Harri Koskinen

Lithuanian Airlines & Carpatair @ EFHK 24.9.2007

13 viestiä aiheessa

Air Balticin vuoroja Riikasta Helsinkiin on tänään lennetty korvaavalla kalustolla. Aamuvuorolla oli käytössä Lithuanian Airlinesin Boeing 737 LY-AZY.

[ attachment removed ]

Päivävuoro lennettiin romanialaisen Carpatairin Fokker 100:lla YR-FKB.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mikähän konepula näille on iskenyt, ihmettelin jo sitä MD80 "vuokrausta" kun kuitenkin omiakin koneita tuntuu olevan "läjäpäin". Ilmeisesti uusia reittejä avataan nopeassa tahdissa... (muuallekkin kuin Ouluun)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämäkin osui vihdoin kameran linssin eteen. Sen kuuleminen jaksolla sai aikaan pienoisen kiireen, ja jälleen kerran spottailun ajoitus oli kohdallaan, kun sai auton pysähtymään ja kameran kasaan niin kone oli kohdalla. Keli oli vaan tosi huono :thmbdn:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai niin, ilmoittiko ne jaksolla että täällä kaakotetaan retrobussukalla ;)

;D...ei mutta ko allekirjuuttaneella sattuu kaikki SASsin pussit olemaan "uutta"  :-[ ja konetyypin ilmoittivat avauskutsussa.... Itse asiassa normiväreissä bussia en siis ole viä kuvannu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vieläkös Lithuanilaisilla on se nakkikannu?

ei taida, etelä-ameriikassa on viimenenkin...

;D...ei mutta ko allekirjuuttaneella sattuu kaikki SASsin pussit olemaan "uutta"  :-[ ja konetyypin ilmoittivat avauskutsussa.... Itse asiassa normiväreissä bussia en siis ole viä kuvannu...

ok  :laugh: no sitten...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajoivat 20.9. Köpiksen päivävuoron tällä.

SAS A319 OY-KBR

[ attachment removed ]

tomppa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aina kun mä "törmään" SASin koneisiin niin ovat noita MD-80:iä.

Olisit tyytyväinen, kun vain oikeita koneita näät, etkä tuommoisia nintendoja. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aina kun mä "törmään" SASin koneisiin niin ovat noita MD-80:iä.

Kymmenen vuoden päästä manailet kun SAS tulee aina bussilla ja oi niitä aikoja kun oli MD-80.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SAS käy noilla A319 torstaisin ja perjantaisin, lentämässä iltapäivävuorot Köpikseen. Kohtahan niitä näkee enemmän (Airbusseja) kun, kunnon MD-80 koneet jäävät pois SAS:in laivastosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä omat otokset näistä päivän "Speciaaleista" Tiilikasalta,

Carpatair, YR-FKB

[ attachment removed ]

Ja pari SAS:sin "Retrobirdistä"  OY-KBO

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Melkoista suttua, keli oli tosiaan mitä oli ja välillä yritti pukata vastavaloa, kuvaajalla taidot mitä on ja asetukset näemmä edelleen haussa, kiitos jos nämä kuitenkin jaksoit katsoa  :-[

Aaltosen Samille kiitos kuvausseurasta, laitahan omat otoksesi jatkoksi  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla