Kirjoitettu Lokakuu 9, 2007 Toimiiko rajaus? [ attachment removed ] CS-DRC, Hawker 800XP Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 9, 2007 Toimiiko rajaus? jos minun mielipidettä kysytään niin itse rajaisin siten että rungon kaari tulisi kokonaan näkyviin, mutta toimii tuo noinkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 9, 2007 Toimiiko rajaus? Toimii ihan OK, joskin olen myös vähän Samin linjoilla... Olisiko mahdollista saada rajaamaton kuva, mistä saisi itse rajata oman näkemyksen? Voisi olla hauska verrata, miten itse kukin kuvan näkisi "parhaimmillaan" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 21, 2007 Tässä yksi ujo piimä...ei kun siis naama. [ attachment removed / expired ] Suvi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 21, 2007 Missäs se PC-12 -kravattikuva on? Sitä samaa minäkin olen kaipaillut !! WE WANT KRAVATTIKUVA !!!!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 21, 2007 Tässä yksi ujo piimä...ei kun siis naama. Kiva. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 21, 2007 Tuore naamakuva Ivalosta. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 23, 2007 Toi Suvin ujo-piimä/-kukkuu-kuva on omalla tavallaan hauska. Tässä yksi ei niin ujo piimä LQB lentokenttäbussista nähtynä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 23, 2007 Piper PA-42-1000 Cheyenne 400 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 23, 2007 Toi Suvin ujo-piimä/-kukkuu-kuva on omalla tavallaan hauska. Täällä olevat naamakuvat on "pikkasen" lähempää otettuja, mutta myöskin omasta mielestäni tuo kuva oli vaan jotenkin niin hauska ja kuului kategoriaan Kelailin kuviani ja huomasin, että noita koneita tullut kuvattua useammin, kuin uskoinkaan. Tässä siis vähän isompi naama China Airlinesin 747 Ilmeisesti ent. B-18209, nyk. N168CL [ attachment removed / expired ] Suvi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 23, 2007 Tässä yks naama... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2007 (IAI) Gulfstream G100:lla on pitkä nenä [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2007 Lauantain aamupala syöty [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2007 Lauantain aamupala syöty [ attachment removed / expired ] Mikäs tätä naurattaa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2007 Varmaan se, että sai parempaa aamupalaa kuin keskiverto lentomatkustaja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2007 "Big cargo challenges make me smile"... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2007 Kerran rahtijumbo ja bisnesjetti oli rullaustiellä vastakkain, bisnesjetti kysyi tornilta: "there is a cargo aircraft blocking my way, what are his intentions?" Jumbo raotti nokkaporttia ja sanoi: "I'm gonna EAT you" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 28, 2007 Lauantain aamupala syöty [ attachment removed / expired ] Ja lounaaksi tarjottava Mersu onkin jo katettuna nenän eteen valmiiksi, Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2007 Jatketaan toisella nauravalla rahtijumbolla (TF-AMO). [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2007 Ja lounaaksi tarjottava Mersu onkin jo katettuna nenän eteen valmiiksi, No eihän tuosta Mersusta nyt lounaaksi ole tuon kokoiselle. Korkeintaan purukumiksi kelpaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2007 Cessna 185 on Floats (OH-CKR) Rissalan rannassa [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2007 toi on jotenkin hieno kuva. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2007 toi on jotenkin hieno kuva. 8) Ja mahtava maalaus kuvio, Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2007 [/img] kai tämäkin naamakuva tänne kuuluu?? kuvattu eilen kännykameralla hki-vantaalla dhl:än kupeessa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2007 Tästä tulee jotenkin mieleen se muumeissa esiintyvä violetin värinen haamu. [ attachment removed / expired ] Vähän ylempää myös. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla