Ville Elomaa

USB-muisti virtuaalimuistina Vistassa

4 viestiä aiheessa

Vistassahan on sellainen ominaisuus, että se haluttaessa osaa käyttää USB-muistia

virtuaalimuistina kovalevyn sijaan. Onko kellään kokemuksia tuosta? Minulla vain sattuu

olemaan yksi 4GB USB-muisti, jonka voisi valjastaa tuohon käyttöön.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vistassahan on sellainen ominaisuus, että se haluttaessa osaa käyttää USB-muistia

virtuaalimuistina kovalevyn sijaan. Onko kellään kokemuksia tuosta? Minulla vain sattuu

Huomaathan, että USB-muistin sektoreilla on vain tietty kirjoitusmäärä minkä jälkeen ne lakkaavat toimimasta. Ainakin uusimmissa muistipiireissä on kuitenkin kontrolleri joka jakaa lastia tasaisesti eri sektoreille niin, että ne kestävät jopa miljoona kirjoituskertaa, vanhemmat harvoin yli 100 000 kertaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Ville -

Onkos se minkä laista muistia? Itselläni on A-Datan varta vasten hommaan tekemä gigan tikku jonka luku nopeus os se 30MB/s ja kirjotus 20MB/s.

Ja tekniikan nimi on ReadyBoost. Periaatteessa se heitää tikulle niitä prefetch tiedostoja joitten avulla ohjelmat käynnistyy nopiammin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos se minkä laista muistia?

Se on Sonyn Micro Vault -muistia. Noista suoritusarvoista ei hajuakaan.

Ja tekniikan nimi on ReadyBoost. Periaatteessa se heitää tikulle niitä prefetch tiedostoja joitten avulla ohjelmat käynnistyy nopiammin.

Noitako se vain muistitikulle laittaakin? Käyttis ei siis osaa tallettaa ohjelmien swapfilejä tikulle?

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään