhteenvedon, että RuneScape on WoW:i huonoilla grafiikoilla ja riisutuilla ominaisuuksilla esim. killat, raidit, instanssit yms.

Olen nähnyt RuneScapea pelattavan useita vuosia sitten, mutta ainakaan silloin ei mielestäni ollut lähelläkään WoWia, vrt. selainpeli ja ihan "oikea peli". En usko että selaimeen saadaan loihdittua edes murto-osaa siitä, mikä WoWista tekee pelatuimman MMORPG:n tällä hetkellä.

Löytyykös FSN:stä muita WoWittajia? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En usko että selaimeen saadaan loihdittua edes murto-osaa siitä, mikä WoWista tekee pelatuimman MMORPG:n tällä hetkellä.

Löytyykös FSN:stä muita WoWittajia? ::)

Joo siis. WoWin valttikortit juuri siitä RuneScapesta puuttuukin selainpohjan takia. Ja minä WoWitin epäaktiivisesti 3kk kunnes kiinnostus loppui täydellisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nääh, ei RuneScape sytytä. :thmbdn: Jos on armottoman ikävystyttävän mahdottoman tylsää, eikä simuilukaan huvita, saatan tuota pelata. Viimeksi pelasin kesällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uuh. Runescape.

Samaa mieltä.

Kolulussa tosta jauhetaan niin paljon että

pää meinaa haleta."rune sitä,rune tätä"

Ja sitten on joku ihmeen travian. :thmbdn:

Teemu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kolulussa tosta jauhetaan niin paljon että

pää meinaa haleta."rune sitä,rune tätä"

Ja sitten on joku ihmeen travian. :thmbdn:

Ja kenelläkään ei pää halkee... Airbussi sitä ja Airbus tätä...

Jos ei ymmärrä ei tartte kuitenkaan valittaa. Jotkut ymmärtää joitakin kiinnostaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ,pitää se myöntää että on  tullut itsekin

joskus pelattua. :-[

Mutta se kyllä on inhottavaa

kun toiset myy niitä ukkoja järettömin hinnoin esim.

30€.

Teemu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koettakaapas UltimaOnlinea. On pirun hyvä.

Tämän allekirjoitan täysin. Itse olen pelaillut kyseistä peliä enemmän tai vähemmän sellaiset viitisen vuotta eri shardeilla. Kaiken lisäksi, itsellä on parhaillaankin menossa oma Ultima Online-shardiprojekti, jota on ehditty työstää helmikuusta asti.

Markus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli runea pelattua vuosia sitten, mutta nykyään saan raivokohtauksen kun edes kuulen siitä puhuttavan  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hemmetti kun ois joku Blizzardin iso jehu. Bonukset ja optiot kohdillaan. :thmbup: Ois Ferrarii ja kaikkee... Ja maksettu nolaiffien rahoilla. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään