Jari Mäensivu

JetX B737 TF-JXF @ EFKU 24.9.2007

16 viestiä aiheessa

No on sitä kaikenlaista kamaa liikkunut Vantaalla. Onnex Kuopiossakin

tapahtuu  :thmbup: Mikko pistäppäs parempia kuvia  ;)

TF-JXF

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos minä pistän vaikka tämmöisen vähän etuvinkkelimmän, niin jätetään Terolle sitten se pöllytyskuva :)

[ attachment removed ]

Sitä taas viikonlopun jälkeen kuvitteli olevansa supermies ja pystyvänsä kuvaamaan hitaammilla ajoilla, mutta niinhän siinä taas kävi, että olisi pitänyt uhrata ISO-jumalalle. No, onneksi oli sentään yksi ruutu vähän siedettävämpi. Olis saattanut muuten ruveta vituuttamahan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos minä pistän vaikka tämmöisen vähän etuvinkkelimmän, niin jätetään Terolle sitten se pöllytyskuva :)

Kyllä lähti pöllytyskuva bittiavaruuteen jo tapahtumapaikalla. Mutta onneks oli hyvä valo vielä tuohon aikaan. Johtuiko PAR:sta vai mistä, mutta aika vaappuen tämä tuli ihan kiitotielle asti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

aika nopeet linjat on Kuopion suunnallakin kun kuvia upataan :laugh:

komeet valot, harmi että täällä oli jo säkkipimeetä... ehkä aamulla kon se lähtee :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millos teillä on moinen laite käyny ja monen aikoihin?

Tänään. Tuli kuuden kantturoissa (n.20 yli)... Onko sama laite, joka kävi teillä aamulla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...tarkoitat kai "luajakaestoo pukkoo..." ;)

En minä tuommosia ossaa. Tai ei ole vielä tauti tarttunut :P

Mutta pääasia, että piipittää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään. Tuli kuuden kantturoissa (n.20 yli)... Onko sama laite, joka kävi teillä aamulla?

Juu näin on näreet. Tuli aamuyöllä viiden maissa ja lähti aamulla n. 8:45.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tekivät PAR-lähestymisen? Miksiköhän?

Ymmärtääkseni lennonjohtajille pitää kertyä tietty määrä PAR-lähestymisiä, että pysyy kelpuutus voimassa, joten tarjoavat niitä sitten muillekin koneille, kuin sotaväelle. Ei ole mitenkään hirveän tavanomaisesta poikkeavaa, että vaikkapa Finnair tulee PAR:lla laskuun...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla