Kirjoitettu Syyskuu 20, 2007 Harmi tosiaan, että Jukka päätti lähteä. Eipä tulla mm. enää näkemään yhtä paljon kuvia noista Euroopan lentonäytöksistä. Warbird tarjontakin laski aika ikävästi... Joo, älä nyt Niko lähde turhaan täältä mihinkään, kun kyllä minä ainakin katselen mielelläni sun kuvia. Mukavan paljon kuitenkin laitat bizjet kuvia, jotka kelpaa mulle ainakin aina. Pakko tosin myöntää, että itsellenikin tulee aina välillä mieleen, että poistun tältä foorumilta, kun alkaa välillä mennä hermo joidenkin henkilöiden pätemisen/provoilun kanssa. Mutta toisaalta tykkään laittaa tänne kuvia ja lukea ilmailu uutisia yms. kun tuo ilmailu nyt on niin lähellä sydäntä, joten aika nopeasti on ainakin viellä toistaiseksi mennyt tuo "foorumilta poistumis into" ohi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2007 Onpa niitä ollut niitäkin tapauksia, jotka eivät kestä... Se on sitten jokaisen oma häpeänsä. Ei pidä mennä sanomaan - etenkään kirjallisena - mitään, mitä ei myöhemmin "kestä". Eikös? Edit: Ylläpitäjillä ei tällaisissa tilanteissa varmaan ole mitään velvollisuutta poistaa käyttäjän viestejä, eikä edes muokata hänen nimeään pois niistä? Henkilötietojen poistaminen rekisteristä on tietysti toinen juttu. Ja tämä ei siis mitenkään liittynyt Jukan tapaukseen, jota en todellakaan tunne, vaan ihan yleisesti pohdiskelin.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2007 Ylläpitäjillä ei tällaisissa tilanteissa varmaan ole mitään velvollisuutta poistaa käyttäjän viestejä, eikä edes muokata hänen nimeään pois niistä? Henkilötietojen poistaminen rekisteristä on tietysti toinen juttu. En tunne yhtään tapausta, jossa tällaisesta olisi kiistelty, mutta en keksi mitään minkä perusteella sellaista voisi vaatia. Itsehän viestin lähettäjä nimensä julkaisee. Jos kirjoitat nimesi vessan seinään, ei ole vessan omistajan velvollisuus sitä poistaa. Aina webbiin jotain kirjoittaessaan pitää ymmärtää, että jättää jälkiä, joita ei ehkä ikinä saa pyyhittyä. Yksittäisen foorumin ylläpitäjä vielä voi hyvää hyvyyttään jotain hävittää ja tavallisia arkistointikoneita voidaan estää arkistoimasta foorumiviestejä, mutta jos asiassa on jotain oikeasti arkaluontoista, se kopioidaan kyllä moneen kertaan ihan manuaalisestikin. Ja mitä enemmän pyrkii jälkiään hävittämään, sitä enemmän asia ihmisiä kiinnostaa, ja sitä enemmän sitä levitetään. Jonkun meikäläisen jutut nyt tuskin juuri kiinnostavat, mutta jos on vaikka kansanedustaja tai julkkis. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2007 Pakko tosin myöntää, että itsellenikin tulee aina välillä mieleen, että poistun tältä foorumilta, kun alkaa välillä mennä hermo joidenkin henkilöiden pätemisen/provoilun kanssa. Mutta toisaalta tykkään laittaa tänne kuvia ja lukea ilmailu uutisia yms. kun tuo ilmailu nyt on niin lähellä sydäntä, joten aika nopeasti on ainakin viellä toistaiseksi mennyt tuo "foorumilta poistumis into" ohi. Joo kyllähän näitä delete ajatuksia tulee väh. kerran vuodessa itse kullekin. Vähän aikaa kun pitää kirjoitus taukoa niin taas jaksaa. Vinkiksi kaikille: Näitä palstajuttuja ei tarvi ottaa niin hengenvakavasti ja kun ei joka ikinen kerta lähde provoiluun mukaan niin veekäyräkin pysyy alhaalla. Itse ainakin kaipaan tänne sellaista normaalien ihmisten suvaitsevaisuutta mitä oikeassakin elämässä tehdään eli jokainen (myös minä) voisi mennä itseensä ja vähän miettii mitä kirjoittaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2007 Voi harmi ! :'( Meiltä jäi tämä juttu vähän kesken, mutta onneksi on siihen vielä aikaa. Toivottavasti warbird-näytökset vielä kiinnostavat, vaikka viimeaikaiset vakavat tapahtumat aina pysäyttävät niin, että sitä alkaa miettiä elämän tarkoitusta itsekukin. Keep the flag high, OldCrow and enjoy your web free life! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2007 netissä on sitä paitsi sivusto josta näkee tiettyinä ajankohtina sen silloisenkin olotilan... siis vanhoja sivuja pilvin pimein... mikähän se oli, kuitenkin, sieltä pystyi hakemaan vaikka nokian sivuja vuodelta -99. tai tän palstan alkutaipaleelta... mä en vaan yhtään muista missä se oli... koitan kaivella arkistoja... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2007 Archive.org on tuo sivusto.... Mutta se on estetty, eli foorumi tai muukaan saitti ei täältä sinne tallennu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 21, 2007 sehän se... mä en oo sen sivuston sielunelämään niin tutustunut, mutta hyvä kun ei ihan kaikki tallennu.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2007 Ilmeisesti Jukka on tehnyt comebackin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2007 JJ:n "Flack" ampuu taas sarjaa aina välillä. Kypärät päähän. HIENOA! JUKKA IS BACK! LOISTAVAA! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 Tervetuloa vaan takaisin. Minen nyt vaan ihan ymmärrä, minkä tähden foorumilta poistumisesta piti tehdä tuollainen härdelli ja palaamisesta toinen, kun eroa kestikin vissiin kokonaista puolitoista kuukautta... Ei liene ihan tavanomainen menettely tämäkään. -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 Minen nyt vaan ihan ymmärrä, minkä tähden foorumilta poistumisesta piti tehdä tuollainen härdelli ja palaamisesta toinen, kun eroa kestikin vissiin kokonaista puolitoista kuukautta... Ei liene ihan tavanomainen menettely tämäkään. Käyttäjäthän sen tekivät. Jukka vain kysyi, kuinka poistuminen tapahtuu... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 No tekivät tahi eivät, kyllä noita ketjuja siirtyy ja lähtee haneen sekä moderaattoreihin kehotetaan ottamaan suoraan yhteyttä muissakin asioissa. Ehkä mun ois taas pitäny olla hiljaa... -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 Ehkä mun ois taas pitäny olla hiljaa... Tai olisit lähettänyt sitä palautetta, jos asian koet "harmilliseksi". Nyt, kun siitä on tehty julkinen asia, on enää turha rypistellä. Turha näitä mitään on enää lähteä poistelemaan... Eipä käynyt rehellisesti sanottuna mielessäkään, että näistä voisi joku harmistua. Mutta oppia näköjään ikä kaikki... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 Jahas, Teretulemast takaisin. Kyllähän sanojensa mittainen pitää olla . -Jukka Toodella järkyttävä tuo Jokelan tapaus .. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 Joo, sori, eihän mulla mitään asiaa vastaan ollut. Aamu-unissani höpisin tyhmiä. Enkä ollu siinä vaiheessa vielä tietoinen maailman oikeista ongelmista tämän päivän osalta. Joten piis meen ja vielä pahoitteluni sinällään tyyten typerästä kommentista (tai jopa kolmesta) Jukan juttuja ja kuvia on kiva katsella kyllä! -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 JUKKA, tervetuloa! Mukavaa havaita vanha veli täällä taas! Kake Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Kiitos heille, joille se kuuluu, juuri äsken lähti Administratorille privaa, minä poistun täältä, kiitos ja kuulemiin 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2007 Älä nyt hyvä mies lähde! Kenenkäs biz-jetti kuvia me sitten katsellaan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2007 Toivottavaahan on ettei kukaan foorumilta lähde, mutta ei nyt kukaan itseänsä ole lopullisesti eliminoimassa! Elämä jatkuu kyllä foorumin ulkopuolellakin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2007 Harmi, nyt jää päivän bizjetit näkemättä. Tietysti ketään ei voi estää lähtemästä eli onnea ja menestystä. Olen seurannut noita vttuilu ketjuja (myös itsekkin välillä osallistuen) niin en yhtään ihmettele että jollekin tulee mitta täyteen. Pakko heittää moitteita moderaattoreille kyvyttömyydestä antaa määräaikaisia banneja henkilöille jotka jatkuvasti harrastavat näitä ketjuja sulkevia "keskusteluja". Tosin täytyy myöntää että itsellekin tarvisi antaa välillä bannia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2007 Pakko heittää moitteita moderaattoreille kyvyttömyydestä antaa määräaikaisia banneja henkilöille jotka jatkuvasti harrastavat näitä ketjuja sulkevia "keskusteluja". Tosin täytyy myöntää että itsellekin tarvisi antaa välillä bannia Et voi oikein tuollaista sanoa, sillä kyllä niitä banaaniterttuja lentelee jatkuvasti. Eilenkin lähti eräs henkilö jäähylle, mutta kuten aina ennenkin, on täysin odotettavissa, että sama meno jatkuu, kun banni aikanaan loppuu. Toiset ei vaan koskaan opi... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2007 Et voi oikein tuollaista sanoa, sillä kyllä niitä banaaniterttuja lentelee jatkuvasti. Eilenkin lähti eräs henkilö jäähylle, mutta kuten aina ennenkin, on täysin odotettavissa, että sama meno jatkuu, kun banni aikanaan loppuu. Toiset ei vaan koskaan opi... Ahaa just just, en vain huomannu mitään näkyvää, mutta hyvä jos homma hoidossa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2007 Sellainen homma tuli tuossa mieleen, että kannattaisiko soveltaa joillain foorumeilla käytössä olevaa bannatun nimen julkaisemista? Siis pieni ylläpidon tiedote että se ja se henkilö kärsii nyt viikon tms. Itse sain kerran julkisen bannin - niinkuin ko. foorumilla tapana oli - ja kyllä se pisti miettimään omia kirjoituksia, pitkäksi aikaa. Just a thought... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla